• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aantal Blauwdrukken niet te vinden

Waar kan je ergens zien hoeveel blauwdrukken je op voorraad hebt.
Na vrijspelen technologie om woningen/werkplaatsen te uppen kon je in je magisch gebouw zien hoeveel je er had,
maar na gebruik er van om je magisch gebouw op hoogste level te brengen volgens hoofdstuk is die mogelijkheid er niet meer
Intussen al wat tornooitjes gehad met 10 kistjes en er wat omgezet in MA maar intussen de tel kwijt
Had gedacht dat je deze in inventaris zou zien maar ook daar zijn ze niet te vinden
 
Alleen support kan je aan een exact getal helpen.

Ikzelf hou een beetje bij hoeveel ik er ongeveer heb in een bestandje (datum + verandering). Met name gebruik is daarbij van belang. Nieuwe BDs van het toernooi is een kwestie van zaterdagen tellen sinds de laaste notitie.
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je een Magisch woongebouw en/of een Magische werkplaats hebt, kun je bij Uitbreiden kijken.

Helaas werkt dit niet meer als je al je Magische gebouwen op het hoogste niveau (H15) hebt...

Blauwdrukken.png
 
Stuur een berichtje naar de supportdienst, en dan vertellen we je het :)
Kan toch niet zijn dat je om je aantal te kennen telkens een berichtje naar support moet sturen.
Is deze vraag ooit al gesteld via Suggesties om deze blauwdrukken zichtbaar te maken in je invent ?
 
Vast wel eens als suggestie gedaan. Het zal wel net als met vele andere dingen zijn, niet belangrijk genoeg om tijd van een ontwikkelaar aan te besteden.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt en klopt. Het is een "workaround" om je aantal toch te weten te komen.
 
Oké. Zal het dan zetten in mijn lijstje "works as designed".
Want geen zin in support te stalken met zo'n stomme vraag.
Zal volgend hoofdstuk afwachten en dan wel zien op hoeveel de teller staat.
En zijn ze op omdat ik ze in MA allemaal omgezet heb dan wat langer wachten vooraleer magische gebouwen te uppen.
 
Je kunt het aan de omzet-recepten ook wel een beetje zien, als je het recept met 3 BDs naar 30 RR-spreuken niet kunt gebruiken heb je er nog maximaal 2.

Je kunt ook aannemen dat je nu 0 hebt, en vanaf vandaag gaan tellen. Het totaal wat je dan straks hebt is wellicht iets te klein, maar dat is altijd een fijne verrassing :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is voor ons 3 klikken om het te bekijken, dus dien gerust je supportaanvraag in, daarvoor zijn we er ook :)
 
Er is wel een mogelijkheid om het te zien in de magische academie. Als je daar van die Koninklijke restauratie kunt craften. Naast de combinatieversneller staat een icoontje met drie stipjes. Als je daar op drukt zie je hoeveel je er hebt. Dat is echter alleen als de Koninklijke restauratie erbij staat. Ik speel wel via de app.
 
Bovenaan