• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> o.w. is klaar om te uppen

o.w. is klaar om te uppen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 34 87,2%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Enquête gesloten .
Hallo Elvenarianen,

Als je bij de oude wonderen van andere Elvenarianen komt dan is het oude wonder voorzien van een animatie.

Graag zou ik deze animatie ook in de animatie van men stad willen zien als de onderzoeksbalk van het desbetreffende wonder vol is, dat lijkt me technisch gezien niet zo heel lastig en dus ook haalbaar.

Met deze toevoeging doe je heel veel Elvenarianen een plezier.

index.php

Er zijn enkel maar voordelen bij deze toevoeging omdat je je wonder eerder kunt levelen en er gaat op deze manier geen kostbare tijd verloren.

En de Elvenarianen die deze animatie niet willen, je kunt de animaties uitzetten.
Denk bij dit idee niet alleen aan jezelf maar ook aan de andere Elvenarianen en wees solidair met de Elvenarianen die deze animatie wel handig vinden.

Groetjes Ratko
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
+1, en een schermpje met 'dit oude wonder is vol' zou ook handig zijn
 
+1

Ik zou alleen als icoontje dan niet een vlaggetje maar pijltje omhoog willen zien. Lijkt me een duidelijker symbool voor upgraden.

+1, en een schermpje met 'dit oude wonder is vol' zou ook handig zijn

Hoe zie je dat schermpje? Dat verschijnt dan als je op het icoontje 'wonder is vol' gaat staat? Ik vraag me af of dat wat toevoegt. Als het icoon specifiek genoeg is, is een extra schermpje naar mijn idee niet nodig.
 

DeletedUser239

Guest
- 1

Als je een beetje focust op één wonder als volgende in de upgrade-rij, dan ga je toch geregeld kijken hoe ver het met dat ene staat ... lijkt me stug dat je dan veel tijd verliest omdat je niet door hebt dat die vol is ...

Wauw ... mijn eerste stemming van 2018 is mijn eerste negatieve ooit ... dit gaat een lekker spannend jaar worden :)
 

DeletedUser2114

Guest
+1

Ik zou alleen als icoontje dan niet een vlaggetje maar pijltje omhoog willen zien. Lijkt me een duidelijker symbool voor upgraden.



Hoe zie je dat schermpje? Dat verschijnt dan als je op het icoontje 'wonder is vol' gaat staat? Ik vraag me af of dat wat toevoegt. Als het icoon specifiek genoeg is, is een extra schermpje naar mijn idee niet nodig.
Zo'n schermpje dat je ook krijgt als het toernooi is afgelopen of als je kp krijgt, omdat het wonder van iemand anders vol is, bedoel ik, daarvoor hoef je ook nergens op te klikken en weet je dat je wonder vol is.
 

DeletedUser2349

Guest
Volgens mij wordt e.e.a. al aangegeven op de tooltip van een oude wonder. Zodra je met de muis over een OW gaat zie je een voortgangsbalk van het onderzoek. Beetje gemakzucht als je er niet op let hoever je OW is/zijn. En in het voorbeeld van @Vonkentrekker gaat het om een extra toevoeging bij het bezoeken van een andere speler, ook daar zie je op de tooltip exact dezelfde informatie.
In mijn opinie overbodig, maar zal er niet om malen als het wordt toegevoegd. Dus bij een stemming zal ik niet stemmen: 0.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, ik sta hier eigenlijk ook neutraal tegenover. Meestal meldt iemand wel via de chat of mail dat de laatste kptjes in het OW zitten. Daarnaast ben ik over het algemeen maar met 1 OW tegelijkertijd bezig (kost al kps genoeg :p), dus inloggen even even over het OW hoveren is al voldoende.

Knipperende icoontjes zou ook niet voor mij werken, omdat mijn animatie uitstaat.
 
van mij mag hier gerust iets aan gedaan worden, maar er staan nog zo veel andere zaken (beloftes) op de plank die ook al meer dan een jaar goedgekeurd zijn.
Dus als dit er al aan komt, verwacht het dan niet in 2018 zou ik zeggen :)
 

DeletedUser1427

Guest
een nieuw voorstel om een toevoeging ,

niet iedereen heeft het in de gaten dat zijn o.w. vol is en klaar om naar het volgend level te gaan . het zou handig zijn als er een icoontje bv. in de vorm van een vlag , zou boven hangen

@ratko bedankt voor je idee, zou je dit idee willen uitwerken volgens de werkwijze. Wij horen graag van iedereen wat ze van dit idee vinden.
 
Melding dat een OW klaar is om te uppen, kan ik alleen maar toejuichen!
Zou ook graag weten als ik KP's ontvang van wie zijn wonder die komen en van welk wonder :)
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 10-04 om 12:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 24-04 om 11:00 uur. @ratko , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 10-04 12:00 uur.
 
Bovenaan