• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beloning toernooi op basis van inzet.

hallo allen
zoals topic titel al aangeeft een lijst maken van meelifters ( dit gaan ze niet toelaten :p:oops: )
ieder broederschap heeft dit al eerder meegemaakt spelers die maar 30 punten scoren in het toernooi maar wel het hele zooitje aan prijzen meepikken:mad:
een lijst aanmaken is een optie natuurlijk niet leuk als je naam daar verschijnt dit heb je natuurlijk aan jezelf te danken
het helpt wel een bs om dit in de toekomst te voorkomen

of een beloning naar eigen inbreng .
bv , je doet maar 1 provincie dan heb je maar recht op de beloning van kistje 1

kistje punten totaal per speler
kist 1 600 600 24
kist 2 1200 1800 72
kist 3 1900 3700 148
kist 4 2600 6300 252
kist 5 3400 9700 388
kist 6 4200 13900 556
 

Deleted User - 370874

Guest
Laat duidelijk zijn dan het niet toegestaan is op het forum aan naming en shaming te doen.
Een lijst van spelers die volgens iemands eigen standaard niet zou voldoen zal direct worden verwijderd.

Als jullie willen discussieren over een systeen vergelijkbaar met de Toren der Eeuwigheid dan kan dat hier, ik zal de topictitel dan ook aanpassen om dit weer te geven.
 

DeletedUser2989

Guest
Ik zie voor-en nadelen;
Ik heb er geen probleem mee dat iemand soms wat minder meedoet op een toernooi b.v. ivm prive omstandigheden/ziekte wat dan ook. Ook zullen beginnende spelers vooral op hun bonustoernooi willen focussen. De charme van het huidige systeem is dan dat ze ook op andere toernooien toch mee kunnen delen in de totaalopbrengst van het toernooi.

In mijn BS zijn enkele spelers die te weinig tijd hebben om volop met de toernooien mee te doen. Deze spelers geven op eigen initiatief ruimhartig kp aan andere spelers. Deze spelers zijn dus geen meelifters.

Ook hebben wij minimum bijdrages ( dermate laag dat iedereen daar met gemak aan kan voldoen) om meeliften te voorkomen.
Je kunt ook in gesprek gaan met een 'meeliftende' speler en samen kijken of zijn/haar speelstijl aansluit bij de BS en zo niet, dan kan zo'n speler beter een andere BS zoeken.
 
Bovenaan