• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost techtree onderzoeken verwisselen van plaats

DeletedUser1427

Guest
In mijn techtree verwisselen de onderzoeken van plek

Bedankt voor je melding, dit is inderdaad gebeurd met de komst van release 1.49 . De onderzoeken hebben de neiging om van plaats te schuiven (zijn niet statisch gemaakt). Dit kan resulteren dat de onderzoeken op een andere plek komen te staan dan zou moeten. Deze bug krijgt de status 'bevestigd' en wordt verplaatst naar de juiste locatie.

Deze bug is ook gemeld op de beta versie, te bereiken via deze link.
 

DeletedUser2226

Guest
Ik heb last van de dezelfde bug en hoop dat het snel opgelost wordt. Het is namelijk erg onoverzichtelijk geworden (vooral het 2e deel van boselfen waar ik nu in zit).
 

DeletedUser2881

Guest
ja dat van plaats verwisselen dat heb ik ook. Maar dat is niet zo erg.
Erger is dat bij mij uitbreiding 16 als klaar en betaald staat, terwijl ik er nog niets aan gedaan heb.
Ik krijg echter ook geen uitbreiding bij mijn 'gebouwen'om op de kaart te plaatsen.
Hoop dat dit samen met de bug ook verholpen wordt
 

DeletedUser1427

Guest
ja dat van plaats verwisselen dat heb ik ook. Maar dat is niet zo erg.
Erger is dat bij mij uitbreiding 16 als klaar en betaald staat, terwijl ik er nog niets aan gedaan heb.
Ik krijg echter ook geen uitbreiding bij mijn 'gebouwen'om op de kaart te plaatsen.
Hoop dat dit samen met de bug ook verholpen wordt

Hallo @stormvoogd, hierbij adviseren wij om met dit probleem bij support te stappen. Wij komen je vraag via de support dan ook graag tegemoet.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit probleem zou opgelost moeten zijn, dit topic wordt dan ook verplaatst naar de juiste locatie, mocht het probleem nog aanwezig zijn horen wij dat graag.
 

DeletedUser2349

Guest
De verschillende onderzoeken staan nu (misschien) wel op "een" vaste plek, maar ze staan niet op hun "oude vertrouwde" plek, zoals dat was voordat de bug daar was.
 

DeletedUser1427

Guest
De bug is bevestigd, de oplossing komt mee met release 1.55. Voor nu wordt deze bugmelding verplaatst naar de juiste locatie.
 
Bovenaan