• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onderzoeken: rood uitroepteken bij onderzoek, waar duidt het op?

Ik kreeg opeens een rood uitroepteken bij mijn onderzoek. Nooit eerder gehad dus ik vroeg me af waarom. Waar duidt het op? Weet iemand het antwoord? Hij zit op het onderzoek van de banshee.


Rood uitroepteken.JPG
Onderzoek H5.JPG
 

DeletedUser1592

Guest
Dit komt omdat dit onderzoek in een van de eerdere releases bijna een half jaar geleden is verplaatst.Spelers moesten als ze verder waren in de voortgang dit onderzoek alsnog doen, anders kon men niet verder.. Dat werd dan aangegeven met dat rode uitroepteken. In principe hoeft dat uitroep teken er nu niet te staan, omdat je daar nu pas bent. Als je het onderzoek hebt voltooid zal het uitroepteken ook verdwijnen.Ik zal er in ieder geval even een melding van maken.
 
Uitroepteken staat er nog steeds, ik heb hem nu na het vrijspelen van het 1e Banshee-onderzoek in H5 in mijn elvenstad (Keimpe13).
Irritant.

Edit: Banshee ipv. Dryade
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
Hm, en er is nog steeds niks aan gedaan, te oordelen naar het uitroepteken van de banshee, waar een BS lid nog mee te kampen heeft
 

DeletedUser3696

Guest
Ik heb ook een rode uitroepteken staan bij banshee en ik heb deze toch wel afgerond.
 

DeletedUser3554

Guest
Al vier maanden geleden onderzoek afgerond, regelmatig gemeld. Het zou verholpen moeten zijn, twee maanden geleden?
 

DeletedUser3554

Guest
Poging 5 hier: al 29 april aangegeven.
Zou in versie 1.52 opgelost zijn, had nooit mogen voorkomen bij spelers lager dan dat niveau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Poging 5 hier: al 29 april aangegeven.
Zou in versie 1.52 opgelost zijn, had nooit mogen voorkomen bij spelers lager dan dat niveau.

In release 1.52 staat hier geen fix van dit probleem, zoals al eerder genoemd kan je een support aanvraag maken van dit probleem.
 
En nog steeds veschijnt dit uitroepteken, bij mij nu bij de promotie van dryade in Boselven.
Wordt dit ooit nog opgelost?
 

DeletedUser3012

Guest
En nog steeds veschijnt dit uitroepteken, bij mij nu bij de promotie van dryade in Boselven.
Wordt dit ooit nog opgelost?
Nee hoor, dat gebeurt niet. Geen idee waarom het überhaubt nog nodig zou zijn om dat uitroepteken te zien. Net als dat uitroepteken dat maar onnodig blijft verschijnen bij je inventaris, terwijl er niets nieuws in zit
 

DeletedUser234

Guest
Net als dat uitroepteken dat maar onnodig blijft verschijnen bij je inventaris, terwijl er niets nieuws in zit

Dat dacht ik eerst ook, tot iemand me erop wees dat je telkens als je bijv. uit een kistje na burenhulp een spreuk krijgt, dat dat ook inventaris is. Vanaf toen bijgehouden en idd, het komt er alleen als er echt iets nieuws in zit.

Daarnaast gebruik ik het nu als reminder om via mijn inventaris naar handwerken te gaan en te checken of er nog iets leuks te maken is.
 
@DonFrank Speel nu net de Banshee vrij op Winyandor in H5 en nog steeds zijn deze rode uitroeptekens niet verwijderd.
Kan hier nu eindelijk wat aan gedaan worden, voordat alle spelers in Winyandor (en nieuwe in Arendyll) zich hieraan gaan ergeren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Nu weet ik pas wat dat was.

Raar dat het er nu nog altijd in zit terwijl de noodzaak na dik 2 jaar al wel vervallen is lijkt mij.
 
Bovenaan