• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wijziging toernooitijden

Vanaf deze week zal het toernooi dinsdag om 17 uur beginnen en eindigen op zaterdag 20 uur. Zie timer toernooi.
Als ik diverse fora lees bestaat de kans dat vanaf volgende week waarschijnlijk ook de tijden van de toren gaan veranderen.
Waarschijnlijk gaat de toren dan al op zondag 14 uur beginnen en eindigen op vrijdag 20 uur. Dit is nog niet zeker.
Op Beta waren ze hier zonder aankondiging volledig door verrast.
Houd het in de gaten en geef het door aan je bs leden dat ze hier rekening mee moeten houden.
Verder vind ik het een kwalijke zaak dat Inno dit niet aankondigt en daardoor spelers mogelijk verrast kunnen worden.
Toernooitijden zijn al jarenlang hetzelfde en zit bij de meeste spelers in beton gegoten en weten niet anders.
 
Dank voor de info Yogi

superslecht van INNO weer eens, daarnaast wil ik eigenlijk ook uitleg hebben over het hoe en waarom. Persoonlijk vind ik het onzinnig om de tijden aan te passen. Zeker als de reden wordt omdat dat dan beter is de ketel te kunnen integreren in het spel ; spelonderdeel wat wat mij betreft die direct verwijdert kan worden

slordig dat dit niet gecommuniceerd wordt op tijd, maar waarschijnlijk is dit een beslissing die in Hamburg wordt genomen en niet gecommuniceerd is met Don Frank, (voorzet voor excuus)
 
Ik zie nu staan dat het staaltoernooi vandaag over 3 uur en 54 min begint. Dat zou dus gewoon om 19'00 uur zijn.
 
1 april is toch allang geweest.....Mmmhhh
Misschien start het pas volgende week...
Met een aankondiging....zou wel fijn zijn....
 
Was gister laat thuis dus heb niet kunnen meemaken hoe laat het is begonnen.
Timer gaf in eerste instantie aan dat het om 17 uur zou beginnen zelf toen ik dinsdagochtend nog keek.
Op beta was dit echter wel het geval dat de tijden verschoven waren en daar waren heel veel mensen niet blij mee aan de reacties te lezen.
Vandaar dat ik hierover een topic aanmaakte.
Voor mij maakt het niet zoveel uit omdat ik toernooi toch altijd in 1x uitspeel vanwege tijdsprong en ijsbeer.
Maar er zijn zat spelers die ze niet hebben en als je dan met werk zit kan dat een probleem zijn om 5 of 6 ronden te spelen.
 
Ik lees net op betaforum dat de tijden weer gecorrigeerd zijn en weer op de normale aanvangstijdstippen beginnen.
Waarschijnlijk is dit ook gelijk doorgevoerd naar Live.
 
Op beta was dit vanaf t begin al gemeld als bug. Er was dus geen reden aan te nemen dat dit blijvend zou veranderen. De bug is inmiddels opgelost.
 
Bovenaan