• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

idd het openen van de onderzoeken is niet veranderd. dus speltechnisch is er niets aan de hand. (helaas was top geweest als ik een extra troepenonderzoek had kunnen vermijden.
 

DeletedUser1026

Guest
idd het openen van de onderzoeken is niet veranderd. dus speltechnisch is er niets aan de hand. (helaas was top geweest als ik een extra troepenonderzoek had kunnen vermijden.
lol ja, ik dacht al dat ze eens hadden geluisterd naar de klachten op het NL forum... Maar dat blijkt ijdele hoop, Volgens mij blijven de te volgen 'groene lijnen' idd wel intact. Alleen springen ze soms onlogisch van boven naar beneden en vise versa...
 
ik heb net mijn t4 op level 27. wat ik mis bij het tabje produceren is wat het aan t4 goederen produceert. Kan wel zien hoeveel marmer, in mijn geval maar niet de maanstenen.
 
upload_2018-3-8_20-3-53.png

Of bedoel je iets anders?
 
heb net Quest 41 af onderzoek provincie net klaar 3 dagen wachten en dan worden terug gezet naar Quest 24 weer opnieuw beginnen alleen door dat het verhaal gelijk loopt met de mobiel
 
heb net Quest 41 af onderzoek provincie net klaar 3 dagen wachten en dan worden terug gezet naar Quest 24 weer opnieuw beginnen alleen door dat het verhaal gelijk loopt met de mobiel
Jah klopt, alle quests met 4 vereisten, zijn opgesplitst in 2 quests elk met 2 van de vereisten. omdat het mobieltjes geen 4 vereisten mooi kon weergeven.
Er was op beta gezegd dat alle quests die je al gedaan had (in die 4 vereisten quests) automatisch zouden afgewerkt zijn. Maar dat was inderdaad niet zo.
ik moest ook opnieuw artifacten maken voor de quest.
 

DeletedUser3012

Guest
Komt er nou nog wat informatie over de elementalen op de wiki (Ik wil geen ouwe zeur zijn, dus als dat zo overkomt: Was niet de bedoeling)

Spelersnaam: Magicalbean
Hoofdstuk: Wijsheid en Wonderen (4)
Wereld: Arendyll (zijn er niet meer?)

De groeten
 
Ondertussen weten we al hoeveel manifestaties we moeten plaatsen. De earth, wind and fire fabriekjes.
Nu is mijn vraag moeten we deze allemaal upgraden naar level 3 of heeft dat weinig zin.
Dan kijk ik vooral naar het gebrek aan mana om de producties te ondersteunen.
 

DeletedUser1427

Guest
Ondertussen weten we al hoeveel manifestaties we moeten plaatsen. De earth, wind and fire fabriekjes.
Nu is mijn vraag moeten we deze allemaal upgraden naar level 3 of heeft dat weinig zin.
Dan kijk ik vooral naar het gebrek aan mana om de producties te ondersteunen.

@markymarc , er komt een opdracht waarbij gevraagd zal worden om één lucht, aarde, vuur en water manifestatie op level 3 te hebben. Het is aan jou uiteraard of jij alle manifestaties op level 3 levelt. Maar de vereisten voor de verhaalopdracht is van ieder één.
 
Ondertussen weten we al hoeveel manifestaties we moeten plaatsen. De earth, wind and fire fabriekjes.
Nu is mijn vraag moeten we deze allemaal upgraden naar level 3 of heeft dat weinig zin.
Dan kijk ik vooral naar het gebrek aan mana om de producties te ondersteunen.
Hangt volledig af van je voorraad zaden denk ik. Als je veel zaden hebt en je alles op snelle productie kan doen, dan zou ik niet meer dan de vereiste voor quest doen, als je alles op snel aan kan dan gaat het hoofdstuk eigenlijk wel vrij snel.
Als je echter artifacten wil sparen door het op de trage manier te doen, dan zou ik wel opteren om ze allemaal te upgraden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1026

Guest
Ondertussen weten we al hoeveel manifestaties we moeten plaatsen. De earth, wind and fire fabriekjes.
Heb ik zeker gemist. Hoeveel moeten er gemaakt worden? Ik heb al een opdracht gehad om 4 aarde- en 3 watermanifestaties te bezitten... Wordt dat 4 van elk?
 

DeletedUser1120

Guest
helaas is de boomsap voor mij nog steeds een probleem me gebouwen uppen lukt niet eens :>(
of je moet van die scheeve deals nemen waar ik niet aan begin
 
zeer ASO dat er scheve deals nu staan op dit niveau. Behandel die dan ook als zodanig en laat die volledig links liggen met als gevolg dat als het om normale deals gaat van die spelers ik dan ook niet van de partij ben.
 

DeletedUser1120

Guest
Ja hoe hebberig kunnnen mensen zijn, meer zeg ik maarr niet lol
 
Bovenaan