• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Academie kistje geeft als prijs snoepjes na het event

Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat deze fout er nog in zit aangezien ik dit maanden terug ook al eens gehad heb. Gelukkig heeft support het toen opgelost.

Net een kistje geopend in de academie bij een van mijn accounts, want ik had net het kistje volgemaakt. En wat krijg ik nog als prijs... snoepjes. Daar heb je niets meer aan na het event.

Kan het spel hierop aan gepast worden dat direct na het aflopen van het event die prijs ook uit het kistje in de academie verdwijnt.
 
Ik heb ook 150x niks gekregen weg prijs. Ik heb support aangeschreven.
Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat deze fout er nog in zit aangezien ik dit maanden terug ook al eens gehad heb. Gelukkig heeft support het toen opgelost.

Net een kistje geopend in de academie bij een van mijn accounts, want ik had net het kistje volgemaakt. En wat krijg ik nog als prijs... snoepjes. Daar heb je niets meer aan na het event.

Kan het spel hierop aan gepast worden dat direct na het aflopen van het event die prijs ook uit het kistje in de academie verdwijnt.

dat is dus het antwoord voor dat andere topic,dankjewel voor het antword
 

DeletedUser4255

Guest
Die prijs van 150 snoepjes heb ik net ook gekregen. Wel raar dat dit überhaupt mogelijk is. Heb ook al een support ticket aangemaakt.
 
Bovenaan