• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Nee hoor, was helemaal niet het plan om hem vandaag te starten.
Op de EN servers krijgen ze alles allemaal vroeger, en daar was de update naar 1.37 op dinsdag, en de avonturen begonnen er vandaag.
In de aankondiging hier staat helemaal geen datum, vandaar ook de terechte eerste vraag in dit topic van Didi.
 
Het principe is, voor zover ik heb begrepen, dat je als broederschap een pad moet volgen, en op elk kruispunt een paar "badges" verdiend moet hebben om verder te kunnen. Elke badge wordt door één speler gemaakt, maar welke speler maakt niet uit. De essentie is dat je in je broederschap gaat overleggen wie wat doet en welke afslagen je gaat nemen; het spel schrijft dat niet voor.
Dus als je minder spelers hebt, moet je per speler meer badges maken, maar je kunt wel alles voltooien.

Je moet misschien wel een beetje geluk hebben met je bonusgoederen.

Had al zo'n vermoeden vooral kleinere bs'en moeten ook het avontuur aan kunnen gaan en zullen dan wat extra moeten doen. Ik hoop wel dat het avontuur geleveld wordt t.o.v. de grote van de bs anders zullen de echt grote bs'en weer aan de haal gaan met dit avontuur!
 

DeletedUser990

Guest
Nee hoor, was helemaal niet het plan om hem vandaag te starten.
Op de EN servers krijgen ze alles allemaal vroeger, en daar was de update naar 1.37 op dinsdag, en de avonturen begonnen er vandaag.
In de aankondiging hier staat helemaal geen datum, vandaar ook de terechte eerste vraag in dit topic van Didi.
Nee geen datum maar wel een spannende release
Daar begint de aankondiging mee!
Nu heb boek der kennis al nagelopen, maar niets spannends gevonden.
 

DeletedUser189

Guest
het spannende staat op de US server voor maandag aangekondigd hier dus weer een foutje in de aankondiging
 

DeletedUser1427

Guest
Allereerst is er wat verwarring geloof ik over de datum (en tijdstip) over de start van de broederschapsavonturen. Er is al gemeld dat er 1 life server is die zal gaan testen alvorens het naar de rest van de life servers gebracht wordt. Het is dan aannemelijk dat het UK elvenar de start zal zijn om te testen voordat het naar de rest (waaronder ons) dit avonturen mogen bewandelen.

De datum staat voor nu nog open, ik kan helaas niet de zekerheid geven wanneer exact dit avontuur bij ons van start gaat, Al wetende dat het US fora deze informatie wel openstelt heb ik nog niet kunnen bevestigen of dit ook daadwerkelijk het geval is.
Betreft het tijdstip, dit zal voor nu even geheim blijven zodat iedereen een eerlijke start kan maken met dit avontuur :)
 

DeletedUser990

Guest
Oke opgelost, de aankondigingen laat ik dus aan de techneuten over.
Zie dan vanzelf wanneer de leuke dingen beginnen.
 

DeletedUser3

Guest
Ik heb een tegenstrijdigheid in de aankondiging aangepast.

Er stond dat de avontuuritems permanent waren en in de alinea daaronder staat dat ze na het evenenment vervallen.
Het laatste is inderdaad het geval, daarom heb ik het woord permanent verwijderd.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.
 

DeletedUser3

Guest
Het avontuur zou als het goed is vanmiddag om 13:00 moeten beginnen
 

DeletedUser1427

Guest
Het broederschapsavontuur is zojuist van start gegaan, heel veel succes iedereen :)
 

DeletedUser1427

Guest
Leuk maar kon dit avontuur niet s'avonds beginnen net als de toernooien?
De werkende spelers verliezen zo gelijk al 5 a 6 uur op dit avontuur en kunnen de bs ook niet van dienst zijn :(

Vervelend. hopelijk kan je BS daar toch een weg mee vinden dat het om dit tijdstip begint, ik begrijp je punt wel :)
 
En de eerste is al klaar met kaart 1 en al bezig op kaart 2 .
Ben benieuwd welke semi-legale trukken sommige broederschappen gaan verzinnen.
 

DeletedUser1427

Guest
Er zullen ongetwijfeld Broederschappen zijn die het avonturen bewandelen met een voorbereiding van vooraf en hebben vast ook gespeeld / mee gekregen op Beta hoe dit avontuur snel bewandeld kan worden. Dit kan je helaas niet voorkomen. Ik hoop toch dat iedereen met zijn BS een leuk plaatsje weet te veroveren.
 

DeletedUser

Guest
Er zullen ongetwijfeld Broederschappen zijn die het avonturen bewandelen met een voorbereiding van vooraf en hebben vast ook gespeeld / mee gekregen op Beta hoe dit avontuur snel bewandeld kan worden. Dit kan je helaas niet voorkomen. Ik hoop toch dat iedereen met zijn BS een leuk plaatsje weet te veroveren.

@Lionell Ons bs heeft zich ook goed voorbereid met inside info uit de beta ;) Maar zo snel als de huidige nummer 1 kan alleen met diamanten volgens mij. Helaas vind InnoGames dit helemaal top, dus daar valt niets aan te doen :(
 

DeletedUser1796

Guest
ik heb even hulp nodig ik snap iets niet.
het is toch een broederschap avontuur waarom zie je dan niet welke badges iedereen heeft verzameld alleen die van je eigen en waarom is mijn pad anders dan van een bs lid van mij alles moet toch het zelfde zijn?
je moet het pad toch samen volgen?
 

DeletedUser1427

Guest
ik heb even hulp nodig ik snap iets niet.
het is toch een broederschap avontuur waarom zie je dan niet welke badges iedereen heeft verzameld alleen die van je eigen en waarom is mijn pad anders dan van een bs lid van mij alles moet toch het zelfde zijn?
je moet het pad toch samen volgen?

Als het goed is heeft je BS dezelfde map voor zich, de route die genomen wordt kan afhangen van de routekleur waarvoor jouw BS gaat. Toch zie je de andere routes ook en kan je daar natuurlijk ook mee verder.. wellicht beantwoord dit je vraag.
De Badges is voor ieder lid individueel en jij besluit of je jouw badges wilt doneren in de route waar jij met je BS voor gaat. Je kunt de badges ook voor een later tijdstip (wel binnen de gegeven tijd van de duur van dit evenement) spenderen.
 
Bovenaan