• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Slokje duidelijkheid

Leuke toevoeging aan het spel die slokjes duidelijkheid
Jammer dat het nog nergens zichtbaar is hoeveel je er op voorraad hebt
In MA zie je gewoon 1 staan, maar niet te zien in Handwerk goederen hoeveel

1636303581375.png
1636303613767.png


Komen die ook bij een volgende update in het lijstje te staan van Handwerk Goederen ?
 

DeletedUser5121

Guest
Met je muis even boven de i naast de slokjes hooveren of erop klikken en je ziet hoeveel je er hebt;)
 
@Tinkerbells ik weet niet 100% zeker of de Apple I-pad versie er het zelfde uitziet als de Android versie, maar als ik de Magische Academie open en dan naar de Handwerk tab ga, vind ik ook daar net naast de nieuwe recepten knop een klein blauw cirkeltje met de i er in die exact de zelfde informatie geeft als de gewone browser versie. Dus ook het aantal flesjes dat ik nog heb.
 
@Tinkerbells ik weet niet 100% zeker of de Apple I-pad versie er het zelfde uitziet als de Android versie, maar als ik de Magische Academie open en dan naar de Handwerk tab ga, vind ik ook daar net naast de nieuwe recepten knop een klein blauw cirkeltje met de i er in die exact de zelfde informatie geeft als de gewone browser versie. Dus ook het aantal flesjes dat ik nog heb.
Duidelijk Bor!! hahaha gevonden, ook op de PC
 
Bovenaan