• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1427

Guest
en als je drie routes doet en dan pas de vlag dus alle drie de kleuren open je dan ook gelijk drie kisten?

Je kunt alle 3 de routes bewandelen, je krijgt hiervoor per map 1 beloning aan het einde van de routes. Het voordeel met meerdere routes voltooien is dat dit meer punten voor je broederschap kan geven voor het klassement, alleen de top 50 broederschappen krijgen een beloning aan het einde van dit evenement. Dit is uiteraard een keuze die jij met je broederschap kan maken.
 

DeletedUser2080

Guest
Maar begin alsjeblieft niet aan steeds leden wisselen,

dat inderdaad. Wat ik fijn zou vinden is dat er een aanneemverbod voor nieuwe leden geldt tijdens een BS event. Dan sluit je uit dat er weer pushaccounts wisselen. en zo de boel weer belazeren. :)
 
@Lord Soth : dat wordt mensen degraderen, als sanctie. Maar de helft van de bs straffen voor de acties van 1 is er wat over.

Niets met straffen te maken, wij hebben alle leden gedegradeerd. met de duidelijke communicatie dat dit is om fouten te voorkomen.

Het is maar een titel, helaas heeft men ervoor gekozen ook ambassadeurs de optie te geven de mappen te eindigen.

Er is altijd wel iemand die een foutje maakt. het is dus zeker iig bij ons geen sanctie maar puur preventie.

Wij hebben 1 speler aangewezen (kersepitje) en alleen hij werkt de mappen en en doet bij ons de coordinatie voor dit event. het werkt het beste met maar 1 kapitein. ipv dat iedereen maar aan het stuur staat te hengsten.
 
Laatst bewerkt:
Leuk hoor!

Alleen....geen idee of dit al geopperd is... We vinden het geblader door de opdrachten veel te tijdrovend, dat kan ook in een overzicht? En we missen de mogelijkheid om de mail te openen op de avonturen site. Met het oog op al dat intensieve overleg wat er in ons BS plaatsvind...
 

DeletedUser2278

Guest
en als je drie routes doet en dan pas de vlag dus alle drie de kleuren open je dan ook gelijk drie kisten?

Nee, je krijgt wel extra klassementspunten, maar voor elk van de drie fasen (met elk drie routes om te kiezen) krijg je maar één kist.
Wij spelen tot nu toe wel de blauwe en groene routes, maar van de rode alleen de splitsingen, niet de tussenliggende punten.
 
is het de bedoeling dat sommige gekleurde dots (ik zou ze zo maar noemen) nul punten geeft ?

er is in onze gilde op de tweede map een groene en daar staat nul punten , het gaat over de laatste dot
 

DeletedUser1427

Guest
is het de bedoeling dat sommige gekleurde dots (ik zou ze zo maar noemen) nul punten geeft ?

er is in onze gilde op de tweede map een groene en daar staat nul punten , het gaat over de laatste dot

Deze laatste routepunt(kleuren) (of jij noemt ze dots :rolleyes:) maken de weg naar de eind beloning vrij van die route. Daarom dat je geen punten ontvangt maar de beloning mag ontvangen na het compleet maken van die laatste routepunten.
 

DeletedUser2278

Guest
Ik vind het overigens heel leuk dat elke quest zijn eigen poppetje heeft.
Dat maakt het lekker makkelijk om door te bladeren naar de quest die je op een bepaald moment wilt spelen (zo zit ik op het moment een film te kijken en intussen een heleboel dwergbrouwerijbadges te maken in een stad die toch krap zat in zijn voorraden :) ).
 

DeletedUser2278

Guest
Wat ik daarentegen minder vind is dat het moeilijk is om je plek in het Broederschapsavontuurklassement terug te vinden.
Je zou verwachten dat, als je op de kruisdraden klikt, het klassement doorscrollt naar jouw plek, net als bij het algemene klassement, maar dat gebeurt niet. Ik kom steeds bij de top terecht.
En als je de naam van je broederschap intypt, dan krijg je alleen jouw broederschap te zien, maar niet de rest van het klassement.

Ik hoop dat dit een foutje is dat in het volgende Broederschapsavontuur wordt rechtgezet.
 

