• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

Morgen het laatste stukje elementalen afronden. Leuk hoofdstuk. Geen moeite mee gehad verder.
Ik heb al aardig wat afgebroken en vraag mij af of ik het portaal moet laten staan. Het lijkt mij overbodig.
Is er al wat bekend over het komende hoofdstuk of is dat meer iets voor na de zomer?
Het is mij allemaal best. '
Ik heb straks in elk geval ruimte zat om actief in komende BSA's te spelen en mij te richten op wonderen en toernooien.
 
Morgen het laatste stukje elementalen afronden. Leuk hoofdstuk. Geen moeite mee gehad verder.
Ik heb al aardig wat afgebroken en vraag mij af of ik het portaal moet laten staan. Het lijkt mij overbodig.
Is er al wat bekend over het komende hoofdstuk of is dat meer iets voor na de zomer?
Het is mij allemaal best. '
Ik heb straks in elk geval ruimte zat om actief in komende BSA's te spelen en mij te richten op wonderen en toernooien.
Aangezien ze 2 gastrassen per jaar beloven, en het elementalen hoofdstuk hier begon begin februari, hoop ik dat het nieuwe gastras voor elk moment is.
Exact 6 maanden zal het wel niet zijn aangezien er nog geen spoor van het nieuwe ras is op beta (en misschien moeten ze daar nog het avontuur inhalen dat wij al gehad hebben). Al kan december natuurlijk ook nog het nieuwe ras komen, dan hebben ze er ook 2 gedaan in 2018 :)
 

DeletedUser1592

Guest
Het nieuwe gastras zal tijdig worden aangekondigd in het daarvoor bestemde topic dus hou de ingame meldingen en het forum in de gaten ;)
 
Bovenaan