Zoiets als deze:
Idee/suggestie: Broederschapsavonturen. Beta forum?
Ik moet zeggen dat het er veel belovend uitziet, wellicht wilt iemand dit idee ook op de NL forum uitwerken
niet iedereen kan ook Engels.
Ik denk niet dat die van
@Didi1 is. Als zij aan t photoshoppen geslagen was, dan had ze dat gruwelijke oh, LORD wel vervangen door een vrouwvriendlijke term
en
@Lionell die devs doen alles in het engels. dus waarom eerst weer de klanten nog meer ideeen laten uitwerken, ergens anders plaatsen en weer vertalen... laat de makers en betaalde krachten van elvenar eens flink aan de bak gaan. Er wordt in mijn ogen te makkelijk terug verwezen van doe dit doe dat... maar de klanten betalen voor n spel. dat hoort in mijn ogen eerst goed te werken, en ook klantvriendelijk te zijn (kijk es naar de man vrouw issues, die al vaak zijn aangekaart)
en vervolgens, als er op een betaserver wordt gespeeld door mensen om juist dingen goed te doen... laat ze dan verdorie eerst die dingen van daar overnemen. ze doen dat in het engels? dus... waarom moeten we dan hier, met zwaar overbelaste pezen en handen (mensen die overdag achter een pc hangen, die tijd hebben zijn vaak al fysiek niet erg gezond) ook nog een keer die goede ideeen gaan vertalen? dat kost ons een bak energie, terwijl ze er kennelijk op de beta al peop aan hadden (geen idee of er hier ook zon dwaze censuur is ).
Ik vind echt, maar dan ook echt, dat de makers en devs en degenen die betaald worden (!) zich een keer moeten gaan realiseren dat hun abonnement op spotify oid alleen betaald kan worden door dokkende steeds zwaarder gefrusteerde spelers hier.
zo. nu koffie.