• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discord

Ik wil mijn profiel opleuken maar krijg alleen maar betaalde opties.
Er zullen toch wel manieren zijn dat het ook gratis kan.
 
Ben ook niet weg van discord. Heel veel BS hadden het en het zegt al genoeg waarom velen er al geen gebruik meer van maken.
Maar kan Inno ook wel begrijpen want deze website onderhouden kost veel geld en er komen steeds minder gebruikers op..
Het forum word steeds minder bekeken en gebruik van gemaakt. En discord is al een bestaand platform dus brengt dat minder kosten met zich mee. Het word nu alleen zo gebracht alsof het de uitvinding van de eeuw is.
Bovendien Inno gaat dan wel over maar een aantal belangrijke topics hebben ze helemaal niet overgebracht. Dat had al lang voor elkaar moeten zijn. Nu moet dat allemaal achteraf nog in orde gemaakt worden. Ik vind bijvoorbeeld een topic over de toren die CW toendertijd heeft gemaakt iets heel belangrijks waar veel nieuwe spelers wat aan kunnen hebben. Wil je nieuwe leden proberen te werven voor je BS, die is er ook nog niet.
Het enige wat je er op dit moment op kan doen is chatten en weet niet of ieder daar wel op zit te wachten.
 
discorddaar doe ik uit principe niet aan
is een veels te groot veiligeheids risico
hoop niet dat inno zo dom is om de fora's te stoppen en daar dan maar een discord ding voor terug te zetten
ik kijk wel uit dan heb ik helemaal geen inzage meer in mijn privacy lees advertentie meuk die ik ga krijgen
is precies hetzelfde met de hobby kamer inno doe het niet en doe beslist niet zo iets doms om verplicht advertentie filmpjes te moeten gaan kijken wat dan is het definitief einde elvenar
 
Op beta begint binnenkort een nieuw seizoen. Er staat nu ingame een aankondiging. Als je daar op klikt word je naar discord gestuurd. Op het forum staat geen info meer. :(
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Er worden geen aankondigingen meer op het forum geplaatst. Aankondigingen komen in Discord, en afhankelijk van de aankondiging komt het via een nieuwsbericht in het spel.
 
Wat jammer dat de overgang naar discord blijkbaar zo supersnel moet worden geregeld.
In eerste instantie stond ik helemaal niet negatief tegenover het idee dat het forum naar discord zou worden verplaatst, maar dit geeft me echt het gevoel dat het me door de strot wordt geduwd. Daar komt bij dat ik niets wist over discord, maar me er vandaag meer in ben gaan verdiepen en de informatie die ik heb gevonden is helaas niet altijd positief. Dus misschien verwijder ik het account dat ik daar vannacht heb aangemaakt wel weer heel snel.
 
Dit hebben ze geprobeert in Rice of culteres werkt daar voor geen meter. Ik denk dat ze bij INNo totaal door gedraaid zijn. Wij stichten een dictatuur spelers moeten hun mond houden en hebben totaal niets meer in te brengen. Doe zo verder en je hebt een zeer mooi spel zonder spelers
 
ik had beslist beter van je verwacht don frank

ga gewoon door met dat forum en kondig daar dingen aan

dicord werkt nergens en dat zal dus ook niet voor elvenar werken


ga inderdaad zo door en ik kap er definitief mee

sinds de toernooi aanpassingen vind ik er al eigenlijk geen zak meer aan
en dan komt er een achterlijk spel onderdeel bij als een ketel; is gewoon nog een lootbox
dan wapenkamers die veels te veel waard zijn tov de oude wonderen

wat je nu met welvaart en communitywork moet is me ook totaal onduidelijk
gaan de ontwikkelaars zeker weer een 6 maanden over doen voordat ze met iets concreets komen

triest dit
 
Er worden geen aankondigingen meer op het forum geplaatst. Aankondigingen komen in Discord, en afhankelijk van de aankondiging komt het via een nieuwsbericht in het spel.
Maar wacht, hoe zit het met het forum?
Maak je geen zorgen, het forum zal nog een tijdje beschikbaar zijn, ook al verleggen we geleidelijk onze focus naar de Discord-server. Op de lange termijn zijn we van plan om volledig over te stappen op Discord, maar het forum zal ain ieder geval de komende maanden open en toegankelijk blijven.

Volgens mij spreek je de boel nu een beetje tegen. Wat is het nu, geleidelijk aan of gewoon in 1x.
Als de aankondigingen nu ineens ook niet meer op het forum komen, kan je de tent net zo goed gelijk al sluiten.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het forum blijft de komende maanden toegankelijk en open, maar de communicatie vanuit het Elvenar Team zal via Discord verlopen.
 
Worden belangrijke topics ook over genomen. Zoals de beschrijving hoe je de toren kan spelen aangemaakt toendertijd door CW.
Vind dat zeer belangrijke info voor nieuwe spelers die elvenar gaan spelen.
Er zou anders dan wel eens heel belangrijke info verloren kunnen gaan.
 
Bovenaan