• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Stad Looptijd betoveringen op app

Als je een betovering op een werkplaats, fabriek of cultuurgebouw zet zie je op pc de timer aflopen en weet je wanneer deze ten einde is
Is er ooit sprake van geweest om dit ook te integreren op de app want daar mis ik deze wel een beetje om te weten of je vlug even een boostertje moet gebruiken of niet om van het extraatje nog te kunnen genieten
Screenshot van pc versie bij mijn vraag ;) :

1589467531733.png


Zou zeer handig zijn als dit op de app op één of ander manier zichtbaar zou zijn om te zien hoe lang (of hoe kort) dat "wolkje" nog aktief is
 

DeletedUser726

Guest
+1, maar ik zou verwachten dat zoiets op het lijstje van ‘gelijk te trekken functionaliteit tussen browser en app’ staat
 
+1, maar ik zou verwachten dat zoiets op het lijstje van ‘gelijk te trekken functionaliteit tussen browser en app’ staat
Op PC die timer al altijd geweten en aangezien de App-versie ook al lang het levenslicht gezien heeft zou ik denken, als dit op lijstje van "gelijk te trekken functionaliteiten" stond, dit al gelijk getrokken zou zijn
Hier niets over terug gevonden, dus eens onder suggestie gezet
 

DeletedUser726

Guest
@king spooky: zelfs nu zijn de pc versie en de app nog steeds niet gelijklopend... op diverse fronten niet.

app wonderen storten bijvoorbeeld: voorbehouden aan je bs-leden en de door jouw ontdekte spelers op de kaart.

en zo is er nog veel meer te noemen.
 
Bovenaan