• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

dagprijzen event

voorstel om de dagprijzen die in event te winnen zijn zelf te kiezen uit welk hoofdstuk ( enkel terug )

ik had graag de laatste dagprijs willen winnen maar zit niet meer in het juiste hoofdstuk :eek:
zou mooi zijn als je kon kiezen uit vorige
heb nu de druivenboerderij staan en geven 6600 manna op een grote van 4x7 =235 per vakje
de laatste dagprijs in het event geeft 9500 manna op een grote van 4x4 = 593 per vakje

kan deze niet winnen omdat ik al voorbij de hoofdstukken ben
1589896780997.png
zijn enkel te winnen als je in deze hoofdstukken bent
 

DeletedUser726

Guest
ik steun je voorstel.

maar met de keuze tussen zaden vs mana zou ik hem niet gebruiken.
 
Er zijn zoveel gebouwen te winnen die of zaden of mana geven dat er altijd wel een is die je kunt toepassen in het hoofdstuk waar je bent...
 
Vanaf hoofdstuk 11 worden zaden veel belangrijker dan mana. Gebouwen die mana maken zijn tenminste nog uit het bouwmenu te kiezen. Die voor zaden moet je in events zien te sprokkelen en dat is een stuk lastiger. De laatste dagprijs is best een goede die aardig produceert.
We konden een tijd ook festivalkraam in het handwerken maken, maar die heb ik al een tijd niet meer gezien. Geen idee of die er uit gehaald is.
 
We konden een tijd ook festivalkraam in het handwerken maken, maar die heb ik al een tijd niet meer gezien.
Is er nog steeds, heb er 2 gemaakt als vervanging van de vorige. Niet dat het opschiet, 20 zaden extra per 6 uur.

Dagprijs op de laatste dag doet ook zaden, 4100/dag, wat erg dichtbij de produktie van een festivalkraam komt (dagprijs is 1rij breder). Heb nog niet berekend of hij slechter of beter is dan de festivalkraam.
 
Ah, dank je. Dan is het toeval dat ik ze een tijd niet gezien heb. Of misschien is 10 de max.
Laatste dagprijs H16 geeft 10,6 zaden/m2/uur, festivalkraam H15 geeft 10,4. Nagenoeg hetzelfde dus en een prima vervanging. Ik heb toch niet genoeg restauratiespreuken om alle prijsgebouwen elk hoofdstuk te uppen. Zwarte lotus doet ietsje minder. Maar goed elk gebouw dat zaden produceert helpt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is puur toeval denk ik Buizerd, ik heb in elk geval nog nooit gehoord dat er een maximum aan gebouwen zit die je produceren kunt van 1 type bij Handwerken.
 
Zeker wel. Prijsgebouwen en schaakbordonderdelen kun je elk maar 1 keer maken. Of er bij iets anders een hogere max is, is dan iets dat we niet weten.
 
Bovenaan