• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onzinopdrachten

Inno is er wel goed in om echt zinloze opdrachten te verzinnen...

Ben net begonnen aan de Elementalen, krijg je de opdracht om even 100k aan mana in te leveren. Blijkbaar vinden ze dat leuk bij Inno, vooral ook om er een beloning van niks tegenover te zetten. Ik ga toch geen 100k aan mana afleveren voor een simpele rune? Runes win je genoeg tijdens toernooien en dat is dan een stuk goedkoper. Geef er dan iets echt nuttigs voor terug of maak dit soort onzin opdrachten direct weigerbaar ipv te moeten wachten tot het einde van het hoofdstuk.

Vorig hoofdstuk ook al van dit soort onzin opdrachten, alleen waren het toen zaden.

Ik denk dat er echt geen enkele speler te vinden is die dit een zinvolle opdracht vind en deze opdracht met plezier doet.:rolleyes:
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat is een zogenaamde drain-opdracht...

Als in "Drain it through the toilet"...

Al kunnen ze dat momenteel beter met de T3 doen. xD
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is wel familie van de ekster, maar vliegt niet per se op glimmende dingetjes af.

Verder wil ik nog wel zeggen dat een game niet per definitie bestaat om spelers het 100% van de tijd naar de zin te maken.

Soms moet je tenenkrommende acties uitvoeren om vooruit te komen.
 
Waarschijnlijk is het een onderdeel van de verhaallijn, en leid het tot bijvoorbeeld de introductie van iets anders.
Je weet wel, dat ding waar iemand uren op loopt te typen en waarbij slechts weinigen de moeite nemen om het te lezen ;)

Als ik me niet vergis hebben mana hoofdstukken ook opdrachten waarbij je juist mana krijgt.
Beetje geven en nemen dus.
 

DeletedUser234

Guest
Ik wil wel lezen, maar omdat hij later in beeld komt, dan de pop-up met "geweldig" en als je daar dan op wil klikken, je blijkbaar de verhaallijn weg klikt. Ik heb heel lang gedacht dat ik gewoon altijd 2x moest klikken op "geweldig" maar de eerste klik bleek dus van de verhaallijn, maar die komt zo laat in beeld dat ik die al weg geklikt hebt blijkbaar voor ik hem zie.

En krijg die gewoonte om automatisch te klikken op een "geweldig" knop er na 4 jaar nog maar eens uit.
 

DeletedUser448

Guest
Ik kan nu het kistje van de constructen bijna openen, maar heb de opdrachtenreeks van de amuni nog niet afgerond. Inderdaad wat een onzin opdrachten voor onzin beloningen. Lever dit , lever dat en ook nog zo. Bouw zus en zoveel gebouwen en up die gebouwen ; veelal gebouwen en levels die je met de portaalwinst effecten niet nodig hebt. Het wordt zo wel heel duidelijk dat de opdrachten er zijn om te voorkomen dat je te snel door de hoofdstukken heengaat.
 

DeletedUser3012

Guest
Je kunt ze ook gewoon laten. Ik wacht altijd met de opdrachten tot ik in een nieuw hoofdstuk zit en lees dan het verhaal, terwijl ik de opdrachten skip. Soms zijn ze inderdaad belachelijk ja
 

DeletedUser2578

Guest
Je kunt ze ook gewoon laten. Ik wacht altijd met de opdrachten tot ik in een nieuw hoofdstuk zit en lees dan het verhaal, terwijl ik de opdrachten skip. Soms zijn ze inderdaad belachelijk ja

De meeste opdrachten zijn niet weigbaar. Skip je de opdrachten door ze helemaal niet te maken? Hoe kom je dan verder in je onderzoek want het maken van bepaalde nieuwe nederzettingsgrondstoffen zijn wel nodig om door je hoofdstuk heen te komen. Ben benieuwd....
 

DeletedUser2578

Guest
Over onzinopdrachten gesproken; ik zit nu midden in een opdracht van de Amuni waarin wordt gevraagd om 50 goddelijke straten neer te zetten. Per straatje kost het 15.100 mana x 50 = 755.000 mana :confused:
 
De meeste opdrachten zijn niet weigbaar. Skip je de opdrachten door ze helemaal niet te maken? Hoe kom je dan verder in je onderzoek want het maken van bepaalde nieuwe nederzettingsgrondstoffen zijn wel nodig om door je hoofdstuk heen te komen. Ben benieuwd....
Voortgang van het hoofdstuk wordt gemeten met je onderzoeks voortgang. "Afronden van het hoofdstuk" betekent dat je de verkenners van het volgende hoofdstuk gedaan moet hebben. Hoever je in de opdrachten bent maakt niet uit.
Als je de verkenners gedaan hebt kun je alle opdrachten tot het nieuwe hoofdstuk skippen (je kunt ze weigeren).

