• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw Hfdst 20 : Burenhulpspreuk op trommelensemble

Spelversie: __ v1.159.5-(3b874c2) - html5 (2022-09-08 21:53)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ HTML5
Flash Speler versie: __
Spelersnaam: __ King Spooky
Mensen of Elfen: __ Elf

Browser + versie: __ Google Chrome Versie 105.0.5195.127 (Officiële build) (64-bits)
Besturingssysteem: __ Windows 10 Home
Schermresolutie: __ 1920x1080

Reproduceerbaarheid: eenmaal voorgekomen, geen 2de keer geprobeerd
5/5, Iedere keer bij willen gebruiken betoverend geschenk.

Huidige Situatie:
Bij gebruik betoverend geschenkspreuk per ongeluk naast cultuurgebouwtje geklikt waar trommelensemble staat en spreuk kwam aktief op trommelensemble. Trommelensemble : betoveringseffect +5%, resterende tijd 47:53u
Dit gastrasgebouwtje heeft niets van cultuurwaarde
Na check voor nog een spreuk te plaatsen gezien dat er zo'n paars spreukje boven alle ensembles komen te staan
Ook laten checken of ze burenhulp kunnen krijgen, wat blijkbaar het geval is

Verwachte Situatie:
Niet mogelijk betoverend geschenkenspreuk kunnen uitvoeren bij gebouwtjes zonder cultuurwaarde
Niet kunnen burenhulp krijgen op een niet cultuurgebouwtje

Screenshots van de bug:

1664143740068.png

1664143615649.png

1664143671158.png
 
Laatst bewerkt:
Nog extraatje opgemerk
Als ik naar stad ging van bs-genoot om het te testen waren de ensembles aan te klikken (zoals je ziet in screenshot hierboven bijgevoegd)
Als ik nu bh wou geven aan diezelfde bs-genoot via het gouden handje via het broederschapsschildje krijg ik enkel de mogelijkheid zijn stadhuis aan te klikken
1664145520129.png

Je zou dan hier toch ook verwachten die ensembles te zien staan toch ?
Bug op Bug ;)
 
Ik heb hier voor de lol geprobeerd jou bug te reproduceren maar dat lukt me niet.
Staan die betoveringen nog steeds op de verkeerde gebouwen of zijn ze verdwenen?
 
@Bor de Wolf 1965
Nog steeds, resterende tijd intussen op 24:40u
Tijdens toepassen spreuk betoverd geschenk krijg ik nog steeds dat paars symbooltje boven mijn trommel-, fluit- en vioolensemble zoals dit ook staat boven mijn bibliotheken, lava codexen, grote veiling, ...
Even je stadje bezocht maar kan jammer genoeg geen bh geven, je ligt te ver van mij af ;)
 
Bovenaan