• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1570

Guest
Ik denk dat er alleen beweging komt als de BSA massaal niet meer gespeeld wordt.
 
Ik denk dat er alleen beweging komt als de BSA massaal niet meer gespeeld wordt.
ik denk hetzelfde maar met een variatie: ik denk dat er beweging komt wanneer niemand nog diamanten gebruikt in het BSA (nu wordt af en toe wel eens diamanten gebruikt om een ontbrekende badge te krijgen ofzo).
Volgens mij worden er globaal gezien nog altijd veel diamanten uitgegeven in een BSA, waarschijnlijk meer nu dan vroeger, omdat je nu aan diamanten kan raken via de wensputten.
En zolang er (veel) diamanten uitgegeven worden is het natuurlijk dom van inno om er mee te stoppen. Hadden ze het avontuur getweaked naar de feedback die al komt sinds het eerste avontuur, dan hadden ze nu wel al veel meer diamanten verdient hoor.
 
@Wonder nar Ik ben bang dat je gelijk hebt!
Ik snap alleen niet dat je bij al dat geklik ook nog diamanten wilt uitgeven? :confused:
het diamanten uitgeven is er misschien wel juist omdat je het geklik niet ziet zitten? :). In de echte wereld ben ik ook bereid geld uit te geven om frustratie te vermijden hoor. Misschien was dat wel de taktiek voor het avontuur. :)
 
Er zitten op de kaarten 2 punten heel dicht op elkaar. Zeker op de app blijkt dat binnen onze bs al een paar keer tot problemen te hebben geleid waardoor spelers in het verkeerde punt hebben gedoneerd. (terwijl ze de goede wilde).

De laatste 3-kleur van groen en het blauwe punt erboven.
 

DeletedUser2454

Guest
Ik ben helemaal klaar met het BSA. Al vanaf de eerste BSA een ramp met al dat geklik en nu is het genoeg. Mijn bs doet niet meer mee.
 

DeletedUser2454

Guest
Er zitten op de kaarten 2 punten heel dicht op elkaar. Zeker op de app blijkt dat binnen onze bs al een paar keer tot problemen te hebben geleid waardoor spelers in het verkeerde punt hebben gedoneerd. (terwijl ze de goede wilde).

De laatste 3-kleur van groen en het blauwe punt erboven.
Bij ons ook, doodzonde. Die app voldoet nog lang niet en niet alleen in het BSA.
 
Wij hebben het probleem niet ervaren op de app. Hebben voor het eerst ronde drie gehaald!
We hebben wel een ander probleem ervaren waar wel melding van is gemaakt. Soms sprongen opdrachten door tijdens het innen. Heel vervelend als het om dagproducties gaat.
In de app Kun je wel heel gemakkelijk tussen de opdrachten wisselen dus als ik veel moet innen doe ik het in de app.
 

DeletedUser1888

Guest
Arlathan boven!!!!

\0/ \0/ \0/ \0/ \0/

We zijn allemaal een muisarm rijk en hebben nog een kater van ons overwinningsfeestje in De Dolende Dwerg, maar dat mag de feestvreugde niet temperen.

Ben je ook gemotiveerd om het broederschapsavontuur aan te gaan en ben je een grote speler?
Schroom dan niet om mij aan te schrijven. We zoeken nog een speler.
Wellicht staan we volgende keer met jouw hulp weer op 1 !
 

DeletedUser1277

Guest
Arlathan van harte met de eerste plaats!
Hahaha ja die muisarm kan ik me wat bij voorstellen.
Maar ik denk dat wij volgende keer weer voor de eerste plek gaan!

Volantis en The Quest, ook gefeliciteerd met jullie 2e en 3e plek!
 
@Fili 1 vraag; WHY? als jullie nu ipv meedoen ook gaan boycotten, gebeurt er iets (hopen we). Ga dus ff lekker een kaartje leggen ;) dan kunnen wij hopelijk ooit genieten van echte beloningen. :D
btw ik weet het antwoord wel; jullie vinden het gewoon leuk, want een andere optie is er niet.
Om mezelf te herhalen:
inno; ff tempo met die nieuwe vorm van opdrachten selecteren, we wachten al lang genoeg.
inno: zorg voor 4x hogere beloningen zodat we BA iig niet vol afgunst spelen en voor 10x betere om het daadwerkelijk interessant te maken.
 

