• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

De vraag had ik waarschijnlijk bij "vragen en hulp" moeten stellen maar bedankt voor de reactie.
Nee oefenterrein heb ik ook niet dan ga ik de opdracht ook overslaan.
 

DeletedUser1026

Guest
Is misschien al bekend hoe groot het Elementenportaal uiteindelijk wordt? Level 1 is 8x5, level 2 is 8x6. Kan ik er dan vanuit gaan dat level 3 -->8x7 wordt en 4 dan -->8x8? Is hier ergens al info over te vinden? Want wie weet is dat nu ook anders of 'nieuw'? (Zoals de bonus op spirituele goederen die op een andere fabriek komt)
 

DeletedUser

Guest
Oke, even wat anders dan chatproblemen en BSA.
De vraag naar Elfenboomsap is nog steeds enorm! 32 pagina's in de handelaar, dat is 256x vraag naar Elfenboomsap :eek:
Ter vergelijking: Maansteen 0 vraag, Platina 7x vraag.

Had dit ondertussen niet wat meer gestabiliseerd moeten zijn? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Het is wel duidelijk dat de balans echt zoek is, Elfenboomsap wordt intussen 1:3 aangeboden op de markt. Alleen als de balans in vraag en aanbod totaal scheef is, krijg je zulke absurde prijzen.
 
Het is wel duidelijk dat de balans echt zoek is, Elfenboomsap wordt intussen 1:3 aangeboden op de markt. Alleen als de balans in vraag en aanbod totaal scheef is, krijg je zulke absurde prijzen.

Er is inderdaad een tekort aan boomsap, maar het is al veel beter dan het geweest was.
bij handel is het trouwens al altijd zo geweest dat je beter zelf een aanbod op markt kan zetten dan wachten op het omgekeerde aanbod van iemand anders.

Aangezien multiaccounts volledig toegestaan zijn op NL, kan je ook zelf een extra accountje maken met de juiste goederenbonus en die levellen, binnen een jaar ofzo zit je dan misschien op het einde van de tech :) (tenzij je veel geld er tegen wil smijten) alvast veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Er is inderdaad een tekort aan boomsap, maar het is al veel beter dan het geweest was.
bij handel is het trouwens al altijd zo geweest dat je beter zelf een aanbod op markt kan zetten dan wachten op het omgekeerde aanbod van iemand anders.

Aangezien multiaccounts volledig toegestaan zijn op NL, kan je ook zelf een extra accountje maken met de juiste goederenbonus en die levellen, binnen een jaar ofzo zit je dan misschien op het einde van de tech :) (tenzij je veel geld er tegen wil smijten) alvast veel succes.

Met alle ellende die we hebben van multiaccounts (pushen, toernooistadjes, verlaten gehuchtjes omdat de bonusgoederen niet gewenst zijn etc. etc. etc.) vind ik het niet zo'n goed idee om hier het hebben van multiaccounts aan te bevelen
 
Met alle ellende die we hebben van multiaccounts (pushen, toernooistadjes, verlaten gehuchtjes omdat de bonusgoederen niet gewenst zijn etc. etc. etc.) vind ik het niet zo'n goed idee om hier het hebben van multiaccounts aan te bevelen
ik weet het je houdt niet van deze houding, maar ik zeg het toch. Na 2 jaar klagen en vragen om verandering inzake pushaccounts (ja januari 2016 waren er al de eerste forumposts hierover) denk ik niet dat het nog veel zal veranderen.


If you can't beat them (it), join them (it)
 
allemaal heel nobel maar de praktijk is anders en verwacht niet dat daar ook maar 1% aan verandert. Probeer geen ander spel te zoeken met gelijke strekking of je komt pushaccounts in welke vorm ook tegen. Unfair? ja klopt maar helaas niets tegen te doen
 

DeletedUser

Guest
allemaal heel nobel maar de praktijk is anders en verwacht niet dat daar ook maar 1% aan verandert. Probeer geen ander spel te zoeken met gelijke strekking of je komt pushaccounts in welke vorm ook tegen. Unfair? ja klopt maar helaas niets tegen te doen

Ik weet dat het vechten tegen de bierkaai is, en dat het in al dit soort games gebeurt. Maar dat betekent nog niet dat het aangemoedigd moet worden op het forum.
 

DeletedUser

Guest
Weer terug "on topic" ;)

Nu ik wat verder ben in het hoofdstuk, moet ik eerlijk zeggen dat het "uitdagende" mijn toch wat tegenvalt. Heb je eenmaal het ritme van het produceren/handelen van de spirituele goederen door, dan blijkt het toch veelal een herhaling van zetten te zijn.

De verhaalquests zijn ook niet bepaald inspirerend te noemen, zeker omdat de beloning veelal laag is. Bijv. 5 tijdsboosters van 1 min., voor een quest waar je behoorlijk wat tijd en goedjes aan kwijt bent.

En volgende soort quests kan ik geen verhaalquests meer noemen, maar meer fillers om de speler te vertragen. :rolleyes:

28) WEIGERBAAR Train 3000 Orkkrijgers
29) WEIGERBAAR Vecht en win 8 confrontaties
43) Verken een provincie
46) Bezit ten minste 5 werkplaatsen van level 20 & Produceer 20x Gereedschapskist (wp 1 dag)
49) WEIGERBAAR Train 1000 Valloriaanse Wachters & train 1000 Orkkrijgers
55) Besteed 50 kennispunten
60) Verken 2 provincies
66) WEIGERBAAR Train 3000 Gruwelijke Banshees & Vecht en win in 8 confrontaties

Op zo'n manier smeken de Devs er bijna om dat je de verhaalquests vergeet en in het begin van het volgend hoofdstuk gaat skippen. :rolleyes:

Wat mij betreft zitten er veel te veel "vecht" elementen in de boom, zowel nieuwe legereenheden (die ik niet wil) en zowiezo veel te veel upgrade troepenomvang. :mad:

Ik ben hier eigenlijk nogal teleurgesteld over :(:(
 

DeletedUser1294

Guest
De markt lijkt te stabiliseren. Het aantal pagina's spirituele grondstoffen neemt aanzienlijk af. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook geen maansteen meer produceer omdat ik al mijn zaden moet sparen voor produkties van de manifestaties en de onderzoeken.
 
De markt lijkt te stabiliseren. Het aantal pagina's spirituele grondstoffen neemt aanzienlijk af. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook geen maansteen meer produceer omdat ik al mijn zaden moet sparen voor produkties van de manifestaties en de onderzoeken.
klopt, ik heb gisteren zelfs voor het eerst een aanbod van elfenboomsap kunnen aanvaarden. dat was de eerste keer dat ik een eerlijke handel van sap voor de andere goederen zag.
 

DeletedUser1026

Guest
Ik geloof dat ze wat met de lijnen in het Elementalenhoofdstuk gedaan hebben...ze hebben de plekken van diverse blokjes veranderd, bijv. het Dimensiportaal en Troepenomvang 41 staan nu op andere plaatsen in de lijnen, of vergis ik me nu? Kan ook natuurlijk :)
 

DeletedUser1427

Guest

DeletedUser1026

Guest
Deze bug is bevestigd, je kunt via deze link de status van deze bevestigde bug volgen.
Oh? Is het een bug? Ik dacht dat ze gewoon eenmalig de plek hadden veranderd om een of andere reden... Mij was nog niet opgevallen dat het iedere keer verandert bij het openen, zoals ik bij een beschrijving v/d bug ergens gelezen heb...
Dan zal het wel weer eens opgelost worden :)
 
Bovenaan