• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

schatkistjes updaten

de schatkistjes zijn ook wel aan vernieuwing toe nu er toch nieuwe items zijn toegevoegd in het spel.
ben nu ook blij met huidige;) vernieuwing is leuker

heb ik hier een voorstel voor het toevoegen in de kistjes .

bv. kleine hoeveelheid dia's bv 5 stuks o_O is leuk meegenomen
tijdsduurverminderingen zijn tegenwoordig erg in trek

er zijn misschien nog andere ideetjes waar ik nu niet direct kan opkomen , maar jullie kunnen er altijd aan toevoegen

het bevordert wel weer extra om burenhulp te geven , wat dan ook weer een pluspunt is :)

laat maar horen wat jullie ervan vinden
 

DeletedUser3381

Guest
Persoonlijk ben ik van mening dat ze eerst maar eens de schatkistjes zouden moeten integreren in de app... het platform wat je gebruikt zou geen verschil moeten maken in de voordeeltjes die je krijgt... volgens mij zou dat ook niet bijzonder ingewikkeld hoeven te zijn en het stimuleert app spelers ook om burenhulp te geven... een vinkje waarin je je keuze aan kan geven ipv in de naam zou trouwens ook handig zijn :)

Maargoed dat terzijde...

Ze zouden van alles met de schatkistjes kunnen doen... een leuk cultuurgebouwtje, dia’s, directe effecten, een extra grote beloning bij verlenen van burenhulp een x aantal dagen op rij, een flinke dosis goederen (hoofdstukafhankelijk), runen, magische gebouwen, blauwdruk, een uitbreiding, een x aantal troepen
 
Bovenaan