• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevecht Totaal troepen Legerkamp op PC

Momenteel in Elvenar op PC zie je in overzichtsscherm legerkamp ">999x" als totale troepenaantal hoger is dan 999
Zelfde voorstelling wordt ook zo getoont in samenstelling leger bij eerste gevechten toernooi als je kiest voor "Vechten"
Zou dit mogelijk zijn om ook zoals op App het juiste aantal te zien door gebruik te maken van een 4 cijferige voorstelling, bvb "1025x" ipv ">999x"

1636145666567.png
1636145567763.png
 
Mogelijk zal het wel zijn. Er ontstaat dan nog wel even de vraag wat er gebeurt als je meer dan 9999 troepen hebt, want de ruimte voor je ">" tekentje heb je dan niet meer,

Ik heb deze suggestie al meerdere keren op diverse fora voorbij zien komen, en tot nu toe is er niets mee gedaan, dus ik acht de kans dat ze iets gaan veranderen erg klein.

Een mogelijk alternatief is een tooltip met het exacte aantal. Wellicht minder werk dan met groottes van afbeeldingen te gaan schuiven.

Ze zouden het troepen overzicht zoals hieronder kunnen veranderen.
Screenshot from 2021-11-06 06-52-35.png

Ook hier staat ">999", en ook hier heb ik wel eens een suggestie voor gezien, en die is duidelijk ook niet geimplementeerd :)
 
Het zijn van die kleine wijzigingen, die vrij eenvoudig te implementeren zijn maar waarvoor gewoon de tijd niet wordt genomen, waarschijnlijk omdat belangrijker zaken voor gaan.
 
In het plaatje van Albert zou de zeshoek weg gelaten kunnen worden en dan is er meteen ruimte voor 5 cijfers dus 99.999 troepen.
En om dat aantal te halen ben je wel heel lang bezig.
 
Bovenaan