• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1796

Guest
@Lionell mijn rode route vraagt om marmer maar de route van iemand anders vraagt om staal en andere badges dus zelfde map vind ik het niet, sorry
 

DeletedUser

Guest
Ik heb last van een vreselijke lag (vertraging) bij het oogsten, alles al geprobeerd: Refresh, browserhistory en flash cache legen, computer zelfs opnieuw opgestart. Niets helpt :mad::(
Zijn er nog meer spelers die daar last van hebben?
 

DeletedUser1796

Guest
Ik heb last van een vreselijke lag (vertraging) bij het oogsten, alles al geprobeerd: Refresh, browserhistory en flash cache legen, computer zelfs opnieuw opgestart. Niets helpt :mad::(
Zijn er nog meer spelers die daar last van hebben?
@Didi1 bij mij hebben er 2 geen chat das ook leuk en ook al van alles geprobeerd haha
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell mijn rode route vraagt om marmer maar de route van iemand anders vraagt om staal en andere badges dus zelfde map vind ik het niet, sorry

Dit kan inderdaad variëren zoals @markymarc aangeeft. Als het goed is zou de aantal x vraag van goederen gelijk moeten zijn aan elkaar, dus mocht iemand iets doneren kan jij wel zien in de log van dat routepunt dat er een donatie is geplaatst en dit in de progressie zien.
 

DeletedUser1796

Guest
Dit kan inderdaad variëren zoals @markymarc aangeeft. Als het goed is zou de aantal x vraag van goederen gelijk moeten zijn aan elkaar, dus mocht iemand iets doneren kan jij wel zien in de log van dat routepunt dat er een donatie is geplaatst en dit in de progressie zien.
ja de aantal is wel gelijk en ik heb net een badge gedaan en iedereen zag dat dus ik denk dat dat wel goed komt. dank je wel
 

DeletedUser1570

Guest
Toen ik de eerste opdrachten had gedaan waren die al door een ander ingeleverd. Blijven mijn badges nu ergens bewaard en kan ik dat ergens zien?
 

DeletedUser1427

Guest
Toen ik de eerste opdrachten had gedaan waren die al door een ander ingeleverd. Blijven mijn badges nu ergens bewaard en kan ik dat ergens zien?

Je kunt dat zien via de Broederschapsavonturen map: zie afbeelding

21317872_1395505613830999_3796224121284932654_n.jpg
 
Nog een vraagje.

Er zijn dus meerdere kaarten te doorlopen met op iedere kaart drie paden en aan het einde van iedere kaart is er een kistje met beloningen? Het is dus niet zo dat je alle drie de paden van een kaart moet doorlopen. Een pad per kaart is toch voldoende. Of begrijp ik het nu toch nog steeds niet goed? Er is wat verwarring binnen ons broederschap.
 

DeletedUser

Guest
Nog een vraagje.

Er zijn dus meerdere kaarten te doorlopen met op iedere kaart drie paden en aan het einde van iedere kaart is er een kistje met beloningen? Het is dus niet zo dat je alle drie de paden van een kaart moet doorlopen. Een pad per kaart is toch voldoende. Of begrijp ik het nu toch nog steeds niet goed? Er is wat verwarring binnen ons broederschap.

In principe is 1 route voldoende om de kistjes te openen aan het einde van de route. Maar hoe meer routes je doet, hoe hoger je gezamenlijke bs-score.

En zijn alle 3 de kaarten met andere opdrachten?

Elke kaart heeft weer dezelfde lay-out, maar de badges die nodig zijn voor de routepunten verschilt per kaart.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik vind het jammer dat je in avontuur item scherm alleen je eigen dingen ziet en niet die van je hele BS dat zou het plannen stuk makkelijke maken

Wellicht valt er hier een strategie in te bespreken met je Broederschap, zoals het verdelen van het soort badges te behalen uit de opdrachten :) Om het te vereenvoudigen zou dat wellicht kunnen helpen. In ieder geval bedankt voor deze feedback :)
 

DeletedUser1796

Guest
Wellicht valt er hier een strategie in te bespreken met je Broederschap, zoals het verdelen van het soort badges te behalen uit de opdrachten :) Om het te vereenvoudigen zou dat wellicht kunnen helpen. In ieder geval bedankt voor deze feedback :)
ja maar als je het kan zien wat je allemaal hebt dan is het sneller en een stuk makkelijker, je gaat niet de hele dag/nacht onthouden wie welke badge heeft of gaat doen. als je kan zien wat er allemaal is dan weet iedereen wat ze verder kunnen doen eventueel.
 
Sorry nog een vraag....

De opdrachten die je krijgt om de badges te produceren, kun je weigeren als je niet die badge wilt produceren omdat een ander bs lid dat doet. Ze worden toch ook steeds weer herhaald en op den duur krijg je dan toch weer dezelfde opdracht als je steeds weigert. Of zie ik iets over het hoofd. Wordt het eindeloos herhaalt of zit er een max aan?
 
Bovenaan