De opdrachten zijn voor zover ik weet nooit nodig om voortgang in het onderzoek te maken (ze kunnen wel helpen, maar als je ze niet doet kun je het onderzoek ook doen).
 
Ik vind het gewoon jammer dat ik nu vast zit op zo'n opdracht om zo maar te zeggen. Ik ben nog maar net begonnen aan het hoofdstuk. Volgens mij is dit zelfs de eerste opdracht.

Je hoeft ze inderdaad niet te doen voor de voortgang. Dat gelukkig niet. Maar ik speel de opdrachten gewoon graag uit en om ze dan nu al allemaal over te slaan tot het volgende hoofdstuk, dat vind ik gewoon jammer van het spel. Naar mijn idee zouden de opdrachten je moeten helpen om progressie te maken door je hoofdstuk heen, maar ze schieten hier duidelijk in dat doel voorbij, omdat ze toch vooral je progressie lijken te remmen.


Over onzinopdrachten gesproken; ik zit nu midden in een opdracht van de Amuni waarin wordt gevraagd om 50 goddelijke straten neer te zetten. Per straatje kost het 15.100 mana x 50 = 755.000 mana :confused:

Dat is inderdaad ook zo'n onzin opdracht en die komt zeker nu vrijwel in ieder hoofdstuk. Maar die opdracht krijg je meestal wel erg laat, dus zodra ik die opdracht krijg wacht ik wel tot het volgende hoofdstuk en sla hem dan over. Dat zijn gewoon opdrachten die je helemaal leeg trekken. Niet te doen. En als je geen cultuur nodig hebt, waarom zou je dan je straten vervangen.
 
Als ik me niet vergis hebben mana hoofdstukken ook opdrachten waarbij je juist mana krijgt.
Beetje geven en nemen dus.

Klopt, die heb ik bij de halflingen wel gehad in ieder geval, maar ook daar weegt de beloning niet op tegen wat je moet inleveren. Ik zou er ook niet zo'n moeite mee hebben als je niet ook zoveel mana nodig hebt voor je onderzoeken. Door dit soort aantallen sta ik gelijk weer vast.
 

DeletedUser234

Guest
Je kan vtv alle opdrachten en hun beloningen bekijken en dan afwegen of die ene opdracht het misschien los niet, maar als je kijkt wat erna komt, wel de moeite waard is om te doen. Bij de Amuni waren de beloningen aan het einde heel groot, maar daar moest je halverwege wel grote dingen voor doen tegen een kleine beloning.

Gelukkig heb je de keuze elk hoofdstuk opnieuw, ze hadden het ook zo kunnen maken, dat als je een verhaallijn niet afmaakt, ook het volgende hoofdstuk niet verder kan.
 

DeletedUser2665

Guest
Zojuist een nieuwe opdracht gekregen: lever 5 miljoen munten af en krijg 4 x 3 minuten als beloning.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik ben nu bezig met de allerlaatste onderzoek van de Halflingen en heb nu de opdracht om 200k mana te verzamelen en 20k goddelijke zaden te doneren.

Ik speel eerst de geavanceerde verkenners wel vrij zodat ik deze opdracht afwijzen kan. Doodzonde om mijn arme goddelijke zaden daar aan te verspillen terwijl je er maar 5kp voor terug ontvangt....
 

Deleted User - 147694

Guest
Zojuist een nieuwe opdracht gekregen: lever 5 miljoen munten af en krijg 4 x 3 minuten als beloning.

Zo'n opdracht heb ik totaal geen probleem mee, natuurlijk had ik er ook goederen van kunnen kopen bij de handelaar, maar hier til ik niet zo zwaar aan.
 

DeletedUser2665

Guest
QUOTE="ivyspine, post: 70564, member: 2175"]Zo'n opdracht heb ik totaal geen probleem mee, natuurlijk had ik er ook goederen van kunnen kopen bij de handelaar, maar hier til ik niet zo zwaar aan.[/QUOTE]

Ik kan best wat munten missen inderdaad, maar d everhouding is toch volledig zoek? En wat voegt dit toe?
 

DeletedUser234

Guest
Hoofdstuk Amuni opdr. 36: Deliver 20,000 Divine Seeds en beloning: 1 coin

Om te lachen uh janken die verhouding........maar als je alle opdr doet dan levert je dat oa 200 diamanten op.

Voor mij de moeite waard en voor een ander niet. Fijn dat iedereen de vrijheid heeft om te kiezen.

En ja ik heb ook gemopperd over die opdr, maar ja .....wat doe je eraan? ik heb hem toch gedaan en ze allemaal gedaan
 
Bovenaan