DeletedUser1294

Guest
@Fili... als jullie nu ipv meedoen ook gaan boycotten, gebeurt er iets (hopen we). Ga dus ff lekker een kaartje leggen ;) dan kunnen wij hopelijk ooit genieten van echte beloningen. :D
btw ik weet het antwoord wel; jullie vinden het gewoon leuk, want een andere optie is er niet...
Ook wij hebben het bsa gespeeld omdat we het leuk vinden (en voor de eer van een top10 plekje natuurlijk).
Als je een bsa alleen speelt voor de prijzen, kan je ook even snel de makkelijkste routes naar de vlaggen pakken. Dat is een stuk minder werk voor dezelfde prijs. Als je dat ook teveel werk vindt, dan vind je het hele bsa waarschijnlijk niet leuk en "werk" je dus alleen voor een betere beloning. Een betere beloning maakt het bsa niet leuker dan het nu is.
De beste beloning vind ik niet de individuele prijzen, maar de voldoening van de gezamenlijke prestatie en samenwerking.
 

DeletedUser3722

Guest
Ook wij hebben het bsa gespeeld omdat we het leuk vinden (en voor de eer van een top10 plekje natuurlijk).
Als je een bsa alleen speelt voor de prijzen, kan je ook even snel de makkelijkste routes naar de vlaggen pakken. Dat is een stuk minder werk voor dezelfde prijs. Als je dat ook teveel werk vindt, dan vind je het hele bsa waarschijnlijk niet leuk en "werk" je dus alleen voor een betere beloning. Een betere beloning maakt het bsa niet leuker dan het nu is.
De beste beloning vind ik niet de individuele prijzen, maar de voldoening van de gezamenlijke prestatie en samenwerking.

Helemaal mee eens. Onze bs speelt het BSA ook omdat we de uitdaging en samenwerking leuk vinden.
En een beloning is beter dan helemaal niets.
 

DeletedUser1888

Guest
@Fili 1 vraag; WHY? als jullie nu ipv meedoen ook gaan boycotten, gebeurt er iets (hopen we). Ga dus ff lekker een kaartje leggen ;) dan kunnen wij hopelijk ooit genieten van echte beloningen. :D
btw ik weet het antwoord wel; jullie vinden het gewoon leuk, want een andere optie is er niet.
Om mezelf te herhalen:
inno; ff tempo met die nieuwe vorm van opdrachten selecteren, we wachten al lang genoeg.
inno: zorg voor 4x hogere beloningen zodat we BA iig niet vol afgunst spelen en voor 10x betere om het daadwerkelijk interessant te maken.

Die oproep om te boycotten is mij ontgaan. Zo vaak zit ik nou ook niet op het forum.
Ik heb al eens een suggestie gedaan voor andere beloningen. Zie: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/set-bij-broederschapsavontuur.5976/
Ik hoop zeker dat er iets gedaan wordt aan het selecteren van opdrachten. Ook daar heb ik een verzoek over ingediend.
Maar boycotten gaat mij wat ver.
Wij vinden het inderdaad leuk om mee te doen. Een andere reden is toch niet nodig? Per slot van rekening is dit hele spel zinloos tijdverdrijf. Wijzer of rijker word je er niet van.
Wij spelen voor de lol en voor de eer. Het is leuk om onze naam op nummer 1 te zien staan. En gelukkig denken meer broederschappen er zo over, want anders zou er weinig eer aan te behalen zijn.

En voor alle mensen en elfen met groepsgevoel en lol in dit spel herhaal ik mijn oproep:
Er is plek in broederschap Arlathan voor spelers die graag gezamenlijk het avontuur of een toernooi willen aangaan en door elkaar te helpen hoger te geraken in de broederschapsklassementslijst.
Stuur mij een sollicitatiebrief als je je graag bij ons wilt aansluiten.
 
ah, voor de eer; idd, prima reden.
maar heel veel anderen die spelen om er iets aan over te houden en behalve eer, is dat met BA verwaarloosbaar.
echt oproep om te boycotten is er niet geweest hoor; maar wel erg veel uitingen dat het iig zo niet werkt voor de mensen die absoluut de wil hebben, maar ook een reden nodig hebben.
 
Bovenaan