DeletedUser2464

Guest
Bij ons is het avontuur een groot succes wat zeker herhaald mag worden.
 
De beide opdrachtenreeksen verspringen soms van plaats, met het risico dat je een half afgemaakte opdracht per ongeluk wegklikt. Is dat zo bedoeld, of is het een foutje?
De quests die je ziet worden gesorteerd volgens de interne id. Dus die met laagste id komt bovenaan en hoogste onderaan (of omgekeerd)

ik probeer dus zo veel mogelijk maar 1 van de 2 quests te gebruiken, en laat dan de broden quest staan (of de standbeeldquest). Aangezien die de quests zijn met hoogste en laatste id blijven die dus altijd staan en geen nodeloos gespring.
 

DeletedUser990

Guest
Zag net dan nr. 50 extra prijs krijgt, maar nr. 50 t/m 59 hebben hetzelfde aantal punten.
Dus iedereen die straks ook 3000 punten haalt met broederschap komt dan bovenop en die krijgt de prijs?
Gelukkig speelt ons broederschap niet voor de plaats maar voor de lol.
 

DeletedUser448

Guest
grow and prosper is een gemend broederschap. Enkele middelgrote spelers en een aantal beginnende. Het broederschapsavontuur is goed ontvangen. Er wordt met enthousiasme aan gewerkt. De opdrachten zijn goed te doen voor alle spelers. Behalve dat de hoeveelheden te betalen goederen te kostbaar is voor hetgeen je terugkrijgt. Maar deze zijn makkelijk te omzeilen.
Het duurde even voordat het voor iedereen duidelijk was hoe het werkte.Dit komt vooral doordat er de ene keer wordt gemeld dat een opdracht niet terugkomt als je weigert en vervolgens het tegendeel wordt gemeld. Als dit het eerste avontuur is van vele is dit natuurlijk geen probleem, voor een eenmalig avontuur is het wel jammer van alle tijd die in die verwarring gaat zitten.
Het systeem om opdrachten weg te klikken is erg irritant en tijdrovend. Het zou fijner zijn als je uit een lijst gewoon de juiste opdracht kon kiezen.

Geweldige toevoeging aan het spel! Graag vast onderdeel maken. Nog wel een paar kleine aanpassingen nodig in het opdracht zoek systeem.
 

DeletedUser2080

Guest
Ok. in eerste instantie zeer enthousiast. In tweede instantie: Als jullie niet willen dat jullie klanten allemaal afhaken, omdat ze op de bank hangen met een dikke vette RSI/peesontsteking, dan zou ik toch klemmend willen adviseren om die doorklik opdrachten anders in te richten. Niet alleen klik je je de tandjes om de juiste opdracht eindelijk weer te vinden, maar jullie laten ons ook nog eens dubbelklikken.
dat kan beter.
 

DeletedUser1427

Guest
Wat ik daarentegen minder vind is dat het moeilijk is om je plek in het Broederschapsavontuurklassement terug te vinden.
Je zou verwachten dat, als je op de kruisdraden klikt, het klassement doorscrollt naar jouw plek, net als bij het algemene klassement, maar dat gebeurt niet. Ik kom steeds bij de top terecht.
En als je de naam van je broederschap intypt, dan krijg je alleen jouw broederschap te zien, maar niet de rest van het klassement.

Ik hoop dat dit een foutje is dat in het volgende Broederschapsavontuur wordt rechtgezet.

Dit is inderdaad een bug wat ik kan bevestigen, vermoedelijk wordt deze bug met release 1.38 opgelost.

Ok. in eerste instantie zeer enthousiast. In tweede instantie: Als jullie niet willen dat jullie klanten allemaal afhaken, omdat ze op de bank hangen met een dikke vette RSI/peesontsteking, dan zou ik toch klemmend willen adviseren om die doorklik opdrachten anders in te richten. Niet alleen klik je je de tandjes om de juiste opdracht eindelijk weer te vinden, maar jullie laten ons ook nog eens dubbelklikken.
dat kan beter.

