• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Yogi69

    Discord

    Ik wil mijn profiel opleuken maar krijg alleen maar betaalde opties. Er zullen toch wel manieren zijn dat het ook gratis kan.
  2. Yogi69

    Verheven goederen.

    Tegenwoordig lijkt het er wel op dat iedereen die al een tijd in de verheven goederen zit, ze bijna allemaal cross doen. Dan bedoel ik dus dat T9 aangeboden word en T7 gevraagd word. Net op de markt gekeken en van de 83 pagina's met verheven was 25 pagina met dezelfde Tier dus 1 op 1 en de rest...
  3. Yogi69

    Volantis heeft plek

    Wil jij in een gezellige en gemoedelijke BS lekker aan je stad bouwen ben je bij ons van harte welkom. Toren elke week zilver en 1x de maand spelen we voor goud waarbij ieder geholpen word. Toernooi elke week een blauwdruk. Een bs sheet met zeer veel info over alle facetten van het spel. Ranking...
  4. Yogi69

    Aankondigingen

    De laatste weken worden er geen aankondigingen meer gedaan. Het filmrolletje werd niet aangekondigd over de gratis filmpjes en waarom de 1 wel en de ander niet. Het bsa werd niet aangekondigd op het forum laat staan welke versie. Het bsa werd ook niet aangekondigd bij het hoorntje alleen een...
  5. Yogi69

    Relikwieën omruilen naar runen(scherven) of kp

    Veel spelers beschikken over zeer veel reikwieën. Je raakt ze aan de straatstenen nog niet kwijt. Er zijn ongetwijfeld spelers die per relikwiesoort over de 10.000 hebben. Mijn voorstel is dat je ze om kan ruilen in je MA met handwerken voor scherven of runen. KP zou ook nog mogelijk kunnen...
  6. Yogi69

    Vakantiemodus

    Het zou handig zijn voor spelers als je met vakantie gaat om een vakantiemodus in te voeren. Tijdens de vakantiemodus word dan de afname van je (specifieke) goederen uitgeschakeld voor de duur van max 4 weken. Zodra ingesteld gaat je stad dus max 4 week op slot en kan je ook niet meer oogsten en...
  7. Yogi69

    Wijziging toernooitijden

    Vanaf deze week zal het toernooi dinsdag om 17 uur beginnen en eindigen op zaterdag 20 uur. Zie timer toernooi. Als ik diverse fora lees bestaat de kans dat vanaf volgende week waarschijnlijk ook de tijden van de toren gaan veranderen. Waarschijnlijk gaat de toren dan al op zondag 14 uur...
  8. Yogi69

    Vakantiemodus

    Ik las dit topic toevallig op beta en zou het hier ook graag ter sprake willen brengen. Ik zou graag voorstellen voor als iemand een tijdje op vakantie is dat je je stad in de vakantiemodus kan zetten. Dan zou verval niet van je goederen of andere voorraden kunnen worden afgetrokken. Simpelweg...
  9. Yogi69

    OW taveerne van de scouts

    Volgens de wiki krijg je bij plaatsen van het wonder direct een burenhulpkistje extra. Die heb ik inderdaad gekregen. Bij elk 5e level die je upt zou je 1 extra moeten krijgen. Heb deze nu op level 8 staan maar krijg nog maar steeds 1 burenhulpkistje. Of er zit een bug in dit wonder of de wiki...
  10. Yogi69

    Munten

    Het komt regelmatig voor als je munten oogst dat je opslag in stadhuis niet afgevuld word. Dit gebeurt regelmatig en weet zeker dat dit meer spelers is overkomen. Ik kan bijv. nog 23.542 munten oogsten en oogst dan een huis die 25.000 munten heeft. Tot mijn verbazing krijg ik dan maar 23.541 ipv...
  11. Yogi69

    Selecteren T8

    Op dit moment is het schijnbaar nog steeds niet mogelijk om de verheven T8 goederen te kunnen selecteren. De verheven T7 goederen kan je wel selecteren bij vraag en aanbod. Nu moet je vaak door al die pagina's heen scrollen om de juiste goederen te kunnen vinden die je wilt hebben. Ook past het...
  12. Yogi69

    OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

    Hoe verder je komt in dit spel hoe meer provincies je moet veroveren maar ook verkennen gaat steeds langer duren. Het verkennen loopt op tot 75 uur of langer per provincie. Dit komt neer op zeg maar 2 provincies verkennen per week. En met de huidige hoofdstukken die nog gaan komen zullen die...
  13. Yogi69

    King's Landing zoekt aarts

    Helaas heb ik persoonlijk wat akkefietjes ervaren wat bij mij het plezier in het spel heeft ontnomen. Heb daarom besloten geen aarts meer te willen zijn van welke BS dan ook en voorlopig voor mezelf verder te gaan. Er is aan de groep gevraagd wie deze functie wil overnemen en heb daar tot op...
  14. Yogi69

    Topic kunnen verwijderen of titel aanpassen

    Heb laatst een nieuwe topic aangemaakt in broederschap vraagt spelers. Kan wel de tekst in het topic aanpassen maar niet de tekst van de topic zelf. Restte mij maar 1 ding en dat was dus een nieuw topic plaatsen. Wat doet Inno ze gaan beide topics samenvoegen en dan ook nog eens onder de oude...
  15. Yogi69

    Overig Tussenstap toren

    Goud is voor heel veel BS met name op Winyandor nog niet haalbaar in de toren. Nu is het zo als je 110 klassementspunten behaald de BS brons krijgt. Bij 520 punten zilver en 1330 goud. Lijkt mij verstandiger om een extra tussenstap te maken zodat veel BS meer toren gaan spelen of zodat ze beter...
  16. Yogi69

    Handelaar Voorraden, mana en zaden kopen met munten

    Het is nu mogelijk om nu in je kazerne, oefenterrein en huurlingenkamp je troepen tegelijk te trainen. Als je dit doet kost dat ongelooflijk veel hamertjes. Dit kan je echter voorkomen door spreuken of instants in te zetten. Als je dat maar lang genoeg vol houd raken ze vanzelf een keer op...
  17. Yogi69

    Geen bug Tekst onleesbaar

    Dacht eerst even dat het aan mijn laptop lag maar alle teksten zowel letters en cijfers zijn ineens onleesbaar geworden. Ook de chat en berichtenbox lijkt wel abracadabra.
  18. Yogi69

    Omwisselen artefacten

    Van veel spelers in mijn BS hoor ik continu dat ze maar zitten te wachten op het omwisselen van de koudvuur artefacten voor de vuurfeniks artefacten. Andersom worden ze er mee overspoeld. Sommige leden durven zelf niks te maken om steeds maar 5 nieuwe recepten te krijgen. De tijd begint toch...
  19. Yogi69

    King's Landing heeft plaats voor actieve toernooispeler

    Altijd al in een BS willen zitten * die wekelijks minimaal 10 kistjes in toernooi haalt. Al sinds feb.2020. * die er serieus werk van maakt om wekelijks de gouden trofee te behalen in de toren. * waar je met slim spelen er meer uit kan halen. * die een zeer goedlopende wondermail heeft. * waar...
  20. Yogi69

    King's Landing heeft een plek vrij

    Er is een plek vrij gekomen in onze BS. We zijn een toernooi gerichte BS en halen op dit moment wekelijks 8 kistjes. We willen graag doorgroeien naar 10 kistjes wekelijks. We zijn op zoek naar een speler die :crystal: als bonus heeft en het zou ideaal zijn als je ook :gem: als bonus hebt...
Bovenaan