• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vakantiemodus

Het zou handig zijn voor spelers als je met vakantie gaat om een vakantiemodus in te voeren.
Tijdens de vakantiemodus word dan de afname van je (specifieke) goederen uitgeschakeld voor de duur van max 4 weken.
Zodra ingesteld gaat je stad dus max 4 week op slot en kan je ook niet meer oogsten en worden alle produkties stop gezet als zijnde geoogst.
Dit mag een speler dan max 2x per jaar doen en tussen beide keren moet dan een interval van 4 maand zitten.
Tijdens deze periode kan een speler wel burenhulp blijven ontvangen zodat andere spelers in de betreffende BS niet gedupeerd worden.
Na 4 week gaat de vakantiemodus automatisch van het slot af en zal je afname weer beginnen.
Zodra een speler binnen die vakantiemodus toch online komt in zijn stad word de vakantiemodus direct opgeheven om misbruik te voorkomen.
Zodra opgeheven zal die speler dus minimaal 4 maand moeten wachten om weer opnieuw te kunnen instellen.
Kan me voorstellen als deze optie er zou komen dat een speler dat diamanten kost.

Ik kan me voorstellen als je een cruise maakt dat je niet altijd over wifi beschikt en dus niet online kan zijn.
Ook eindspelers zouden hier dan gebruik van kunnen maken als ze moeten wachten op een nieuw hoofdstuk. Even je stad lekker op pauze zonder rompslomp van afname goederen. En soms willen spelers gewoon even wat rust of pauze om daarna weer met frisse moed er tegen aan te gaan.
Het voorkomt waarschijnlijk ook dat spelers afhaken doordat een pauze soms even nodig is.
 
Laatst bewerkt:
vind het een prima idee !!
Is niet alleen dan voor mensen die op vakantie gaan, maar ook als je eens een hele drukke periode op je werk hebt en even geen tijd hebt om te spelen , of als je naar het ziekenhuis moet, kan je ook niet altijd je spelletje spelen.
Mijn stem heb je hierbij Yogi69 ;)

+1
 
Bovenaan