• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar HTML5 Mail niet te openen of opent pas heel traag

Spelversie: __ v1.82.3-(5f49714) (2019-07-03 09:16)
Browser + versie: __google chrome Versie 75.0.3770.100 (Officiële build) (64-bits)
Flash of HTML5: ____HTML5
Flash Speler versie: __nvt
Besturingssysteem: __windows 10
Schermresolutie: __ ? geen idee
Spelersnaam: __Raafke
Mensen of Elfen: __Elf

Ik dacht ik krijg zo'n mooie melding om maar weer over te gaan op HTML dus ik probeer het maar weer eens. Nog steeds flikkert te chat, maar tot mijn verbazing kan ik ook niet mijn mail openen of hij opent heeeeeel traag. Het is een nieuwe mail, dus niet eentje die al vaak rond is gegaan en daardoor traag is. Bij flash heb ik het probleem ook niet.

Zo jammer deze problemen, want HTML is op alle andere fronten sneller en beter, maar aangezien ik hier echt veel last van hem, schakel ik toch iedere keer maar weer terug naar flash:(
 

DeletedUser1556

Guest
Dan ben ik niet de enige die merkt dat HTML5 niet beter, maar slechter is. Bij mij is HTML5 enorm langzaam etc.
 
Ik ondervind geen problemen Met HTML5 enkel dat de cursor in de chat zo vlug naar het begin gaat als men een sec ophoud en dat is wel vervelend ik ging nog wachten met over te schakelen maar de nieuwsgierigheid heeft de boven hand gehaald en tot nog toe geen spijt gehad
 

DeletedUser2665

Guest
Elvenar loopt hier als een zonnetje op HTML (chrome, firefox, opera, explorer.. allemaal prima).
 

Deleted User - 147694

Guest
Wat een geluk voor jou @Sannyvh :)

Nu nog de rest die nog problemen ondervinden met de html5 versie...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb de proef maar op de som genomen na je opmerking @Sannyvh en heb de de laatste versie van Chrome gedownload en geïnstalleerd, het heeft in elk geval de ergerlijke chatfunctie dat hij steeds terug ging naar het begin van het bericht opgelost.

Dus wellicht dat er toch nog hoop aan de horizon gloort. ;);)

Dus het is wellicht handig om even de nieuwste versie van je browser te downloaden + installeren, wellicht lost het een deel of al je problemen op?

Edit: Correctie, zelfs nu gaat de tekst weer naar het begin van de zin als je even een fractie van een seconde stopt met typen...

Nog steeds enorm veel ergernis voor mij dus...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien alle problemen die er blijkbaar nog zijn, hou ik het - zolang dat kan - nog even op (een altijd updated) MS Edge met (een altijd updated) Flash, dat werkt behoorlijk goed!
 
Inmiddels google chrome geupdate, maar met versie 75.0.3770.142 (Officiële build) (64-bits), de nieuwste versie, opent ie de mail ook niet. Dus ik ga weer terug naar Flash.

Edit:
Met het toernooi lijkt ie wel sneller, dus ik schakel na mijn toernooi ronde wel weer terug.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik gebruik nu al een flink aantal maanden met html5 maar ik geloof dat ik een van de weinige ben die nergens problemen mee heeft. Het loopt als een zonnetje, geen haperde chat of wat dan ook.
Hier hetzelfde. Prima :)
 
Ik gebruik Firefox, maar ook hier problemen. Mails zijn na het omzetten naar HTML gewoon weg. Idem met de chatberichten.
Een nieuw chatbericht maken kan niet. Er is geen tekst zichtbaar. Voor mij direct terug naar Flash. Mail is echt weg, maar chat gaat gelukkig weer.
Ik hou m'n hart vast als dit de toekomst is
 

DeletedUser2446

Guest
Ik gebruik Chrome normaal, maar het is hopeloos traag. Ik ga toch maar wat andere browsers proberen.
 
Lijkt het probleem misschien op mijne(kijk mijn topic maar zitten ook plaatjes bij wat ik bedoel)
Topic:kan geen mail zien
 
Bovenaan