• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Munten

Het komt regelmatig voor als je munten oogst dat je opslag in stadhuis niet afgevuld word.
Dit gebeurt regelmatig en weet zeker dat dit meer spelers is overkomen.
Ik kan bijv. nog 23.542 munten oogsten en oogst dan een huis die 25.000 munten heeft.
Tot mijn verbazing krijg ik dan maar 23.541 ipv 23.542.
Mijn opslag van 200M geeft dan aan 199.999.999 en dat is dan 1 tekort.
Het gekke is als ik daarna nog een huis wil oogsten met 25.000 munten dat die dat ene muntje ook niet wil geven maar ben wel die 25.000 munten kwijt.
En dat doet die soms wel 3 of 4 huizen achter elkaar. Dat beschouw ik als diefstal.
Als ik in 1x alles roetsj dan maakt die mijn opslag wel vol met dat ene muntje en ben ik van 1 huis de overige munten kwijt en die anderen worden dan geblokkeerd.
Nu lig ik niet wakker van die munten want die krijg ik toch in overvloed.
Maar spelers in de lage hoofdstukken die de munten hard nodig hebben krijgen daardoor veel verlies in munten op die manier.
Speel je bsa krijg je daardoor verlies in badges.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn als je een huis met 25.000 munten oogst en er kan nog maar 22.000 in je opslag dat je die 22.000 krijgt en alle overige gebouwen die munten geven worden geblokkeerd en het huis wat je geoogst hebt blijft dan de rest waarde van 3000 in staan.
Als ik boodschappen doe en het kost 41 euro en betaal met 50 euro krijg ik toch ook 9 euro terug. Zou lekker zijn als je te horen krijgt, u krijgt niks terug.
 
Wanneer gaat Inno hier wat aan doen.
Tis puur diefstal wat er gepleegd word.
Kan me hier enorm aan ergeren.
Verbaasd me ook dat meerdere spelers hier niet op reageren.
Schijnbaar vind iedereen het goed dat er van ze gestolen mag worden.
En dit geld niet alleen voor de munten maar ook van de hamertjes.
 
Ik kreeg vanmorgen 1 hamertje uit de dag kist van het seizoen van vreugde, :p ja,ja, nu vermoed ik dat het lag aan het feit dat mijn voorraden vol waren, maar geen waarschuwing niets. Beetje schrale kist..;)
5% booster was beter geweest :) over afronding fouten gesproken. Ik moest er ook enorm om lachen. Ik was wel enorm verbaasd:rolleyes:

DD12E1C3-8E17-4B56-9647-C21304A30B7C.png
 
ja de éne keer waarschuwen ze je dat je de munten of de hamers niet meer kan opslaan en de andere keer niet.
voor de bijzetgebouwtjes van vijf dagen voor tournooi en toren krijg je ook geen waarschuwing en die geven nochthans veel munten en hamers als je die verkoopt nadat ze uitgewerkt zijn.
zelfs als ze volledig vol zitten de hamers en munten krijg je nog geen waarschuwing en gaan ze gewoon verloren die hamers en munten.
 
ps: wat op de afbeelding staat is volgens mij niet 1 hamertje maar een boosters voor op de werkplaatsen.
 
Inno houd zich opvallend stil wat betreft het stelen van munten en/of hamertjes.
Als wij eens per ongeluk een keer zeg maar 10 dia teveel krijgen zijn ze er als de kippen bij om die weer terug te vorderen.
Maar het stelen van munten is schijnbaar geoorloofd van Inno.
Blijf het net zo lang aankaarten dat er wat mee gebeurt.
 
ja de éne keer waarschuwen ze je dat je de munten of de hamers niet meer kan opslaan en de andere keer niet.
voor de bijzetgebouwtjes van vijf dagen voor tournooi en toren krijg je ook geen waarschuwing en die geven nochthans veel munten en hamers als je die verkoopt nadat ze uitgewerkt zijn.
zelfs als ze volledig vol zitten de hamers en munten krijg je nog geen waarschuwing en gaan ze gewoon verloren die hamers en munten.
Ik krijg wel een waarschuwing als het vol zit als ik de bijgebouwtjes weer verkoop
 
Je krijgt alleen een waarschuwing als je hulpgebouwtjes verkoopt en bij burenhulp. Voor het overige geen enkele waarschuwing.
Maar onlangs toen ik aan het oogsten was wilde ik mijn afgrond helemaal niet oogsten en tik per ongeluk net even de rand van dat gebouw aan en kreeg dus 1 muntje ipv 17M. Dat is dus pure diefstal. Zou toch van de zotte zijn als je daar iedere keer een ticket voor moet aanmaken.
Als je 1 muntje tekort kom voor het uppen van een gebouw kan je die ook niet uppen. Inno zou niet zeggen ach die ene geven we je kado want we hebben al zoveel van je afgepakt. Maar 17M munten afpakken is schijnbaar geoorloofd.
Ik koop namelijk van mijn munten altijd goederen om vervolgens te ruilen voor mijn bonus en daar kan ik weer kp van kopen om mijn wonderen te vullen. Dus door ongeoorloofd munten van mij te pakken kan ik dus minder goederen kopen en krijg daardoor dus ook minder kp voor mijn wonderen. Het heeft dus wel terdege gevolgen voor het spel.
 
Ik zou wel een vlaggetje willen hebben dat volle muntjes of hamertjes nooit blokkeren. Het is uiterst onhandig dat je gebouwen niet kunt innen omdat je even niet hebt opgelet dat er genoeg ruimte is in de muntjes of hamertjes.

Vooral bij gebouwen die je 1x per dag kunt innen, omdat als het mis gaat de oogsttijd van dat gebouw verschuift.

De simpelere oplossing zou zijn om de oogsttijd met bijvoorbeeld 5 secondes te verkorten zodat je dit soort ongelukjes kunt compenseren, maar dat zal wel nooit gebeuren.
 
Bovenaan