• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser

Guest
Ondanks het hier een feedback topic is. Is er toch ruimte voor vragen. :)
Dus hier gaan we dan.
Kan een nieuw lid nog meedoen eens het event al gestart is ?

Ja die kan nog steeds meedoen. Maar begin alsjeblieft niet aan steeds leden wisselen, want uiteindelijk zitten je leden toch ergens vast omdat ze niet meer over mogen stappen (cool-down time) :oops:

Vraagje; kun je een opdracht net zo dikwijls weg klikken als je wilt, of zit er een limiet aan?

Ja, eindeloos doorklikken maar, er zit geen limiet aan het aantal klikjes dat wij mogen geven in dit spel ;)
 

DeletedUser990

Guest
Vraagje; kun je een opdracht net zo dikwijls weg klikken als je wilt, of zit er een limiet aan?
Je moet gewoon even kijken wat er nog nodig is. en bij 20x brood zoek ik meteen de gewone brood opdracht.
Dus ik klik nog al wat weg.
 

DeletedUser1683

Guest
Bewaren, die heb je echt nog wel een keer nodig in stage 2 of 3.

Iedereen begint bij een volgend avontuur op 0, dus alle badges opmaken.


Zitten jullie niet toevallig al in de 2e stage ? Hoeveel sterren staan er boven de event vlag: 1,2 of 3 ?

Bekijk bijlage 2710
1 ster = stage 1
2 ster = stage 2
3 ster = stage 3
draaikolk = pit
ja dat had ik laat door maar ook wat we op de rode lijn hadden en blauwe lijn hadden is weg. inderdaad 2 sterren. Doen wij wat fout? ik dacht dat je meerdere routes tegelijk konden doen. We hebben de groene route afgemaakt.
 

DeletedUser189

Guest
Klopt je kunt meerdere routes tegelijk doen maar zodra je op de laatste vlag klikt is map 1 weg en ga je naar map 2 en moet alles weer opnieuw gevuld worden.

Dus geduld is een schone zaak :)
 
Bij ons heeft iemand ook zonder overleg op laatste vlag geklikt... dus alle moeite die nog gedaan werd op extra routes was voor niks. Je kan best of beperken tot 1 route, of strenge regels opleggen, met sancties.
Er zijn gedurende dit soort evenement drie rondes waarbij de opdrachten telkens verschillen. @sissy maximiliaan je zit dus nu ook in ronde 2.
 

DeletedUser572

Guest
Toen ik de announcement zag las ik dat er 3 paden waren. Productie, handel en vechten. De eerste twee zie ik. Maar dat vechten is mij een mysterie. Heeft iemand dat pad al geprobeert? En zo ja, wat zijn daar de opdrachten die te maken hebben met vechten, of zijn die er helemaal niet?
 

DeletedUser

Guest
Bij ons heeft iemand ook zonder overleg op laatste vlag geklikt... dus alle moeite die nog gedaan werd op extra routes was voor niks. Je kan best of beperken tot 1 route, of strenge regels opleggen, met sancties.
Gewoon iedereen Lid maken en slecht een paar personen Magiër / Ambassadeur maken, alleen zij kunnen de vlag openen.
 

DeletedUser

Guest
Vechten zit er deze keer nog niet in, waarschijnlijk pas in volgende avonturen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom wil je (bijna) iedereen Ambassadeur maken ? Zitten helemaal geen voordelen aan t.o.v. Lid. Geeft juist meer kans dat er iets fout gaat zoals nu dus. :eek:
 

DeletedUser1683

Guest
Klopt je kunt meerdere routes tegelijk doen maar zodra je op de laatste vlag klikt is map 1 weg en ga je naar map 2 en moet alles weer opnieuw gevuld worden.

Dus geduld is een schone zaak :)
maar als je meerdere routes tegelijk doet kan je er toch maar 1 afmaken is alleen voor de punten dan. Dan kan je toch beter dingen opsparen in je broederschap? ik dacht dat je uiteindelijk alle kleuren moest doen. Is dat niet zo dan? want we kunnen met de 2e map weer groen doen. Ik vind het allemaal maar lastig om te snappen en dan ben ik nog wel degene die in mijn broederschap alles uitleg.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet goed waarom je niet voor de simpelste route (de groene) zou kiezen, de prijzen lijken precies hetzelfde?
Omdat er ook nog prijzen zijn de verdienen voor de plek die je als BS inneemt in de ranking van het broederschapsavontuur.

Ga je voor de punten dan zul je zo'n beetje alle paden moeten. Stage 1 (100 punten per routepunt) + 2 (200 punten) + 3 (300 punten) geven dan maximaal 13200 punten, daarboven komen dan de punten van de pit, 50 punten per keer.
Ga je alleen voor de beloning van de vlag dan doe je maar 1 route, blauw of groen hebben dan de voorkeur .
 

DeletedUser1427

Guest
De beide opdrachtenreeksen verspringen soms van plaats, met het risico dat je een half afgemaakte opdracht per ongeluk wegklikt. Is dat zo bedoeld, of is het een foutje?

Bedoel je de volgorde waar de opdracht staat aan de linkerkant (waar de opdrachten op een rij staan). Volgens mij is dat altijd al zo geweest, dit heeft volgens mij te maken met de opdrachtnummer die bij de opdracht hoort (zoiets als een code), hierbij wordt de opdracht met de kleinste code bovenaan geplaatst.. Het is wel zo dat opdrachten die bij het evenement horen dus bij elkaar zijn, evenals de opdrachten die bij het verhaallijn en de wel bekende weigerbare opdrachten horen.

Het kan dus zijn dat de opdrachten van plek wisselen in die rij.
 

DeletedUser1683

Guest
maar als je meerdere routes tegelijk doet kan je er toch maar 1 afmaken is alleen voor de punten dan. Dan kan je toch beter dingen opsparen in je broederschap? ik dacht dat je uiteindelijk alle kleuren moest doen. Is dat niet zo dan? want we kunnen met de 2e map weer groen doen. Ik vind het allemaal maar lastig om te snappen en dan ben ik nog wel degene die in mijn broederschap alles uitleg.
en als je drie routes doet en dan pas de vlag dus alle drie de kleuren open je dan ook gelijk drie kisten?
 
Bovenaan