• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Selecteren T8

Op dit moment is het schijnbaar nog steeds niet mogelijk om de verheven T8 goederen te kunnen selecteren.
De verheven T7 goederen kan je wel selecteren bij vraag en aanbod.
Nu moet je vaak door al die pagina's heen scrollen om de juiste goederen te kunnen vinden die je wilt hebben.
Ook past het bijna niet op het scherm want de T7 staat er net niet helemaal op.

2021-12-15.png
 
gebruik eens de CTRL - toets combinatie in je browser, dan wordt alles iets kleiner maar krijg je wel meer te zien.
met CTRL 0 zet je het beeld terug naar de originele grote en met CTRL + vergroot je alles.

Misschien dat daar in bij jou de fout op treed.
 
Heb ik gedaan maar blijft nog steeds geen T8 goederen aangeven om te kunnen selecteren.
Het stopt rechts onderin gewoon bij alruin.
De nieuwe goederen van 19 geeft die gewoon niet aan bij vraag en aanbod.
 
Wat is het formaat scherm waar op je speelt?
Dit lijkt verdacht veel op een 14 inch scherm of met de disabillity instellingen van je OS te maken te hebben.
Zoals ik al aan gaf, gebruik eens de control toets en de min om het weer te geven beeld in de browser te verkleinen.
Dan zou je wel het onderste stuk van het drop-down stukje moeten zien.

Soms hebben mensen niet in de gaten dat ze het scherm vergroten met behulp van de control en de muiswiel.
Ik heb een paar maanden terug een vergelijk baar probleem bij iemand kunnen verhelpen door het vervangen van een 15 inch scherm naar een 27 inch en tegen haar gezegd dat ze voortaan haar leesbril op moet zetten.
Tegen 300% vergroting is verders niets anders te doen als het begin scherm al te klein is..
 
ik heb gewoon een 15 inch laptop.
Pas als ik die 3 of 4x verklein zie ik nu dat die goederen wel worden aangegeven. Zelfs op normaal formaat zie je de T8 goederen niet omdat die kolom simpelweg te lang is.
Het mag toch niet zo zijn als je met een standaard laptop continu steeds 3 tot 4x moet verkleinen om die gewenste goederen dan wel te kunnen zien. Dan heb ik een vergrootglas nodig om te zien of ik met de muis wel op het juiste klik.
Das voor mij de omgekeerde wereld.
Ik word ook een jaartje ouder dus de ogen worden dan ook vanzelfsprekend minder dus de grootte die ik nu heb bevalt me prima.
Ik vind het gewoon van de zotte dat het op een normaal scherm niet past.
Als je bij goederen kijkt of bij handwerk goederen kunnen ze het ook verdelen in 3 kolommen maar bij de handelaar moet het schijnbaar in 1 kolom waardoor de lijst onnodig lang word. Wat als de T9 goederen in volgend hoofdstuk erbij komen nog meer verkleinen dan.
 
Dat het te klein wordt met een 15" scherm klopt.
Ik vermoed dat de ontwikkelaars standaard met een 19"of 21"scherm werken of misschien nog groter.
De mooiste oplossing zou zijn dat als jij aangeeft alleen handel van T1-3 te willen zien je ook alleen die handel kunt selecteren.
Dus als je T7-9 wilt zien je dat stukje selecteert en dus ook alleen maar die goederen in je dropdown stukje kunt selecteren en dus ziet.

Ik heb voor het gemak maar een voorstel geplaatst om dit aan te passen.
Ik hoop dat Inno dit snel op wil pakken en ze hun ontwikkelaars af en toe eens dwingen om via een kleiner laptop schermpje eens naar hun eigen werk te late kijken en gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Zoals elders ook al werd uitgelegd, heeft de maat van je scherm er niets mee te maken, de resolutie wel...
 
Je hebt in zo ver gelijk Rodeon dat een 15" scherm vaak beperkt is tot 1024x768 en een 17"of groter scherm een hogere resolutie hebben.
op mijn 19"scherm is de resolutie op 1920x1080 gezet en op mijn 24" scherm is hij 1920x1200.
En dat hoogte verschil betekend dat ik iets meer ruimte heb voor de handelaar pull down en dat kan dus te weinig zijn voor een 15"scherm.
 
Bovenaan