• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ratko

    kan opdracht niet voltooien

    hello , heb bij de seizoenspas een opdracht die ik niet meer kan voltooien . de opdracht luid : voltooi elvariaansespelen opdracht . deze was vanmorgen al voltooid voor de seizoenspas werd toegevoegd. ben aan de dagopdrachten en kan op deze manier niet verder
  2. ratko

    even stil staan ............

    aan iedereen die het jaar 2020 achter zich wil laten om welke reden dan ook laten we in deze periode van het jaar even stil staan en dank je zeggen aan iedereen die het verdient en onze beste wensen laten horen
  3. ratko

    gastras portaal

    portaal van gastras het zou handig zijn als je op de infoknop ( uitroepteken ) klikt je ook meteen kan zien hoe groot het portaal bij volledige uitbreiding zal worden . nu moet je telkens naar de wikipagina gaan om deze info op te zoeken.
  4. ratko

    dagprijzen event

    voorstel om de dagprijzen die in event te winnen zijn zelf te kiezen uit welk hoofdstuk ( enkel terug ) ik had graag de laatste dagprijs willen winnen maar zit niet meer in het juiste hoofdstuk :eek: zou mooi zijn als je kon kiezen uit vorige heb nu de druivenboerderij staan en geven 6600...
  5. ratko

    yes we can

    omdat iedereen het verdient
  6. ratko

    Beloning toernooi op basis van inzet.

    hallo allen zoals topic titel al aangeeft een lijst maken van meelifters ( dit gaan ze niet toelaten :p:oops: ) ieder broederschap heeft dit al eerder meegemaakt spelers die maar 30 punten scoren in het toernooi maar wel het hele zooitje aan prijzen meepikken:mad: een lijst aanmaken is een...
  7. ratko

    schatkistjes updaten

    de schatkistjes zijn ook wel aan vernieuwing toe nu er toch nieuwe items zijn toegevoegd in het spel. ben nu ook blij met huidige;) vernieuwing is leuker heb ik hier een voorstel voor het toevoegen in de kistjes . bv. kleine hoeveelheid dia's bv 5 stuks o_O is leuk meegenomen...
  8. ratko

    Opgelost startfunctie werkt niet

    heeej even vraagje , is er nog iemand met dit nare geval . heb al enkele malen op een dag nu , dat ik een productie van goederen , voorraden of kazernes niet kan aanklikken . eerst ophalen lukt wel , en dan alles terug willen opstarten en dan kan ik niks meer aanklikken , enige oplossing = in...
  9. ratko

    <doorgegeven> o.w. is klaar om te uppen

    Hallo Elvenarianen, Als je bij de oude wonderen van andere Elvenarianen komt dan is het oude wonder voorzien van een animatie. Graag zou ik deze animatie ook in de animatie van men stad willen zien als de onderzoeksbalk van het desbetreffende wonder vol is, dat lijkt me technisch gezien niet...
  10. ratko

    Verwelkom een moderator.

    hoi hoi , top , de mods hebben versterking gekregen welkom duvessa
  11. ratko

    the four nations zoekt leden

    hoi , ik ben een nieuw bs gestart , en hierbij zoek ik nieuwe leden iedereen is welkom er zijn wel voorwaarden , die kan je terugvinden op de startpagina van het bs interesse : mail dan naar ratko of soliciteer bij : the four nations
  12. ratko

    Mail: ik attendeer jullie op fraudemails, pas op!

    ik heb deze mail deze morgen ontvangen van een bs lid '' gisteren zijn er via paypall verschillende transacties gebeurd van de firma ENVATO , de naam die gebruikt is was mijn spelersnaam dus ik vermoed dat deze is genomen , hou jullie verrichtingen in de gaten lieve mensen mvg '' de financiele...
  13. ratko

    <doorgegeven> blauwdruk

    voorstel om het toch mogelijk te maken om blauwdrukken te behalen , ( voor de iets kleinere spelers en bs) zou het een oplossing kunnen zijn om de blauwdrukken ook in stukken te behalen , zoals met de runescherven. het zou ook een motivatie kunnen zijn om de niet actieve toernooi speler toch...
  14. ratko

    <onvoldoende bespreking> solo bs

    wat mij al is opgevallen is dat nieuwe spelers nogal zeer vlug een eigen bs opstarten. en een week later zijn deze dan 99% van de gevallen reeds niet meer actief. het is waarschijnlijk daardoor dat er heel veel bij zijn die afhaken, ze blijven alleen en is niet echt motiverend . mijn voorstel ...
  15. ratko

    Aanbiedingen: blijft de aanbieding van sneeuwbollen staan ook na koop?

    hé een vraag, heeft er iemand sneeuwbollen aangekocht. enzo ja blijft de aanbieding dan staan. ik vind het wel de moeite om sneeuwbollen bij te kopen om de derde prijs te kunnen halen, zoveel heb ik er niet meer nodig.
  16. ratko

    <onvoldoende bespreking> verrassing

    de beste wensen aan alle elvenaren en inno people. het liefste wat ik doe met deze dagen, een pakje openmaken. zouden we misschien een verrasing kunnen krijgen van inno???o_Oo_O:rolleyes::rolleyes: :oops::oops::p
  17. ratko

    slechte feedback

    hoi hoi, dit moet me toch even van het hart. ik begin mij steeds meer te ergeren aan al die negatieve meldingen hier op het forum. Ik begrijp jullie frustratie's ook ik heb zo mijn ergernissen. maar om daar nu direct alles negatief tegenover te zetten ik weet het niet hoor. dit spel is steeds...
  18. ratko

    Geen fix [11489] Toernooi verkeerde puntentelling

    dit is mijn behaalde score na één provincie
  19. ratko

    <onvoldoende bespreking> waar ben ik

    heb zojuist op het forum topic gevolgd van kermis, heb ik dit zitten lezen en uitpluizen en ik kom tot de conclusie waar ben ik in welk hoofdstuk tja dan moet je de onderzoeksboom openen en zien in welk hoofstuk je momenteel zit. het zou misschien handig zijn om een klein icoontje met het...
  20. ratko

    Al gemeld fonkelingen

    nu zag ik daarnet plots fonkelingen boven mijn arbeiders staan, ik dacht nog euuuh ni normaal. blijkt een foutje te zijn, doe ik mijn burentoer staan er zelfs fonkelingen bij dorpen die gestopt zijn. zelfs op lege plaatsen.
Bovenaan