• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1427

Guest
Is het normaal dat er boven de laatste opdracht van elke route 0 punten staat, terwijl er bij de rest telkens 100 staan?

Dit is bij iedereen zo, ik heb je vraag voor de zekerheid in het team gelegd en verwacht hierop dan ook snel antwoord waarom de laatste routepunt geen punten geeft en de rest wel :)

Sorry nog een vraag....

De opdrachten die je krijgt om de badges te produceren, kun je weigeren als je niet die badge wilt produceren omdat een ander bs lid dat doet. Ze worden toch ook steeds weer herhaald en op den duur krijg je dan toch weer dezelfde opdracht als je steeds weigert. Of zie ik iets over het hoofd. Wordt het eindeloos herhaalt of zit er een max aan?

De opdrachten, zolang het evenement actief is worden eindeloos herhaald, je kunt dus opzoek naar de bijpassende badge die je als beloning mag ontvangen.
 

DeletedUser1683

Guest
ik zie op de kaart de diamanten halsketting en de ring niet terug is dat voor de extra route waar over gesproken werd?
 

DeletedUser1427

Guest
Is het normaal dat er boven de laatste opdracht van elke route 0 punten staat, terwijl er bij de rest telkens 100 staan?

Ik heb zojuist antwoord ontvangen, zoals ik al zei heeft iedereen dit en is dit ook zo besloten, het vermoeden ligt omdat deze routepunt de weg vrijmaakt naar de eind beloning van die route. Daarom dat je geen punten ontvangt maar de beloning na het compleet maken van die routepunt :)
 
Nu hopenlijk de vragen opgelost zijn bij iedereen en de onduidelijk is verdwenen,

wat vinden jullie er van?
Ik vind dit supertof.
Alleen het eindeloos weigeren van quest kan wel wat verbetering gebruiken. iets dat automatisch trackt zodat je niet de questen steeds moet weigeren zou leuk zijn, of een knopje na complete: complete and restart same quest. Dat zou heel leuk zijn.

de rewards lijken me de moeite niet echt, maar het is superleuk om zo samen te werken.
 
50 maar, per set van 9 badges (3 keer 3)
Dus niet zo veel als in de gewone checkpoints, (hoe moet je die dingen in het nederlands eigenlijk noemen, ik weet het niet)

Tolpoort? Ik doe maar een suggestie.

Vind het trouwens tot nu toe wel een leuk event. Dit is wel aan mij besteed, produceren om badges te halen om poorten te

Nu alleen hopen dat we binnen het bs het allemaal begrepen hebben en dezelfde route kiezen zodat we zo min mogelijk goederen, badges en tijd verspelen. Volgens mij is dat nog de grootste uitdaging met de steeds uitvallende chat etc. Maar dat maakt het ook wel weer leuk.
 

DeletedUser1427

Guest
50 maar, per set van 9 badges (3 keer 3)
Dus niet zo veel als in de gewone checkpoints, (hoe moet je die dingen in het nederlands eigenlijk noemen, ik weet het niet)

Als het goed is worden deze kruispunten genoemd.
21271079_1395716190476608_1722062484776550922_n.jpg


Ik verwacht althans dat je de middelste bedoelt :)
 

DeletedUser1143

Guest
Ik vind het tot nu toe een zeer leuke toevoeging , t heeft er in ieder geval weer voor gezorgd dat ik weer meer aanwezig ben en met plezier :) TOP
 

Deleted User - 1928

Guest
Ook ik heb nog wat vraagjes.
Ik heb bijvoorbeeld een boerenvreugdebadge. Maar zover ik kan zien wordt die nergens gevraagd. (Klopt dat? Wat moet ik er dan mee? ;) )
En: Blijven de bemachtigde badges/prijzen in het inventaris voor een volgend avontuur? Of is het ieder avontuur weer met leeg inventaris beginnen?
 

DeletedUser1683

Guest
NEEEEEEE word ik wakker open het spel en dan moet mijn broederschap opnieuw beginnen????? wat een bug zeg we stonden gisteren op plek 17 toen ik ging slapen groene lijn was klaar en ik moet nu opnieuw beginnen en er doe veel minder BS-en mee. Hier klopt iets niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb bijvoorbeeld een boerenvreugdebadge. Maar zover ik kan zien wordt die nergens gevraagd. (Klopt dat? Wat moet ik er dan mee? ;) )
Bewaren, die heb je echt nog wel een keer nodig in stage 2 of 3.
Blijven de bemachtigde badges/prijzen in het inventaris voor een volgend avontuur? Of is het ieder avontuur weer met leeg inventaris beginnen?
Iedereen begint bij een volgend avontuur op 0, dus alle badges opmaken.

NEEEEEEE word ik wakker open het spel en dan moet mijn broederschap opnieuw beginnen????? wat een bug zeg we stonden gisteren op plek 17 toen ik ging slapen groene lijn was klaar en ik moet nu opnieuw beginnen en er doe veel minder BS-en mee. Hier klopt iets niet.
Zitten jullie niet toevallig al in de 2e stage ? Hoeveel sterren staan er boven de event vlag: 1,2 of 3 ?

1.jpg

1 ster = stage 1
2 ster = stage 2
3 ster = stage 3
draaikolk = pit
 
Ondanks het hier een feedback topic is. Is er toch ruimte voor vragen. :)
Dus hier gaan we dan.
Kan een nieuw lid nog meedoen eens het event al gestart is ?
 

DeletedUser2454

Guest
Ondanks het hier een feedback topic is. Is er toch ruimte voor vragen. :)
Dus hier gaan we dan.
Kan een nieuw lid nog meedoen eens het event al gestart is ?

Volgens mij is het enige criterium het lidmaatschap van een broederschap
 

DeletedUser2454

Guest
Vraagje; kun je een opdracht net zo dikwijls weg klikken als je wilt, of zit er een limiet aan?
 
Bovenaan