• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Upgrade Troepenomvang 22

@DonFrank Is dit een bugje of een vergetelheidje ?
1634140245932.png

Ik herinner mij nog vaag iets van een aanpassing die inno gedaan heeft zodanig dat niet verplichte techs niet meer afhankelijk zijn van gastrasgoederen zodanig dat je ze op latere tijdstip vrij kon spelen.
Nu merk ik dat ik deze troepenupgrade 22 (één van de indertijd overgelaten troepenupgrades) niet kan vrijspelen wegens gebrek aan een gastrasgoedje van een hoofdstuk die ik al voorbij ben
 
In principe kun je elk gebouw dat je hebt gebruikt voor een gastras opnieuw bouwen en zo de benodigde spullen alsnog verdienen... of je zou heel lief aan support kunnen vragen of die hem voor je willen afvinken?!
 
Ze hebben inderdaad een keer zo'n aanpassing gedaan.

In die tijd speelde ik een ander hoofdstuk waar ik ook dit probleem tegen kwam. Die heb ik hier ook ergens gerapporteerd maar hebben ze niet opgelost.
 
De niet verplichte upgrades troepenomvang 25 en 26 in hoofdstuk 8 vragen geen gastrasgoederen.
Bij de niet verplichte stadsuitbreiding 39 in hoofdstuk 10, die geen hond natuurlijk gaat overslaan, wordt wel weer een gastrasgoed gevraagd.

Het lijkt erop dat de fix voor dit probleem bestaat uit het altijd nog weer kunnen bouwen van gastrasgebouwen uit vorige hoofdstukken, waardoor je bijvoorbeeld ook als je al in hoofdstuk 18 zit nog "ambrosius" kan krijgen.
 
Ik meen me te herinneren dat goederen van gastrassen vervangen worden door normale goederen (of munten of voorraad) als men in een volgend hoofdstuk komt, maar kan ook zijn dat het alleen voor verplichte upgrades geldt. Kan ook zijn dat het een discussie/voorstel was op dit forum of bij Beta. :eek:
 
Op Winyandor ben ik nog lang niet bij upgrade troepenomvang 22, maar ik kan wel zien dat er munten, marmer, staal en hout voor wordt gevraagd. Geen gastrasgoederen. Ik dacht ook dat er geen gastrasgoederen meer worden gevraagd voor die upgrades.
Als ik jou was King Spooky, zou ik even een supportticket insturen.
 
Ik meen me te herinneren dat goederen van gastrassen vervangen worden door normale goederen (of munten of voorraad) als men in een volgend hoofdstuk komt, maar kan ook zijn dat het alleen voor verplichte upgrades geldt. Kan ook zijn dat het een discussie/voorstel was op dit forum of bij Beta. :eek:
Je houdt je gastrasgoederen, ze worden niet vervangen als je in een volgend hoofdstuk komt.

Zo kan ik nog steeds bloemenwegen bouwen ondanks dat ik in orcs zit.

Wat wel zo is, ik kan niet meer zien hoeveel ambrosius en zo ik heb. Ik zie alleen mijn voorraad van gastrasgoederen van het huidige hoofdstuk.
 
@Jurgor of Stonedale , Yamar bedoelt dat tijdens het spelen van een hoofdstuk een zij spoor ontwikkeling wel goederen van een gastvolk wat je aan het spelen bent kan vragen. Maar zodra je in het volgende hoofdstuk zit, dan verandert dat automatisch naar gewone goederen.
Helaas gaat die regel echter niet op voor oude wonderen die je niet hoeft te ontwikkelen voor een volgend hoofdstuk.
 
Bovenaan