• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser3

Guest
We zin trots op de nieuwste toevoeging in Elvenar:

Broederschapsavonturen!

Daarom zien we heel erg uit naar jullie mening hierover! Laat ons weten wat je ervan vindt.

Het Elvenar team.
 
Er staat in de aankondiging nog dat de avontuur items permanent zijn.
Als mijn bron bij de beta klopt is dat nu niet meer zo.
 

DeletedUser3

Guest
Wat ik weet is dat ze eetst nog op een live server gaan testen alvorens het naar alle servers gaat.
 

DeletedUser

Guest
Komt dit in de plaats van de huidige toernooien, of blijven die ook bestaan?
 

DeletedUser990

Guest
Heb de aankondiging gelezen, maar moet de hele bs nu lid van het Forum worden om mee te kunnen spelen?
 

DeletedUser1867

Guest
Het lijkt me heel erg leuk om te spelen met de broederschap, maar daar is dan natuurlijk wel een goede mogelijkheid nodig om te kunnen communiceren met de broederschap. En helaas werkt dat communiceren niet zo lekker want de chatbox ligt er bij ons meer uit dan dat het werkt. Kan daar met spoed dan ook weer naar gekeken worden? Anders vrees ik voor deze avonturen het ergste.
 

DeletedUser1327

Guest
heb er wel zin in we zullen zien of het net zo "goed gaat "als onze tournooien, die lopen bij ons ook "heel goed" .
 
In de aankondiging staat: "Dat betekent dat het op alle Broederschapsleden aankomt om alle Routepunten te openen en naar de Toren te komen". In onze bs hebben we een aantal "slapers" en leden die op vakantie zijn heeft dit dan invloed op het broederschapsavontuur of kunnen de rest van de leden wel alles voltooien??
 
In de aankondiging staat: "Dat betekent dat het op alle Broederschapsleden aankomt om alle Routepunten te openen en naar de Toren te komen". In onze bs hebben we een aantal "slapers" en leden die op vakantie zijn heeft dit dan invloed op het broederschapsavontuur of kunnen de rest van de leden wel alles voltooien??

Dat zou ik ook graag willen weten. Is bij ons nl ook zo. En daar komt bij dat onze aartsmagier herstellende is en momenteel niet online kan zijn.
 

DeletedUser2278

Guest
In de aankondiging staat: "Dat betekent dat het op alle Broederschapsleden aankomt om alle Routepunten te openen en naar de Toren te komen". In onze bs hebben we een aantal "slapers" en leden die op vakantie zijn heeft dit dan invloed op het broederschapsavontuur of kunnen de rest van de leden wel alles voltooien??

Het principe is, voor zover ik heb begrepen, dat je als broederschap een pad moet volgen, en op elk kruispunt een paar "badges" verdiend moet hebben om verder te kunnen. Elke badge wordt door één speler gemaakt, maar welke speler maakt niet uit. De essentie is dat je in je broederschap gaat overleggen wie wat doet en welke afslagen je gaat nemen; het spel schrijft dat niet voor.
Dus als je minder spelers hebt, moet je per speler meer badges maken, maar je kunt wel alles voltooien.

Je moet misschien wel een beetje geluk hebben met je bonusgoederen.
 
Staat in je posthoorntje, dat Donderdag release 1.37 komt.
Ahja, de update naar 1.37 is vandaag (ondertussen gebeurd) maar dat wil niet zeggen dat de avonturen daarom direct beginnen. Omdat dit topic over de avonturen gaat en niet over de update dacht ik dat je bedoelde dat de avonturen vandaag zouden beginnen.
 

DeletedUser990

Guest
Ahja, de update naar 1.37 is vandaag (ondertussen gebeurd) maar dat wil niet zeggen dat de avonturen daarom direct beginnen. Omdat dit topic over de avonturen gaat en niet over de update dacht ik dat je bedoelde dat de avonturen vandaag zouden beginnen.
Staat toch echt dat er "een heel nieuw onderdeel "komt!
 

DeletedUser447

Guest
ik denk vertraging opgelopen wand inderdaad ik verwachte hem ook vandaag
 
Bovenaan