• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser3722

Guest
Ik zie op Elvengems dat de Wonder gemeenschap batch is aangepast. Je moest 10 KP in een OW van iemand anders storten, nu wordt het 10 KP in een OW van iemand anders OF 10 KP in een OW van jezelf. 5 in je eigen en 5 een 's-andermans OW werkt dus niet.
Weet iemand of het ook in hetzelfde OW moet zijn. Kortom telt 5 in Naalden en 5 in Afgrond voor één batch en telt 5 in OW van speler A en 5 in een OW van speler B als batch.

Ik zie alleen de vereisten staan dat er 10 KP in een oud wonder moet voor de badge.
Niet dat deze specifiek in die van jezelf of een ander moet.
Kun je vertellen waar je dat gelezen hebt?

upload_2018-11-13_12-23-4.png
 

DeletedUser3722

Guest

Oke, dank je voor deze informatie.

Als ik het goed lees, hoeven ze dus niet alle 10 in hetzelfde wonder, maar wel de keuze voor of eigen wonder of die van iemand anders.
Ik zou er dan vanuit gaan dat als je kiest voor iemand anders wonder dat je daar wel mag mixen.

Maar misschien dat iemand dat van de Beta kan vertellen, aangezien ik nu interpreteer op de tekst.

@CrazyWizard, weet jij dit misschien?
 
Oke, dank je voor deze informatie.

Als ik het goed lees, hoeven ze dus niet alle 10 in hetzelfde wonder, maar wel de keuze voor of eigen wonder of die van iemand anders.
Ik zou er dan vanuit gaan dat als je kiest voor iemand anders wonder dat je daar wel mag mixen.

Maar misschien dat iemand dat van de Beta kan vertellen, aangezien ik nu interpreteer op de tekst.

@CrazyWizard, weet jij dit misschien?
Speciaal voor je ingelogd
upload_2018-11-13_16-45-3.png

Je moet gewoon 10kp in totaal in wonderen stoppen, dit kan 10kp in 1 wonder zijn, of 1kp in 10 verschillende wonderen. zolang er maar 10kp worden gespendeerd.
 

DeletedUser2037

Guest
Zou het niet handig zijn om voor die badges een soort uitklapscherm te maken. Pijltje naar beneden, alle badges op een rij en kies de juiste maar uit.
Hoef je niet elke keer 10 weg te drukken. Als je het een beetje makkelijker maakt voor de spelers kan het zijn dat er meer aan mee doen.
Nu haken er een heleboel af, omdat men s' ochtends niet aan tijd heeft om 50-60 weg te drukken voor die 6 of 7 badges die ze kunnen maken.
Dit maakt het vervolgens weer lastig voor bondgenoodschappen om bovenin de ranglijst mee te doen.
Wij zouden wel willen, maar het enige wat je hoort is : "kost teveel tijd".
 

DeletedUser3849

Guest
Beetje laat maar alsnog wens ik iedereen weer veel succes en plezier met het Avontuur :)
 
natuurlijk, waarom zou zo'n gebouwtje niet tijdelijk zijn?
anders zou ik die wensputten nooit meer wegdoen en tzt met een spreuk upgraden:)
bib=100dagen, handelaar=50dagen.
 
Echt, ik hoop dat er nu snel een andere manier voor het selecteren van de badges komt. Net 10 OW badges gemaakt en ik voel het gewoon in mijn arm van het klikken. Dat is gewoon niet goed. Als alleen al die vele bevestigingschermen er uit gehaald worden zou dat al iets schelen.

Voor de rest vermaak ik me weer enorm met het BSA. :D
 
Echt, ik hoop dat er nu snel een andere manier voor het selecteren van de badges komt. Net 10 OW badges gemaakt en ik voel het gewoon in mijn arm van het klikken. Dat is gewoon niet goed. Als alleen al die vele bevestigingschermen er uit gehaald worden zou dat al iets schelen.

Voor de rest vermaak ik me weer enorm met het BSA. :D
Bevestigingsschermen?
Die zijn er al heel lang niet meer voor BSA opdrachten.
 
Bevestigingsschermen?
Die zijn er al heel lang niet meer voor BSA opdrachten.

Ik bedoel het scherm na dat je op voltooien hebt gedrukt. Het 'geweldig' scherm. Dat scherm is in principe ook loos en weer een extra klik. Mag er van mij ook uit. Tussen het doorklikken van de opdrachten zitten inderdaad geen bevestigingsschermen.
 

DeletedUser3722

Guest
Als je het via je mobiel speelt kun je veel sneller de opdrachten selecteren. Dat scheelt heel veel geklik. Het zou fijn zijn als dat ook zo op de computer zou kunnen.

Ja dat vind ik ook stukken prettiger.
Ik werk dagelijk achter een pc en met dit extra geklik voel ik alle spieren wel trekken.

Alleen cashen van de badges via de foon, vind ik altijd weer zo foutgevoelig. Gebeurt me daar vaker dat ik de verkeerde aanklik omdat je niet kunt zien wat wat is.
 

DeletedUser3590

Guest
Gaat weer lekker.
Zijn al weer goed bezig voor een hoge topklassering. Op moment van schrijven 2e.
Bijna kaart 3 al weer vol en morgen kunnen we met de put beginnen.
Hadden nog plaatsjes vrij maar ondanks de oproepen had schijnbaar niemand zin om een BSA te spelen om eens een keer hoog te eindigen.
 
@Khal Drogo zucht.... leuk dat je het leuk vindt, maar zoals in bijna elk bericht te lezen is heeft idd vrijwel niemand zin om hoog te eindigen omdat er niets te halen valt. Dus erg logisch dat je door BA geen speler kunt vinden en niet raar.
Wij hebben fase 1&2 asap gedaan en gebruiken nu de overige dagen om zonder muisarm de 3de beloning te halen. Dat doen we alleen omdat (bv) sommigen het hoofdstuk al uit hebben en zich vervelen. Niet omdat de 3de beloning het waard is om überhaupt 1 pad daarvoor te voltooien.
 
Bovenaan