• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser234

Guest
Ik heb dit bsa elke keer de mazzel dat ik precies de 2 juiste spreuken voor heb staan, bij ophalen van de 3 kistjes....en dan ook nog 1 of 2 spreuken te pakken heb. :D
 
ik vraag mij af of en wanneer inno iets veranderd aan het door ploeteren van de opdrachten ieder onderdeeltje klik klik klik ik kan mij geen enkel spel herinneren waar je zo oneindig vaak moet klikken om 1 enkel opdrachtje te vervullen ik durf rustig te zeggen dat ik hier al behoorlijke kotsneigingen van begin te krijgen en dat het speelplezier begint om te slaan in frustratie. omdat je vooral voor de groep je steentje toch bij wilt dragen doe je hier dan toch maar aan mee.maar van mij mogen ze deze spelmethode wettelijk gaan verbieden .over de tijd en arm/hand en schouderklachten nog niet eens gesproken.
 
Voor zover ik begrepen heb bestaat het probleem al sinds het 1e bsa. Tegenwoordig zeggen ze "er wordt aan gewerkt maar we zijn er nog niet". Die zin horen we nu ook al een jaar. Op het Engelse forum hebben ze klachten over de interface zelfs al verboden.

Zoals de Engelsen het zo mooi zeggen "it's wearing thin", het excuus is zo langzamerhand wel versleten.

Persoonlijk geloof ik er niets maar van dat iemand hier aan werkt, het aantal zinnige mogelijkheden is te weinig om er een jaar over te doen.
 

DeletedUser234

Guest
Het is al de helft minder dan in het begin, elke opdr die je dan weigerde moest je ook nog eens bevestigen dat je hem echt wilde weigeren. Maar het kan natuurlijk nóg beter!
 

Deleted User - 147694

Guest
Het mooist is dat je gewoon op die 1 van die 2 vensters klikken kunt en dan de voor jou relevante opdracht uit kunt kiezen.

Maar ja, dat zal te klantvriendelijk zijn denk ik. :confused:
 
ze zijn bezig met een menu/optie om de opdrachten beter te maken.
De beloningen zijn nog steeds belachelijk laag ivt het toernooi, dus die moeten nog steeds 4-10x beter.
Wij hebben de 3 beloningen, dus wij zijn klaar. (we halen ze alleen omdat sommigen graag alles spelen omdat ze er tijd voor hebben, als dit niet het geval zou zijn, dan hadden we misschien krap de 2de gehaald)
 

Deleted User - 147694

Guest
Aha, wij hebben dit keer de BSA laten schieten om ons op het staaltoernooi te concentreren, maar we hebben de 10-kisten in elk geval binnengehaald. :D

Hopelijk valt de BSA de volgende keer beter in onze planning. ;)
 
Klopt de timer in het spel ? Het is nu 12 uur en volgens de timer hebben we nog 14 uur. Dan zouden we tot vannacht 2 uur hebben.
 

DeletedUser234

Guest
en om 02.00u wordt ook nog eens de klok een uur vooruit gezet, dus dan hebben we tot vannacht 03.00 uur. ;)
 
ze zijn bezig met een menu/optie om de opdrachten beter te maken.
De beloningen zijn nog steeds belachelijk laag ivt het toernooi, dus die moeten nog steeds 4-10x beter.
Wij hebben de 3 beloningen, dus wij zijn klaar. (we halen ze alleen omdat sommigen graag alles spelen omdat ze er tijd voor hebben, als dit niet het geval zou zijn, dan hadden we misschien krap de 2de gehaald)
Mwah 8500 spelfragmenten vind ik niet slecht, moet daar toch aardig wat gebouwtjes voor inleveren wil ik ze krijgen.
En de prijzen worden steeds beter met elk BSA.
 

DeletedUser2578

Guest
Ons bs staat op dit moment op plaats 17, ondanks dit bsa van 'spreuken en goederen' iets moeilijker is dan andere bsa's blijf ik het toch leuk en spannend vinden. Ben benieuwd wat uiteindelijk de einduitslag voor iedereen zal zijn....:)
 

DeletedUser3722

Guest
Het mooist is dat je gewoon op die 1 van die 2 vensters klikken kunt en dan de voor jou relevante opdracht uit kunt kiezen.

Maar ja, dat zal te klantvriendelijk zijn denk ik. :confused:

Op de app hebben ze dat wel. In ieder geval kun je daar gewoon volgende aanklikken totdat je de relevante opdracht hebt.
Lijkt me dat als ze zoiets inbouwen op de browser versie het grootse probleem al is opgelost.
Uiteraard blijft het wel een klikkerklik event :p
 

Deleted User - 147694

Guest
Voor de extra luie mensen onder ons zou de beste optie zijn dat je gewoon je opdrachten verzamelen kunt en dat de game registreert wat je reeds gemaakt hebt en dat je daarna op een moment dat je er tijd voor hebt de opdrachten waar je de voorwaarden voor vervuld hebt af rond.

Maar goed, dat is helaas alleen maar mijn stoute gedachte...
 

DeletedUser3722

Guest
Voor de extra luie mensen onder ons zou de beste optie zijn dat je gewoon je opdrachten verzamelen kunt en dat de game registreert wat je reeds gemaakt hebt en dat je daarna op een moment dat je er tijd voor hebt de opdrachten waar je de voorwaarden voor vervuld hebt af rond.

Maar goed, dat is helaas alleen maar mijn stoute gedachte...

Hahaha ik zou me gelijk bij je aansluiten. Zoals de werkplaats challende exact weet wat je geproduceerd hebt.
Maar ik zou al happy zijn als we een volgende knop in de browser kregen bij de bsa opdrachten.
 
Hmm die eindtijd hadden ze wel iets beter mogen timen.
2 uur in de nacht?
Ok de eindtijd is wel ideaal op hun grootste markt (US) zo rond 8 uur in de avond.
Maar gecombineerd is de europese markt toch wel een paar keer groter en daar is die wel echt heel erg slecht.
 
De spreukfragmenten waren voor ons welkome prijzen en de rest was ook wel ok (kan altijd ingeleverd worden voor nog meer fragmenten). Uiteindelijk zijn we op de 5e plek geeïndigd dus ons voornemen om in de top 10 te zitten is ook dit keer weer geslaagd. Bovendien hebben we ons zoals gewoonlijk weer prima geamuseerd :)
Felicitaties aan Winya Yesta met hun 1e plaats, die ook dit keer weer een indrukwekkende inhaalslag maakten in de laatste uurtjes. Knap hoe jullie dat steeds klaarspelen
 
Proficiat aan de winnaars, wij zijn op de 72ste plaats geëindigd, wat voor ons klein groepje mensen die mee gedaan hebben uitstekend is, het was weer heel leuk en spannend, top voor onze mensen
 
Bovenaan