Wat is er nodig om beweging te krijgen in het knopje probleem van de BSA?
<rant deleted/>
<rant deleted/>
ik denk hetzelfde maar met een variatie: ik denk dat er beweging komt wanneer niemand nog diamanten gebruikt in het BSA (nu wordt af en toe wel eens diamanten gebruikt om een ontbrekende badge te krijgen ofzo).Ik denk dat er alleen beweging komt als de BSA massaal niet meer gespeeld wordt.
het diamanten uitgeven is er misschien wel juist omdat je het geklik niet ziet zitten? . In de echte wereld ben ik ook bereid geld uit te geven om frustratie te vermijden hoor. Misschien was dat wel de taktiek voor het avontuur.@Wonder nar Ik ben bang dat je gelijk hebt!
Ik snap alleen niet dat je bij al dat geklik ook nog diamanten wilt uitgeven?
Bij ons ook, doodzonde. Die app voldoet nog lang niet en niet alleen in het BSA.Er zitten op de kaarten 2 punten heel dicht op elkaar. Zeker op de app blijkt dat binnen onze bs al een paar keer tot problemen te hebben geleid waardoor spelers in het verkeerde punt hebben gedoneerd. (terwijl ze de goede wilde).
De laatste 3-kleur van groen en het blauwe punt erboven.
Lol Thanks!Om 22:58 uur is het afgelopen
Ook wij hebben het bsa gespeeld omdat we het leuk vinden (en voor de eer van een top10 plekje natuurlijk).@Fili... als jullie nu ipv meedoen ook gaan boycotten, gebeurt er iets (hopen we). Ga dus ff lekker een kaartje leggen dan kunnen wij hopelijk ooit genieten van echte beloningen.
btw ik weet het antwoord wel; jullie vinden het gewoon leuk, want een andere optie is er niet...
Ook wij hebben het bsa gespeeld omdat we het leuk vinden (en voor de eer van een top10 plekje natuurlijk).
Als je een bsa alleen speelt voor de prijzen, kan je ook even snel de makkelijkste routes naar de vlaggen pakken. Dat is een stuk minder werk voor dezelfde prijs. Als je dat ook teveel werk vindt, dan vind je het hele bsa waarschijnlijk niet leuk en "werk" je dus alleen voor een betere beloning. Een betere beloning maakt het bsa niet leuker dan het nu is.
De beste beloning vind ik niet de individuele prijzen, maar de voldoening van de gezamenlijke prestatie en samenwerking.
@Fili 1 vraag; WHY? als jullie nu ipv meedoen ook gaan boycotten, gebeurt er iets (hopen we). Ga dus ff lekker een kaartje leggen dan kunnen wij hopelijk ooit genieten van echte beloningen.
btw ik weet het antwoord wel; jullie vinden het gewoon leuk, want een andere optie is er niet.
Om mezelf te herhalen:
inno; ff tempo met die nieuwe vorm van opdrachten selecteren, we wachten al lang genoeg.
inno: zorg voor 4x hogere beloningen zodat we BA iig niet vol afgunst spelen en voor 10x betere om het daadwerkelijk interessant te maken.