• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost startfunctie werkt niet

heeej even vraagje ,

is er nog iemand met dit nare geval . heb al enkele malen op een dag nu , dat ik een productie van goederen , voorraden of kazernes niet kan aanklikken .
eerst ophalen lukt wel , en dan alles terug willen opstarten en dan kan ik niks meer aanklikken , enige oplossing = in en uitloggen.

hoop dat dit een bug is en dat het opgelost kan geraken
 

DeletedUser2743

Guest
Ik had dat vroeger toen ik op explorer speelde wel eens.
Tegenwoordig met chrome en firefox nooit meer problemen
 
Heb ik al enkele keren gehad na recente updates. Momenteel is dat hier niet meer.
Was in Opera en Firefox.

***Edit 02/05 in Firefox: 2 van m'n werkplaatsen bleven hangen, hamertjes ophalen en nieuwe productie starten was onmogelijk tot na herladen van Flash ***
 
Laatst bewerkt:
Had het vanmorgen nog, gebeurt zo af en toe inderdaad. Bij mij helpt refreshen ook, dus dan hoef je niet steeds in en uit te loggen
 

DeletedUser1427

Guest
heeej even vraagje ,

is er nog iemand met dit nare geval . heb al enkele malen op een dag nu , dat ik een productie van goederen , voorraden of kazernes niet kan aanklikken .
eerst ophalen lukt wel , en dan alles terug willen opstarten en dan kan ik niks meer aanklikken , enige oplossing = in en uitloggen.

hoop dat dit een bug is en dat het opgelost kan geraken

Dit probleem in niet bekend bij ons, is dit probleem ook aanwezig na het verwijderen van de cookies? Ook mocht je dit nog niet gebruiken adviseren wij de browser Google Chrome. Wij adviseren hierbij om support te bereiken met jouw vraag, wij kunnen dan ingame kijken of dit probleem bij jouw ervaren wordt. Voor nu zal dit topic de status 'in onderzoek' krijgen.
 

DeletedUser2659

Guest
Sinds mijn laatste windows update, 10-05-2018, heb ik dit ook.
 

DeletedUser

Guest
Dit probleem in niet bekend bij ons...
Probleem is op Beta anders wel bekend. :eek: Speelt al een tijdje, voornamelijk met Firefox last van gehad.Laatste tijd gaat het op Beta beter dus hopelijk is het met een nieuwe update hier ook verholpen.
Chrome lijkt er geen last van te hebben tot nu toe.

... enige oplossing = in en uitloggen...
Uit/inloggen is niet nodig, gewoon reload.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Probleem is op Beta anders wel bekend. :eek: Speelt al een tijdje, voornamelijk met Firefox last van gehad.Laatste tijd gaat het op Beta beter dus hopelijk is het met een nieuwe update hier ook verholpen.
Chrome lijkt er geen last van te hebben tot nu toe.


Uit/inloggen is niet nodig, gewoon reload.

Vermoedelijk is dit inderdaad al een gemeld probleem op de beta <link>, hier staat dat dit probleem niet gereproduceerd kan worden. Wat voor Firefox gebruiken jullie momenteel (32 bit of 64bit)? Wij adviseren de browser Chrome aan als dit probleem niet op deze browser aanwezig is.
 

DeletedUser3554

Guest
Zowel op Puffin als Edge vandaag. We kunnen niet allemaal Chrome installeren op het werk, om tijdens de pauze even snel 28 t1-prodicties op te halen (duur ca. een uur).
 

DeletedUser3249

Guest
Vandaag al 3 maal gehad in Chrome. Gebruik Versie 66.0.3359.170 (Officiële build) (64-bits)
Dus Chrome installeren lost het niet op.
 

DeletedUser1427

Guest
De problematiek is inmiddels bekend en we kunnen bevestigen dat dit probleem speelt ook met andere browsers. Ook is dit probleem doorgegeven.

Tijdelijke oplossing:
We kunnen voor nu alleen adviseren om de browser 'Google Chrome' te gebruiken en wis je cache elke keer voordat je inlogt.
 

DeletedUser1796

Guest
Oefenterrein opnieuw starten na ophalen troepen gaat niet, zelfs niet openen... in Firefox
@Aiki als Lionell in het vorige bericht al gemeld heeft probeer het eens met google chrome en vergeet je cache niet te legen :)
 

DeletedUser3554

Guest
Gewoon even elke paar minuten je cache legen, als je even een andere pagina bezoekt of iets anders doet?
Het probleem ligt waarschijnlijk aan de kant van de server: databasetabellen kunnen niet gevonden worden of worden niet voldoende opgeschoond (was ook een probleem vaak bij Game of War).
 
Moet daar in Nederland wettelijk niet bij gemeld #reclame voor je Google
spyware
promoot?
 
Bovenaan