• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Teleporteren van Oefenterrein

Weet er iemand hoe hoog je level van je oefenterrein moet zijn vooraleer je deze naar je inventaris kan teleporteren ?
Heb de vraag gesteld in de BS en feedback verkregen dat er zo'n symbooltje boven staat bij haar Oefenterrein lvl 24 als ze die teleporteerspreuk uittest.
Maar bij mijn Oefenterrein lvl 10 staat deze er nog niet boven.
Alvast bedankt voor jullie feedback
 

DeletedUser3597

Guest
Oo interessant. Mijn oefenterrein level 20 lukt niet. Weet je zeker dat het niet toevallig om een naastliggend gebouw gaat waarvan het teleporteericoontje verdwaald is?
 

DeletedUser3012

Guest
Hier hetzelfde, maar ook het huurlingenkamp, en gek genoeg ook mijn duintempel
 
Das raar want op elvengems terug gevonden welke gebouwen je niet kan teleporteren en Trainig Grounds en Mercenarry Camp staan er niet bij, enkel Barracs
 

Bijlagen

  • Building Types.jpg
    Building Types.jpg
    78,5 KB · Weergaven: 76

DeletedUser3012

Guest
Oke dat verklaart ook meteen waarom ik mijn duintempel niet kan teleporteren.
 
dat er zo'n symbooltje boven staat bij haar Oefenterrein lvl 24 als ze die teleporteerspreuk uittest
Blijkbaar na extra navraag na jullie antwoorden had ze dit toch staan boven een naastliggend gebouw en niet boven het oefenterrein.
En klopt Elvengems dus ook niet
Zal oefenterrein dan maar terug afbreken want is enkel van nut bij mij om hondjes te hebben bij toverstoftornooi, zal verder doen zoals altijd met enkel de zwaardvechters (er wat extra trainen dus ;) )
 
Bovenaan