• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Al gemeld fonkelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu zag ik daarnet plots fonkelingen boven mijn arbeiders staan, ik dacht nog euuuh ni normaal.
blijkt een foutje te zijn, doe ik mijn burentoer staan er zelfs fonkelingen bij dorpen die gestopt zijn.
zelfs op lege plaatsen.
 

DeletedUser1143

Guest
Klopt , alsof er overal spreuken zijn geplaatst zelfs op gebouwen en plaatsen waar dat niet kan. Ik zag t ook .
 

DeletedUser47

Guest
Bedankt voor de melding,
zou je een screenshot kunnen plaatsen van het probleem?
 
dat is voor mij een probleem , ik krijg dat niet onder de knie , ik heb al naar youtube filmpjes gekeken ook al en da lukt maar niet.
 

DeletedUser

Guest
Ja was mij ook al opgevallen in verlaten gehuchten. Het lijkt alsof ze de cultuurboost spreuk nonstop op hetzelfde cultuurgebouw hebben uitgevoerd, maar verder is er totaal geen activiteit te ontdekken (en blijft het stadhuis ook maar in de up staan :mad::mad::mad::mad:)
 

DeletedUser1001

Guest
Spelversie: v1.14.6-(119199a) (2016-09-21 11:00)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Opera 40.0
Flash Speler versie: 23.0.0.162
Besturingssysteem: Windows 10 (Anniversary) Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Tauriel1
Mensen of Elfen: Elfen

Bij deze een screenshotje. Zag dit bij een van mijn buren die al maanden gestopt is.


fonkelingen.jpg
 

DeletedUser1143

Guest
Spelversie: v1.14.6-(119199a) (2016-09-21 11:00)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Google Chrome Versie 52.0.2743.116 m
Flash Speler versie: Adobe Flash Player - Versie: 22.0.0.209
Shockwave Flash 22.0 r0
Besturingssysteem: Windows 10 Home versie 1511
Schermresolutie: 1600 x 900
Spelersnaam: Smirnoff
Mensen of Elfen: Elf

Alle 3 de screens zijn van verschillende steden , zag ook veel "spreuken"die wel op werkplaatsen of fabrieken stonden , kan daar niet van beoordelen of dit dan echte of valse zijn.

Screenshots van de bug:
Screenshot_1.jpg
Screenshot_2.jpg
Screenshot_3.jpg
 

DeletedUser462

Guest
nu zag ik daarnet plots fonkelingen boven mijn arbeiders staan, ik dacht nog euuuh ni normaal.
blijkt een foutje te zijn, doe ik mijn burentoer staan er zelfs fonkelingen bij dorpen die gestopt zijn.
zelfs op lege plaatsen.
Fijn dat jij dat hebt gemeld, ik zie dat het opgelost is..........maar niet heus, want als het was opgelost had ik niet al die stennis gemaakt.
 

DeletedUser189

Guest
Het is niet zo dat als je iets meld het direct opgelost kan worden door aan een knopje te draaien.
Er zal dan de code ingedoken moeten worden waar er ergens en kommaatje, puntje verkeerd staat die dit veroorzaakt.
Hoe meer mensen er melding van maken met een zo uitgebreid mogelijk bug rapport hoe eerder ze de fout zullen vinden.
Ze kunnen deze dan herstellen en met de volgende update zal het dan verholpen zijn.
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb er sinds de laatste update geen meer gezien op een rare plek, daarvoor zweefde in elke stad wel van die fonkelingen op lege plekken of vreemde gebouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan