• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Rasgebouwen: Dwergenhoofdstuk, wat nu eerst? graag advies.

Ik zit een beetje in dubio... Ben nu bezig met het dwergenhoofdstuk en de poort en de granietmijntjes (12) staan er nu een dag. Wat je over al hoort van alle ervaren spelers en ook het advies uit mijn BS is dat je eerst de Poort moet upgraden en dan de mijntjes omdat door de Poort de productie van alle mijntjes vermeerderd.

Nu ga ik zelf meestal ook op zoek naar info en dan kom ik op de site van Crazy Wizard het volgende tegen (sorry voor het engels, ik heb de tekst letterlijk gekopieerd):

Upgrade your granite mines asap, there production is time based, and the time is extended from only 4 hours at level one to 10 hours at level 4. Even if your using turtle start, upgrading your mines go before upgrqading your portal. you cannot compensate the loss of production at night / work shifts by improving the portal, You first of all need to upgrade your mines to a level where you can have a good nights rest without loosing production.

Ik vind dit ook erg logisch klinken, dus ja nu weet ik niet zo goed meer wat ik nu het beste kan doen.
 
Je hebt voor het portaal genoeg spul nodig, dus eerst de mijnen doen zoals Crazy aanraadt klopt dacht ik. Het is wat lang geleden. Ik had wel dat hoofdstuk willen blijven spelen, maar de mogelijkheden waren nogal begrensd :D. En dan portaal ook zo snel mogelijk up natuurlijk. Om je gastrasproductie te verbeteren moet je wachten tot je einde Feeën geraakt, en je Oud Wonder Bloeiend Handelaarsgilde te zetten. Dan ben je dus al voorbij 2 van die rassen. Als ze met het portaal dezelfde "logica" volgden *ahem* dan klopt het.
Een zoektocht op dit forum leverde helaas geen duidelijker info, sorry.
 

DeletedUser2239

Guest
Ik zit net bij de feeën dus voor mij is het minder lang terug ;)
ik zat met hetzelfde probleem en heb er een berekening op losgelaten. Wanneer is alles het snelst op top level, eest het portaal en dan de mijnen of andersom. Het blijkt dat als je eerst de mijnen doet, je iets eerder klaar bent. Dit op voorwaarde dat je de mijnen op tijd (dwz voordat ze vol zitten) leeg haalt. Het verschil wordt groter als je daarin niet steeds in staat bent ('s nachts bijvoorbeeld). CrazyWizard heeft dus gelijk. Eerst de mijnen
 
Bovenaan