• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. King Spooky

    Portaalopslag Valloriaanse Drakentoren (hfdst21)

    Even vraagje ivm valloriaanse drakentoren lvl 1. Volgens mij mis ik daar een ow bonus in. De nederzettingsproduktie staat op 147% en in groen. Met detail te bekijken staat er daar OW bonus van 46% bij, afkomstig van bloeiende handelaar vermoed ik. Maar bij prooi-capaciteit staat 40k en in het...
  2. King Spooky

    Nieuw Hfdst 20 : Burenhulpspreuk op trommelensemble

    Spelversie: __ v1.159.5-(3b874c2) - html5 (2022-09-08 21:53) Spelwereld: __ Arendyll Flash of HTML5: __ HTML5 Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __ King Spooky Mensen of Elfen: __ Elf Browser + versie: __ Google Chrome Versie 105.0.5195.127 (Officiële build) (64-bits) Besturingssysteem: __...
  3. King Spooky

    Opgelost Verschil in spirituele goederenaantal via dropdownmenu tov handelsgebouw

    Spelversie: v1.143.2-(6a14fd9) - html5 (2021-12-09 10:40) Spelwereld: Arendyll Flash of HTML5: html5 Flash Speler versie: __ Spelersnaam: King Spooky Mensen of Elfen: Elf Browser + versie: Google Chrome - versie 96.0.4664.110 (Officiële build) (64-bits) Besturingssysteem: Windows 10...
  4. King Spooky

    Slokje duidelijkheid

    Leuke toevoeging aan het spel die slokjes duidelijkheid Jammer dat het nog nergens zichtbaar is hoeveel je er op voorraad hebt In MA zie je gewoon 1 staan, maar niet te zien in Handwerk goederen hoeveel Komen die ook bij een volgende update in het lijstje te staan van Handwerk Goederen ?
  5. King Spooky

    Gevecht Totaal troepen Legerkamp op PC

    Momenteel in Elvenar op PC zie je in overzichtsscherm legerkamp ">999x" als totale troepenaantal hoger is dan 999 Zelfde voorstelling wordt ook zo getoont in samenstelling leger bij eerste gevechten toernooi als je kiest voor "Vechten" Zou dit mogelijk zijn om ook zoals op App het juiste aantal...
  6. King Spooky

    Upgrade Troepenomvang 22

    @DonFrank Is dit een bugje of een vergetelheidje ? Ik herinner mij nog vaag iets van een aanpassing die inno gedaan heeft zodanig dat niet verplichte techs niet meer afhankelijk zijn van gastrasgoederen zodanig dat je ze op latere tijdstip vrij kon spelen. Nu merk ik dat ik deze troepenupgrade...
  7. King Spooky

    Geen bug Verwijderde berichten komen terug in Postvak In

    Spelversie: v1.121.4-(c077fed) - html5 (2021-01-25 09:33) Spelwereld: Arendyll Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd) Huidige Situatie: Na verwijderen van een bericht...
  8. King Spooky

    Overig Gebruik runen van geplaatste OW's

    2021-01-09 01:00 Aanpassing in originele tekst gedaan in cursief voor misverstand runescherf en kapotterunescherf te vermijden. Tevens voorstel beter bewoord Momenteel kan je de runes runenscherven niet inzetten van geplaatste OW's die niet in runefase staan om om te vormen naar kapotte...
  9. King Spooky

    Tornooien en klikken

    Is er eigenlijk een korte manier om meer dan 60 tornooien te spelen zonder die honderden klikken te moeten doen ? Nu duurt zoveel provincies spelen meer dan een uur door iedere keer de selectie van 5 troepen voor ieder van de 4 gevechtjes per provincies Meestal zijn het telkens de 5 zelfde...
  10. King Spooky

    Stad Looptijd betoveringen op app

    Als je een betovering op een werkplaats, fabriek of cultuurgebouw zet zie je op pc de timer aflopen en weet je wanneer deze ten einde is Is er ooit sprake van geweest om dit ook te integreren op de app want daar mis ik deze wel een beetje om te weten of je vlug even een boostertje moet gebruiken...
  11. King Spooky

    Looptijd betoveringen App

    Als je een betovering op een werkplaats, fabriek of cultuurgevouw zet zie je op pc de timer aflopen en weet je wanneer deze ongeveer ten einde is Is er ooit sprake van geweest om dit ook te integreren op de app want daar mis ik deze wel een beetje om te weten of je vlug even een boostertje moet...
  12. King Spooky

    Fix in update [MM-20200517-1218/ONYX-31926] Niet verder kunnen van Opdrachtenlijst door niet verplicht onderzoek

    Spelversie: v1.103.4-(0fb7778) (2020-05-05 12:28) Spelwereld: Winyandor Flash of HTML5: HTML5 Flash Speler versie: __ Spelersnaam: King Spooky Mensen of Elfen: Mens MyBrowserFyi Link:https://mybrowser.fyi/report/5eb7c9239470b400153b4756 Browser + versie: Chrome 81.0.4044.138 _ Schermresolutie...
  13. King Spooky

    Toverstoftornooi

    Probleem met uitdelen kistjes ? Nog niets binnen gekregen van toverstoftornooi
  14. King Spooky

    PC-versie : Verwijderen berichten in berichtenvenster

    Is er ergens een instelling op de PC versie die ervoor zorgt dat je bij verwijderen berichten ook een bevestigingsscherm zoals op de app krijgt om deze effectief te verwijderen ? Want als je nu per ongeluk op dat kruisje klikt is deze weg Reden van vraag : Reeds paar keer KP trein mail...
  15. King Spooky

    Aantal Blauwdrukken niet te vinden

    Waar kan je ergens zien hoeveel blauwdrukken je op voorraad hebt. Na vrijspelen technologie om woningen/werkplaatsen te uppen kon je in je magisch gebouw zien hoeveel je er had, maar na gebruik er van om je magisch gebouw op hoogste level te brengen volgens hoofdstuk is die mogelijkheid er niet...
  16. King Spooky

    Streamingfouten sedert start toverstoftornooi

    Nog spelers constant streamingfouten sedert start toverstoftornooi ? Telkens terug moeten opstarten om te zien dat je geen stap verder geraakt
  17. King Spooky

    Overig Artefacten in Magische Academie

    Naar aanleiding van de prijzen in BSA toch eens een voorstel lanceren Tijdens events wordt er nu telkens een evoluerend gebouw als prijs aangeboden die je kan uppen met gewonnen artefacten En in het BSA erop volgend zitten er meestal nog 2 extra in de te winnen kisten Ook kun je sommige...
  18. King Spooky

    Teleporteren van Oefenterrein

    Weet er iemand hoe hoog je level van je oefenterrein moet zijn vooraleer je deze naar je inventaris kan teleporteren ? Heb de vraag gesteld in de BS en feedback verkregen dat er zo'n symbooltje boven staat bij haar Oefenterrein lvl 24 als ze die teleporteerspreuk uittest. Maar bij mijn...
  19. King Spooky

    Opgelost [ONYX-29898] Houtfabriek lvl 28 in app niet zichtbaar

    Na upgrade van een houtfabriek naar lvl 28 is het gebouw onzichtbaar in de app op mijn samsung (android v9) Bij aanklikken op de plaats opent het scherm met produceren en uitbreiden zich wel En bij voltooien productie zie je de productie staan boven een blanco veld Wereld : Arendyll Versie ...
  20. King Spooky

    Stadsnaam in App

    Weet er iemand waar je je stadsnaam kan zien en aanpassen via de smartphone ?
Bovenaan