• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Omwisselen artefacten

Van veel spelers in mijn BS hoor ik continu dat ze maar zitten te wachten op het omwisselen van de koudvuur artefacten voor de vuurfeniks artefacten.
Andersom worden ze er mee overspoeld.
Sommige leden durven zelf niks te maken om steeds maar 5 nieuwe recepten te krijgen.
De tijd begint toch echt te dringen want woensdag is immers de laatste dag dat het nog mogelijk is.
Ik heb het idee dat bij meerdere spelers dit het geval is.
Is dit het geval laat het horen en misschien dat Inno de termijn verlengd of dat ze gewoon ieder de mogelijkheid geven om alsnog te kunnen wisselen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Op het forum is aangegeven dat het termijn verlengd is, maar heb helaas ook nog niet het geluk gehad om de recepten weer tegen te komen...
 
Ik wacht ook nog steeds, niet op Arendyll, maar wel - met smart - op Winyandor.
Van de nieuwe naar de oude, want ik wil graag de vuurfeniks nog een leveltje hoger hebben.
 
Ik wacht er ook nog steeds op. Ik snap niet waarom Inno zo ontzettend moeilijk doen om dat recept maar zo kort beschikbaar te stellen.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik snap niet waarom Inno zo ontzettend moeilijk doen om dat recept maar zo kort beschikbaar te stellen
Dan blijft het zelfdzaam. Wanneer iets zeldzaam is zullen spelers in afwachting blijven totdat het weer beschikbaar wordt. Truc van het spel ;)
Overigens ik wacht er ook nog steeds op:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit ook al dagen te wachten om de koudvuur om te wisselen. bij mij is dat de laatste dagen nog niet langs gekomen. zeldzaam ? ze moeten het toch wel een keer aanbieden?
 

DeletedUser2578

Guest
Ik zit ook al dagen te wachten om de koudvuur om te wisselen. bij mij is dat de laatste dagen nog niet langs gekomen. zeldzaam ? ze moeten het toch wel een keer aanbieden?
Dat zullen ze ook weer een keer doen, alleen weten we niet precies wanneer ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4164

Guest
Er zijn nog veel spelers die die omzetting niet kunnen doen hebben, ik weet dat het spel niet altijd eerlijk is en je wat geluk moet hebben, maar nu vallen er wel erg veel mensen uit de boot op windy. Hard werken voor een beloning in bsa die je dan uiteindelijk niet kan gebruiken helpt echt niet voor het spelplezie. Ze kunnen toch de omzetting van oude naar nieuwe artefacten al weghalen want die komt voortdurend langs en niemand heeft de afgelopen weken nog oude artefacten gewonnen. en liefst dan de kans om de nieuwe om te zetten in de oude verdubbelen en nog een tijdje laten bestaan.
 

DeletedUser2578

Guest
Soms zijn wonderen de wereld niet uit; zonet logde ik nog even in om te kijken of ik nog iets in mijn stad moet doen en kijk even in de MA en wat zie ik? optie omwisselen van 2 koudvuurartefacten naar een Feniksartefact! haha had het niet verwacht!:D Hierboven hadden we het nog net hierover dat het niet voorbij komt maar het klopt dat je eens een keer kan worden verrast! ;) Ik zou zeggen check even je MA mss is het op dit moment ook het geval :)
 
Ik heb gisteren me 3de gehad, om me hoofd winyandor account.
De eerste kwam te vroeg in het avontuur we waren nog niet klaar.

We hebben alles gedaan om zo snel mogelijk klaar te zijn in het avontuur om exact deze reden.
Om de kans zo groot mogelijk te maken een omvormer te krijgen in de resterende tijd. Random blijft random en zo snel mogelijk was de beste manier om de kans te vergroten. Meer tijd is meer kans.

Teams die voor de ranglijst zijn gegaan maar wel die artefact wilden hebben wisten van te voren dat ze een groot risico namen.

Geen omvormer krijgen in het beetje resterende tijd is dan pech gehad.
 

DeletedUser4164

Guest
Tja, ik heb zelf ook mijn vogel al op level 10. Maar ik wil hier opkomen voor de mensen die minder geluk gehad hebben. Als je woensdag of donderdag of vrijdag die omvormer gehad hebt en hem dan gemist hebt omdat je BS voor ranking ging dan kan je zeggen gegokt en verloren. Ik ken echter geen speler in die situatie, ik ken er een hoop die allemaal zelfde zeggen al meer dan een week dat recept niet gezien. Mensen dachten zelfs dat het recept toch al uit roulatie was gehaald omdat niemand het kreeg.
 
Het is wel opmerkelijk dat juist de spelers die er dringend om verlegen zitten, deze niet bij het Handwerken voorbij zien komen... ik heb ze niet nodig en krijg er - bijna elke dag - wel 1 of 2 aangeboden! Hebben die anderen nou echt gewoon dikke pech? :confused:
 
Ik zorg altijd eerst dat ik er 9 heb , anders bouw ik hem helemaal niet op.
Meestal doe ik dat ook. Maar in het geval van de vuurfeniks is dat anders. Deze geeft nu, in stadium 8, 40% schadebonus eenheden. Als je veel toernooi speelt, dan is dat toch de moeite waard. Maar stadium 9 is natuurlijk beter en zou nu haalbaar moeten zijn (liever had ik natuurlijk 10 gehad).
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik had een level 9 Vuurfeniks kunnen hebben, maar blijf helaas op level 8 hangen omdat de opdracht niet vaak genoeg langs is gekomen, heb nog 3 koudvuurfeniksartefacten over, had er liever 1 over gehad ipv 3...
 
Uiteindelijk de opdrachten in de magische academie een paar keer gerefresht (met diamanten gewonnen in de toren) en toch nog stadium 9 kunnen bereiken. :)
 
Het is wel opmerkelijk dat juist de spelers die er dringend om verlegen zitten, deze niet bij het Handwerken voorbij zien komen... ik heb ze niet nodig en krijg er - bijna elke dag - wel 1 of 2 aangeboden! Hebben die anderen nou echt gewoon dikke pech? :confused:
Ik zat er ook om verlegen en heb hem gelukkig gehad.

Tja, ik heb zelf ook mijn vogel al op level 10. Maar ik wil hier opkomen voor de mensen die minder geluk gehad hebben. Als je woensdag of donderdag of vrijdag die omvormer gehad hebt en hem dan gemist hebt omdat je BS voor ranking ging dan kan je zeggen gegokt en verloren. Ik ken echter geen speler in die situatie, ik ken er een hoop die allemaal zelfde zeggen al meer dan een week dat recept niet gezien. Mensen dachten zelfs dat het recept toch al uit roulatie was gehaald omdat niemand het kreeg.

Dat is het grote nadeel van RNG, al heb ik ook sterk het vermoeden dat bij het gros van deze spelers zijn niet alle 4 de recepten wisselingen per dag zien.
Maar gegarandeerd dat er een paar echte pechvogels bijzitten zie ze wel allemaal zien en ze toch niet voorbij zien komen.

Voor de spelers die niet alle 4 x de verversingen voorbij zien komen heb ik het advies om eenmalig 50 diamanten uit te geven om te timer van de recepten zo te zetten dat deze wel in hun speelschema past.
 

Deleted User - 147694

Guest
Gisteren toen de recepten nog bij de opties zaten 900 diamanten gebruikt, kon 2 van de 5 nieuwe artefacten nog omwisselen voor 1 oude artefact...

Om dan nu nog diamanten er tegenaan te gooien is kansloos omdat ze uit de roulatie gehaald zijn.
 
Bovenaan