• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser2645

Guest
blijkbaar zijn die nog niet klaar om te verschijnen , alvast hier nog niks te zien....
 

DeletedUser

Guest
Vergeet niet om na de update je browsergeschiedenis en eventueel flash cache te legen. Kan zijn dat het anders niet goed wilt laden bij je :oops:
 

DeletedUser280

Guest
Laat maar komen Het nieuwste gastras i
We wachten al lang genoeg :)
Hopenlijk duurt het niet te lang eer ze aankomen in onze stad :)
 

DeletedUser2645

Guest
tik....en ....tak.......tik....en ..............tak...........tik...........en ............................tak
 
leuk he zo in spanning zitten te wachten. Om dan zodra ze er zijn, toch tot de vaststelling te komen, dat je ofwel niet genoeg provincies hebt vrijgespeeld, ofwel nog geen kp hebt, of geen centen of hamer of mana voor het eerste onderzoek.
En dat je dus eigenlijk vol ongeduld zit te wachten, om dan meteen te moeten wachten op iets anders :D
 

DeletedUser1796

Guest
leuk he zo in spanning zitten te wachten. Om dan zodra ze er zijn, toch tot de vaststelling te komen, dat je ofwel niet genoeg provincies hebt vrijgespeeld, ofwel nog geen kp hebt, of geen centen of hamer of mana voor het eerste onderzoek.
En dat je dus eigenlijk vol ongeduld zit te wachten, om dan meteen te moeten wachten op iets anders :D
Of je hebt juist je kp spreuk aangezet gisteravond en je verliest nu nog meer kp's das pas zonde... en als je al een tijdje zit te wachten dan heb je genoeg munten,hamers en mana denk ik zo
 

DeletedUser

Guest
leuk he zo in spanning zitten te wachten. Om dan zodra ze er zijn, toch tot de vaststelling te komen, dat je ofwel niet genoeg provincies hebt vrijgespeeld, ofwel nog geen kp hebt, of geen centen of hamer of mana voor het eerste onderzoek.
En dat je dus eigenlijk vol ongeduld zit te wachten, om dan meteen te moeten wachten op iets anders :D

Mana ... check
Zaden .... check
Orken ..... staan klaar
Munten ..... check (vol)
Hamertjes ..... check (vol)
Goederen .... voorraad barst uit zijn voegjes dus check
Kps...... tja 120 is veel (maar ik hoop op check :D
 

DeletedUser1751

Guest
Ik denk dat ze eerst de chat proberen te repareren, die werkt namelijk niet bij mij. Eerlijk gezegd heb ik liever het nieuwe ras. Zojuist wat KP verzameld met het toernooi, kan ik die meteen inzetten!
 

DeletedUser1796

Guest
Verhaaltje komt alleen wat meer geduld.... de trein heeft wat vertraging :)
 
Bovenaan