• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Felicitaties aan alle winnaars... Op basis van het feit dat wij (YoBro) per kaart slechts 1 route hebben volbracht en daarmee toch nog in de top 100 staan (plaats 91), stel ik vast dat veel broederschappen de avonturen voor gezien houden… dat moet voor Inno toch iets zijn om over na te denken. Nog betere prijzen, misschien?
 

Deleted User - 147694

Guest
Felicitaties aan alle winnaars... Op basis van het feit dat wij (YoBro) per kaart slechts 1 route hebben volbracht en daarmee toch nog in de top 100 staan (plaats 91), stel ik vast dat veel broederschappen de avonturen voor gezien houden… dat moet voor Inno toch iets zijn om over na te denken. Nog betere prijzen, misschien?

Mijn broederschap was bezig met het staaltoernooi om 10-kisten te halen, wat gelukt is, maar daarom hebben wij vrijwel geen energie in deze BSA gestopt.
 
Hmm die eindtijd hadden ze wel iets beter mogen timen.
2 uur in de nacht?
Ok de eindtijd is wel ideaal op hun grootste markt (US) zo rond 8 uur in de avond.
Maar gecombineerd is de europese markt toch wel een paar keer groter en daar is die wel echt heel erg slecht.
Ik vond het wel prettig. Heb ik als nachtbraker ook eens de kans om een evenement op een normaal tempo uit te spelen. Ik moet normaal haasten om nog wat speeltijd op de laatste avond te hebben.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik vond het wel prettig. Heb ik als nachtbraker ook eens de kans om een evenement op een normaal tempo uit te spelen. Ik moet normaal haasten om nog wat speeltijd op de laatste avond te hebben.

Voor de nachtbrakers is het fijn om langer door te kunnen spelen, ik vond het ietjes aan de late kant, maar vanaf 2021 is er mogelijk geen zomertijd meer.
 

DeletedUser2578

Guest
Feli alle winners!:) Ons bs heeft een paar uur in de top 3 gestaan maar we zijn uitendelijk op plaats 18 beland; we hebben kaart 1 en 2 helemaal vol gespeeld. Bij kaart 3 geel en groen vol gespeeld en blauw voor de helft, daarna nog de put. Wij hebben niet zo zeer voor de prijzen gespeeld maar voor de lol en spanning, was een leuk avontuur!:)
 
gelukkig is dit avontuur weer heel snel voorbij
domme klik menu's ZO slecht
dan al die opdrachten voor helemaal niets
zulke lage prijzen zijn de moeite niet waard; ik doe alleen een paar badges omdat we wel leden hebben die het graag spelen

maar denk eerlijk is eerlijk dat dit mijn laatste avontuur deelname was
het is super simpel omdat menu aan te passen blijkbaar te veel moeite
jammer en dan zit het ook eigenlijk een toernooi in de weg wat tig keer meer oplevert dan dat bsa gebeuren
van mij kan dat hele avontuur gebeuren gewoon in de prullenbak
 
@Yogi69 prijzen worden hoogstens minder slecht, niet 'beter'. Ik vergelijk mijn tijd/moeite met het toernooi en blijf bij mijn mening dat he 4-10x beter moet worden.
misschien intussen 3,5-9,5x ;)
 

DeletedUser2578

Guest
zulke lage prijzen zijn de moeite niet waard

Hoi Peep, bij een spel gaat het niet altijd alleen om de prijzen maar om het plezier in een spel:)
Over het veel geklik heb je een punt; het is niet goed voor je arm, hand, schouder, enz. Hopelijk gaat dit worden veranderd naar een efficiënt menu waardoor ook het resultaat zal verbeteren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het heet niet voor niets "Broederschapavontuur", een avontuur (je gaat van punt A naar punt B, C & D (eindpunt) en dat nog 2x), dat je samen met je broederschapsgenoten ervaart. ;)

De bedoeling is om de samenwerking binnen broederschappen te vergroten, de prijzen zijn daarbij een soort van cadeautje dat het jullie gelukt is zo ver te komen. :p
 
Bovenaan