Ik zie opzich potentie in een idee hier ;) wellicht kan je dit ook voorstellen in het ideeen/suggestie groep. bedankt voor de feedback :D
 

DeletedUser

Guest
Ok. in eerste instantie zeer enthousiast. In tweede instantie: Als jullie niet willen dat jullie klanten allemaal afhaken, omdat ze op de bank hangen met een dikke vette RSI/peesontsteking, dan zou ik toch klemmend willen adviseren om die doorklik opdrachten anders in te richten. Niet alleen klik je je de tandjes om de juiste opdracht eindelijk weer te vinden, maar jullie laten ons ook nog eens dubbelklikken.
dat kan beter.

Ik zie opzich potentie in een idee hier ;) wellicht kan je dit ook voorstellen in het ideeen/suggestie groep. bedankt voor de feedback :D

Er zijn op de beta hele goede ideeën hierover gepost, met goede layout. Dus ik hoop dat ze daar wat mee doen, want dit geklik is echt moordend :(
(sorry, krijg het even niet opgebracht om de linkjes te geven)
 

DeletedUser1427

Guest
Er zijn op de beta hele goede ideeën hierover gepost, met goede layout. Dus ik hoop dat ze daar wat mee doen, want dit geklik is echt moordend :(
(sorry, krijg het even niet opgebracht om de linkjes te geven)

Zoiets als deze: Idee/suggestie: Broederschapsavonturen. Beta forum?

Ik moet zeggen dat het er veel belovend uitziet, wellicht wilt iemand dit idee ook op de NL forum uitwerken ;) niet iedereen kan ook Engels.
 

DeletedUser2080

Guest
Zoiets als deze: Idee/suggestie: Broederschapsavonturen. Beta forum?

Ik moet zeggen dat het er veel belovend uitziet, wellicht wilt iemand dit idee ook op de NL forum uitwerken ;) niet iedereen kan ook Engels.
Ik denk niet dat die van @Didi1 is. Als zij aan t photoshoppen geslagen was, dan had ze dat gruwelijke oh, LORD wel vervangen door een vrouwvriendlijke term :p

en @Lionell die devs doen alles in het engels. dus waarom eerst weer de klanten nog meer ideeen laten uitwerken, ergens anders plaatsen en weer vertalen... laat de makers en betaalde krachten van elvenar eens flink aan de bak gaan. Er wordt in mijn ogen te makkelijk terug verwezen van doe dit doe dat... maar de klanten betalen voor n spel. dat hoort in mijn ogen eerst goed te werken, en ook klantvriendelijk te zijn (kijk es naar de man vrouw issues, die al vaak zijn aangekaart)
en vervolgens, als er op een betaserver wordt gespeeld door mensen om juist dingen goed te doen... laat ze dan verdorie eerst die dingen van daar overnemen. ze doen dat in het engels? dus... waarom moeten we dan hier, met zwaar overbelaste pezen en handen (mensen die overdag achter een pc hangen, die tijd hebben zijn vaak al fysiek niet erg gezond) ook nog een keer die goede ideeen gaan vertalen? dat kost ons een bak energie, terwijl ze er kennelijk op de beta al peop aan hadden (geen idee of er hier ook zon dwaze censuur is ).
Ik vind echt, maar dan ook echt, dat de makers en devs en degenen die betaald worden (!) zich een keer moeten gaan realiseren dat hun abonnement op spotify oid alleen betaald kan worden door dokkende steeds zwaarder gefrusteerde spelers hier.

zo. nu koffie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoiets als deze: Idee/suggestie: Broederschapsavonturen. Beta forum?

Ik moet zeggen dat het er veel belovend uitziet, wellicht wilt iemand dit idee ook op de NL forum uitwerken ;) niet iedereen kan ook Engels.

@Lionell Ja die bedoelde ik, dankjewel voor de link. En Nee ik ga dit niet allemaal zitten vertalen :eek:

Ik denk niet dat die van @Didi1 is. Als zij aan t photoshoppen geslagen was, dan had ze dat gruwelijke oh, LORD wel vervangen door een vrouwvriendlijke term :p

[...]

zo. nu koffie.

@Stellina Lol, zeker weten dat ik er dat uit geshopt had :D:D:D:D

Koffie, heerlijk :)
 
Bovenaan