• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: hoe werkt de wachttijd met overstappen naar ander broederschap?

Weet iemand hoe het zit met het overstappen naar een ander broederschap en een eventuele wachttijd. Of is de wachttijd misschien alleen in combinatie met het toernooi (ik bedoel niet het BSA avontuur)?
 

DeletedUser2114

Guest
Weet iemand hoe het zit met het overstappen naar een ander broederschap en een eventuele wachttijd. Of is de wachttijd misschien alleen in combinatie met het toernooi (ik bedoel niet het BSA avontuur)?
Normaal moet je een dag wachten tussen het joinen van een BS. Dus je kunt binnen 24 uur niet 2x een BS joinen, maar je kunt gewoon meteen naar een andere BS door als je bij de vorige langer dan 24 uur hebt gezeten.
 
Oh dan is dat helder.

En voor het toernooi gelden er dus ook geen beperkingen. Dus als je vlak voor een toernooi definitief overstap naar een ander broederschap, kun je gewoon mee doen met het toernooi? Gaat hier om het gewone toernooi (niet BSA)
 

DeletedUser2114

Guest
Oh dan is dat helder.

En voor het toernooi gelden er dus ook geen beperkingen. Dus als je vlak voor een toernooi definitief overstap naar een ander broederschap, kun je gewoon mee doen met het toernooi? Gaat hier om het gewone toernooi (niet BSA)
Volgens mij kan dat gewoon. Ik kwam binnen in mijn huidige BS op een woensdag tijdens het toernooi en heb toen nog gewoon het toernooi kunnen spelen voor die BS
 
Bovenaan