• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

tsja, ook wij (pagina1-bg) zouden 100% mee willen doen en zouden hoog kunnen eindigen (zoals we in de eerste paar BA-en deden).
Maar dan moeten de beloningen minimaal 4x of -in vergelijking tot het toernooi- richting de 10x beter moeten worden.
Uiteraard ook een beter systeem voor de opdrachten en het weggooien van relics/goederen hoeft ook niet echt.

Zolang dat niet gebeurt, gaan we gewoon via 1 weg naar de kisten en doen we de put niet.
Die 15k punten voor de 1ste plek of paar puntjes om net in de top100 te komen; dat maken we wel goed door de punten die we via toernooien binnenharken:)
 

DeletedUser2578

Guest
Is er binnenkort een bsa? Hopelijk wel, heb net hfst. Elementalen afgerond en heb nu ruimte voor een bsa!:)
 
Is er binnenkort een bsa? Hopelijk wel, heb net hfst. Elementalen afgerond en heb nu ruimte voor een bsa!:)
Gewoon effe Beta in de gaten houden daar is carnaval nu ten einde.
Zelf denk ik dat het nog wel even duurt wanneer BSA komt.
Carnaval eindigt hier over 2 week en dan zal er wel een kleine challenge komen.
Ergens eind maart of begin april zal dan het paasevent wel beginnen en die duurt ook meestal iets van 4 week..
In theorie zou het kunnen dat er nog een BSA tussendoor gedaan word maar zelf denk ik pas na het paasevent.
Er zijn teveel events om 8x per jaar een BSA te kunnen organiseren.
 

DeletedUser2578

Guest
Ergens eind maart of begin april zal dan het paasevent wel beginnen en die duurt ook meestal iets van 4 week.

Dat is bijna over een maand, dan zal ik wel met het nieuwe hoofdstuk Amuni zijn gestart en weer minder ruimte voor het bsa hebben. Maar ja dat is de uitdaging van dit spel om met weinig ruimte toch met alle spelopdrachten mee te draaien:)
 
Nieuwste BA; weer geen veranderingen die de beloningen 4-10x beter maken en dus nog steeds geen reden om aan dit spel onderdeel mee te doen.
Voor degenen die dit wel doen onder het mom van 'samenwerking' s6.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik vind de toverspreukfragmenten voor de MA wel leuk en het zijn er ook best veel.
Het fields of gold gebouw is ook wel een leuke en de kp zijn natuurlijk ook altijd welkom :D
 

DeletedUser3890

Guest
Ik ben ook van mening dat de prijzen wel leuk zijn deze keer. Daarbij als je het alleen voor de prijzen moet doen dan kost het erg veel ergernis denk ik.
Ook als de prijzen hoger worden. Wij gaan er weer voor omdat we het ondanks het vele geklik gewoon leuk vinden :)
 

DeletedUser2578

Guest
Het is me opgevallen dat sinds het bsa is gestart dat ik bij burenhulp geven geen één spreuk heb kunnen vinden zodat ik daarvan ook badges kon maken :confused: hoort het mss zo bij het bsa van spreuken en goederen? Hebben andere spelers dit ook?
 

DeletedUser234

Guest
dat idee heb ik ook altijd; als ik kp nodig heb, krijg ik 3 kistjes zonder kp, heb ik spreuken nodig krijg ik alles behalve spreuken..........maar ik heb het eens echt bijgehouden en het is echt toeval en een idee, want je krijgt random je beloningen, ook spreuken tijdens toernooien, je moet alleen wel mazzel hebben dat je niet 2 spreuken voor hebt staan en net de 3de krijgt.
 
Het is me opgevallen dat sinds het bsa is gestart dat ik bij burenhulp geven geen één spreuk heb kunnen vinden zodat ik daarvan ook badges kon maken
Ik had de afgelopen dagen 2x wel een spreuk en 1x niet, dus het gebeurt wel.

Het zal net als normaal zijn, maar omdat je er op let lijkt het nu anders. Let er maar eens op buiten het bsa. Je krijgt best wel vaak alleen relics, of relics met 1 kp of zo.

Blijft natuurlijk de puzzel welke 2 van de 3 spreuken moet je proberen te vangen. Ik gebruik daar de lijst badges voor, en probeer die te pakken waar we de meeste van nodig hebben. Je kunt ook altijd de magische produktie proberen (is het meeste werk om te maken). Wat je kiest maakt verder niet veel uit, het blijft gokken wat je krijgt.


Overigens had ik vanmorgen in handwerken ook de mogelijkheid om een magische produktie te maken in maar 3 uur (normaal voor mij is 14 uur), dus ook dat in de gaten houden kan nuttig zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik had de afgelopen dagen 2x wel een spreuk en 1x niet, dus het gebeurt wel.

Het zal net als normaal zijn, maar omdat je er op let lijkt het nu anders. Let er maar eens op buiten het bsa. Je krijgt best wel vaak alleen relics, of relics met 1 kp of zo.

Blijft natuurlijk de puzzel welke 2 van de 3 spreuken moet je proberen te vangen. Ik gebruik daar de lijst badges voor, en probeer die te pakken waar we de meeste van nodig hebben. Je kunt ook altijd de magische produktie proberen (is het meeste werk om te maken). Wat je kiest maakt verder niet veel uit, het blijft gokken wat je krijgt.


Overigens had ik vanmorgen in handwerken ook de mogelijkheid om een magische produktie te maken in maar 3 uur (normaal voor mij is 14 uur), dus ook dat in de gaten houden kan nuttig zijn.

Thanks voor de tips. Na drie dagen bsa heb ik pas vanmorgen voor het eerst 1 spreuk binnen gekregen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan