• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

slechte feedback

hoi hoi, dit moet me toch even van het hart.

ik begin mij steeds meer te ergeren aan al die negatieve meldingen hier op het forum. Ik begrijp jullie frustratie's ook ik heb zo mijn ergernissen. maar om daar nu direct alles negatief tegenover te zetten ik weet het niet hoor.
dit spel is steeds verder in ontwikkeling en dat gaat nu eenmaal gepaard met up en downs, en of we nu willen of niet we moeten er door (en anders geef je het op, ook een optie)

in het begin, als ik met dit spel begonnen ben, heb ik heeeeel veeel tips kunnen vinden hier op het forum en ook nieuwe voorstellen. maar nu is daar niks meer van terug te vinden, jammer echt jammer

ik hoop zo terug het positieve naar voren te halen en maak dan een nieuw topic aan genaamd KLAAGPOST
 
volledig mee akkoord ratko, ik heb zelfs 2 weken niet meer naar het forum willen kijken, ik werd er alleen maar depressief van.

Nu is alles gelukkig aan het beteren en geeft inno ons terug iets wat we echt willen :)
 
Er zijn toch een aantal goeie voorstellen onder 'suggesties'. *Edit: En een aantal vernieuwingen maken het spel alleen nog maar trager dan het al was, en duurder als je daarin meegaat. Dat verklaart m.i. de negatieve reacties.*
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan