• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Ekstertje

    Overig In een keer alle plaatsen in Kazerne kunnen vullen

    Voorstel teruggetrokken door mij! Bor de wolf kwam met een goede oplossing om de kazerne snel te vullen. Wil een van de modjes het topic sluiten? Nu we werkplaatsen en fabrieken in een keer allemaal aan kunnen zetten, zou het ook wel mooi zijn om een vinkje te krijgen waarmee je in een keer...
  2. Ekstertje

    Geen fix Forumaccount gekoppeld aan ander account.

    Nou dat koppelen is bij mij niet helemaal goed gegaan... Ik ben opeens Ekstertje ipv Raafke omdat hij hem gekoppeld heeft aan mijn Ekstertje account via de link. Waarschijnlijk omdat ik in het spel net ingelogd was als Ekstertje.... Ekstertje en Raafke zijn wel allebei van mij overigens. Kan...
  3. Ekstertje

    Opgelost Academie kistje geeft als prijs snoepjes na het event

    Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat deze fout er nog in zit aangezien ik dit maanden terug ook al eens gehad heb. Gelukkig heeft support het toen opgelost. Net een kistje geopend in de academie bij een van mijn accounts, want ik had net het kistje volgemaakt. En wat krijg ik nog als...
  4. Ekstertje

    Welkom bij Witches & Warlocks

    Speel je graag toernooien, vindt je het BSA ook leuk, handel je eerlijk (geen crosstier!) en hou je van een babbeltje in de chat, dan ben je van harte bij ons welkom. We hebben plaats voor meerdere leden, en we zijn daarom ook geïnteresseerd in een fusie met een ander (klein) broederschap...
  5. Ekstertje

    Wat is het nut van dit soort opdrachten?

    Ik weet dat je de opdrachten pas kunt weigeren als het hoofdstuk voorbij is en dat niet alle opdrachten even leuk zijn. Maar als ik zulke opdrachten tegenkom, vraag ik me toch af wat de gedachten van de bedenkers hiervan is geweest. Dit heeft niets met 'leuk' spel te maken, maar heeft voor mij...
  6. Ekstertje

    Opgelost Aanzetten alle WP werkt niet voor de magische WP

    Spelversie: __ v1.89.2 Spelwereld: __Arendyll Browser + versie: __Browser Chrome Versie 77.0.3865.120 (Officiële build) (64-bits) Flash of HTML5: ____HTML5 Flash Speler versie: __nvt Besturingssysteem: __windows 10 Schermresolutie: __? geen idee Spelersnaam: __Raafke Mensen of Elfen: __Elf...
  7. Ekstertje

    De Vuurvliegjes zoeken nieuwe leden

    Er zijn drie plekken vrijgekomen in ons broederschap en daarom zijn we op zoek naar nieuwe enthousiaste broeders of zusters. Wie zijn wij: Een gezellig en enthousiast broederschap. We spelen graag BSA en met de toernooien halen we gemiddeld 7 kistjes. Verder ruilen we actief kennispunten door...
  8. Ekstertje

    Niet reproduceerbaar HTML5 Mail niet te openen of opent pas heel traag

    Spelversie: __ v1.82.3-(5f49714) (2019-07-03 09:16) Browser + versie: __google chrome Versie 75.0.3770.100 (Officiële build) (64-bits) Flash of HTML5: ____HTML5 Flash Speler versie: __nvt Besturingssysteem: __windows 10 Schermresolutie: __ ? geen idee Spelersnaam: __Raafke Mensen of Elfen...
  9. Ekstertje

    Onzinopdrachten

    Inno is er wel goed in om echt zinloze opdrachten te verzinnen... Ben net begonnen aan de Elementalen, krijg je de opdracht om even 100k aan mana in te leveren. Blijkbaar vinden ze dat leuk bij Inno, vooral ook om er een beloning van niks tegenover te zetten. Ik ga toch geen 100k aan mana...
  10. Ekstertje

    Eventprijzen met ranking punten

    Kunnen we geen eventprijzen krijgen met ranking points? Eventprijzen krijgen zo veel meer waarde voor veel meer spelers zeker nu je ook kunt upgraden. Dat maakt ieder event ook weer een stuk interessanter en de strijd om de plaatsen op de ranglijst misschien ook wel. Ik ben zelf een antiek...
  11. Ekstertje

    Schaakspel in de academie

    Sinds kort kunnen we dat hele leuke, mooie schaakspel craften in de academie. Nu heb ik het geluk dat ik hem vrij snel compleet had, maar mijn broeders en zusters krijgen het laatste stuk maar niet en dat is nu al een behoorlijke tijd zo. In het begin kwamen de onderdelen vrij snel langs in de...
  12. Ekstertje

    Broederschap: hoe werkt de wachttijd met overstappen naar ander broederschap?

    Weet iemand hoe het zit met het overstappen naar een ander broederschap en een eventuele wachttijd. Of is de wachttijd misschien alleen in combinatie met het toernooi (ik bedoel niet het BSA avontuur)?
  13. Ekstertje

    Contact Support Toverstok Badge. Telt niet alle hout

    Ik maakte net een toverstok badge. Ik ontvang 100 hout, maar hij telt voor de badge maar 94. Bugje? Of speelt er iets anders? De schermprints: ZIjn van mijn Ekstertje account, niet van Raafke
  14. Ekstertje

    Al gemeld Wiki (en forum) niet te openen via de button

    Als vanuit het spel de forum/wiki button gebruikt, opent zich wel het scherm, maar je kan vervolgens niet doorklikken naar het forum of de wiki. Het forum of de wiki opent zich dan niet. Forum kan ik nog wel via mijn favorieten benaderen want daar heb ik ik linkje staan, maar de wiki kan ik nu...
  15. Ekstertje

    Spel: Niet kunnen inloggen.

    Zijn er meer die op dit moment niet kunnen inloggen? De site is wel bereikbaar maar inloggen lukt bij mij niet. Vraag me af of het bij mij ligt of bij Inno?
  16. Ekstertje

    Berichten: Speler blokkeren voor het ontvangen van pms?

    Kun je een van je eigen broeders of zusters blokkeren voor het ontvangen van pm's. Speler heeft er blijkbaar moeite mee dat er in mijn stadsnaam staat dat ik minder aanwezig ben en heeft daar nu al weer een opmerking via pm over omdat ik wel dagelijks online ben. Hij weet waarom het er staat...
  17. Ekstertje

    Opgelost Mobiele versie toont niet de juiste afbeelding voor het 'Bevroren Altaar der Reuzen'

    Het is een kleintje en ik weet ook niet of ie al gemeld is... maar volgens mij vertoont de mobiele versie niet de goede afbeelding voor de eerste grote prijs uit het winter event. Mobiel: Browser:
  18. Ekstertje

    Rasgebouwen: Dwergenhoofdstuk, wat nu eerst? graag advies.

    Ik zit een beetje in dubio... Ben nu bezig met het dwergenhoofdstuk en de poort en de granietmijntjes (12) staan er nu een dag. Wat je over al hoort van alle ervaren spelers en ook het advies uit mijn BS is dat je eerst de Poort moet upgraden en dan de mijntjes omdat door de Poort de productie...
  19. Ekstertje

    Opdrachten: ik krijg geen opdracht onderzoek de verkenner, klopt dat?

    Klein vraagje. Normaal kreeg ik aan het einde van ieder hoofdstuk de opdracht om de verkenner te onderzoeken. Ik ben nu inmiddels in H6 beland en heb wel de opdracht om de dwergenpo0rt te onderzoeken maar een opdracht om de verkenner te onderzoeken heb ik nooit gehad.Verkenner is inmiddels ook...
  20. Ekstertje

    Onderzoeken: rood uitroepteken bij onderzoek, waar duidt het op?

    Ik kreeg opeens een rood uitroepteken bij mijn onderzoek. Nooit eerder gehad dus ik vroeg me af waarom. Waar duidt het op? Weet iemand het antwoord? Hij zit op het onderzoek van de banshee.
Bovenaan