• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-29898] Houtfabriek lvl 28 in app niet zichtbaar

Na upgrade van een houtfabriek naar lvl 28 is het gebouw onzichtbaar in de app op mijn samsung (android v9)
Bij aanklikken op de plaats opent het scherm met produceren en uitbreiden zich wel
En bij voltooien productie zie je de productie staan boven een blanco veld
Wereld : Arendyll
Versie : 1.94.2-24971fa-256(nl 1.94)
 

Bijlagen

  • Hout_lvl_28.jpg
    Hout_lvl_28.jpg
    286,5 KB · Weergaven: 115
Laatst bewerkt:
Als een gebouw onzichtbaar is, wil uit- en weer inloggen vaak nog wel eens helpen… en anders je cache legen!
 

Deleted User - 147694

Guest
De mijne wil zich ook niet tonen na de upgrade naar level 28, denk dat het een verlegen boom is geworden...
 

Deleted User - 147694

Guest
Misschien kan een supportticket uitkomst bieden? Het is in elk geval geen bug waar meer spelers last van hebben.

Ik denk eerder dat er (nog) niet veel spelers zijn die de afgelopen dagen een lvl 28 Houtfabriek hebben gemaakt. ;)
 

Deleted User - 370874

Guest
Dit is de beste plek om het te melden, vanaf hier zal @DonFrank de meldingen verwerken.
Tenzij het een kritieke melding is zullen wij bij support een verzoek bij de speler neerleggen om het hier te melden.
 
Vandaag mijn boompjes aka houtfabriekjes lvl28 en hoger voor de eerste keer zichtbaar gezien op de app
Tnx voor de oplossing, kan terug verder upgraden zonder nog meer onzichtbare fabriekjes bij te maken :)
 
Bovenaan