DeletedUser234
Guest
Ik heb dit bsa elke keer de mazzel dat ik precies de 2 juiste spreuken voor heb staan, bij ophalen van de 3 kistjes....en dan ook nog 1 of 2 spreuken te pakken heb.
't is een kwestie van wat geluk hebben
Is het bij jou dan dubbele zomertijden om 02.00u wordt ook nog eens de klok een uur vooruit gezet, dus dan hebben we tot vannacht 03.00 uur.
Mwah 8500 spelfragmenten vind ik niet slecht, moet daar toch aardig wat gebouwtjes voor inleveren wil ik ze krijgen.ze zijn bezig met een menu/optie om de opdrachten beter te maken.
De beloningen zijn nog steeds belachelijk laag ivt het toernooi, dus die moeten nog steeds 4-10x beter.
Wij hebben de 3 beloningen, dus wij zijn klaar. (we halen ze alleen omdat sommigen graag alles spelen omdat ze er tijd voor hebben, als dit niet het geval zou zijn, dan hadden we misschien krap de 2de gehaald)
Het mooist is dat je gewoon op die 1 van die 2 vensters klikken kunt en dan de voor jou relevante opdracht uit kunt kiezen.
Maar ja, dat zal te klantvriendelijk zijn denk ik.
Voor de extra luie mensen onder ons zou de beste optie zijn dat je gewoon je opdrachten verzamelen kunt en dat de game registreert wat je reeds gemaakt hebt en dat je daarna op een moment dat je er tijd voor hebt de opdrachten waar je de voorwaarden voor vervuld hebt af rond.
Maar goed, dat is helaas alleen maar mijn stoute gedachte...