• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1427

Guest
Ik denk niet dat die van @Didi1 is. Als zij aan t photoshoppen geslagen was, dan had ze dat gruwelijke oh, LORD wel vervangen door een vrouwvriendlijke term :p

en @Lionell die devs doen alles in het engels. dus waarom eerst weer de klanten nog meer ideeen laten uitwerken, ergens anders plaatsen en weer vertalen... laat de makers en betaalde krachten van elvenar eens flink aan de bak gaan. Er wordt in mijn ogen te makkelijk terug verwezen van doe dit doe dat... maar de klanten betalen voor n spel. dat hoort in mijn ogen eerst goed te werken, en ook klantvriendelijk te zijn (kijk es naar de man vrouw issues, die al vaak zijn aangekaart)
en vervolgens, als er op een betaserver wordt gespeeld door mensen om juist dingen goed te doen... laat ze dan verdorie eerst die dingen van daar overnemen. ze doen dat in het engels? dus... waarom moeten we dan hier, met zwaar overbelaste pezen en handen (mensen die overdag achter een pc hangen, die tijd hebben zijn vaak al fysiek niet erg gezond) ook nog een keer die goede ideeen gaan vertalen? dat kost ons een bak energie, terwijl ze er kennelijk op de beta al peop aan hadden (geen idee of er hier ook zon dwaze censuur is ).
Ik vind echt, maar dan ook echt, dat de makers en devs en degenen die betaald worden (!) zich een keer moeten gaan realiseren dat hun abonnement op spotify oid alleen betaald kan worden door dokkende steeds zwaarder gefrusteerde spelers hier.

zo. nu koffie.

Het hoeft niet hoor ;) leek me alleen een mooie aanvulling om dat in het NL te hebben hier in de ideeen/suggestie groep :) geen overbelastende taken op je nemen als dat niet wilt lukken ;) Ik heb ook wel zin in een kop koffie :D

@Lionell Ja die bedoelde ik, dankjewel voor de link. En Nee ik ga dit niet allemaal zitten vertalen :eek:

Wie weet voelt er iemand anders zich geroepen :), het lijkt mij een leuke toevoeging :)
 
Een gezamenlijke opslagplaats voor aangemaakte items (zodat duidelijk is wat er aangemaakt is en wat nog nodig is), of in twee stappen, een persoonlijke vanwaar je naar een gezamenlijke kan overzetten, en waarmee de magiërs dan de routepunten opvullen, lijkt me een goed idee. :cool:

Een chat die werkt is ook handig wanneer zoveel overleg vereist is... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Even een vraag die misschien al lang ergens is beantwoord, maar ik kan het nergens vinden.
Er staat nu dat het nog 4 dagen duurt, maar is dat inclusief vandaag of niet? M.a.w. duurt het t/m zaterdag of t/m zondag? En tot hoe laat dan?
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag die misschien al lang ergens is beantwoord, maar ik kan het nergens vinden.
Er staat nu dat het nog 4 dagen duurt, maar is dat inclusief vandaag of niet? M.a.w. duurt het t/m zaterdag of t/m zondag? En tot hoe laat dan?
Dat is 4 dagen + een onbekend aantal uren, de weergave rond de tijd naar beneden af. Dus volgens mij gaat het dus door t/m zondag.
Is al een voorstel gedaan op Beta om de tijd duidelijker weer te geven, gewoon als een aftellende klok bv. 4d:19h:43m.
 
Dat is 4 dagen + een onbekend aantal uren, de weergave rond de tijd naar beneden af. Dus volgens mij gaat het dus door t/m zondag.
Is al een voorstel gedaan op Beta om de tijd duidelijker weer te geven, gewoon als een aftellende klok bv. 4d:19h:43m.
Bedankt voor je reactie.
Zo'n aftellende klok lijkt me een prima idee.
 

DeletedUser862

Guest
Het lijkt me heel erg leuk om te spelen met de broederschap, maar daar is dan natuurlijk wel een goede mogelijkheid nodig om te kunnen communiceren met de broederschap. En helaas werkt dat communiceren niet zo lekker want de chatbox ligt er bij ons meer uit dan dat het werkt. Kan daar met spoed dan ook weer naar gekeken worden? Anders vrees ik voor deze avonturen het ergste.
Onze bs idem dito................
 

DeletedUser862

Guest
Hier loopt het ook niet echt top. Video in het engels slaat bij ons ook niet echt aan, zet hem dan ook in het nederlands neer, niemand kijkt er naar bij ons, we doen maar wat wat weer van alles tot gevolg heeft. De helft doet dingen dubbel, of doet gewoon niet mee omdat er teveel tijd in gaat zitten. Kortom niet bepaald onze favoriet.
 
Weet niet of het zo hoort maar ik wist dat er een dwergenbrouwersbadge moest komen. Net gehaald maar ik kan hem niet inleveren? Idem met treantgildebadge.
 

DeletedUser1427

Guest
Een chat die werkt is ook handig wanneer zoveel overleg vereist is... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik heb dit onderwerp al extra aangescherpt in het team, het zal wachten zijn tot er hier een oplossing voor gaat komen.


Bedankt voor je reactie.
Zo'n aftellende klok lijkt me een prima idee.

Wellicht is een digitale klok beter zichtbaar, bedankt voor de feedback :)

Hier loopt het ook niet echt top. Video in het engels slaat bij ons ook niet echt aan, zet hem dan ook in het nederlands neer, niemand kijkt er naar bij ons, we doen maar wat wat weer van alles tot gevolg heeft. De helft doet dingen dubbel, of doet gewoon niet mee omdat er teveel tijd in gaat zitten. Kortom niet bepaald onze favoriet.

De innogamesTV video's zijn altijd al in het Engels geweest, we kunnen uiteraard kijken of dit met een tekst bij de video te vertalen valt. Bedankt voor deze Feedback :)

Weet niet of het zo hoort maar ik wist dat er een dwergenbrouwersbadge moest komen. Net gehaald maar ik kan hem niet inleveren? Idem met treantgildebadge.

Je kunt in dit geval even een support ticket aanmaken, hier kunnen we kijken wat er mis is/gaat:)
 

DeletedUser572

Guest
Hier loopt het ook niet echt top. Video in het engels slaat bij ons ook niet echt aan, zet hem dan ook in het nederlands neer, niemand kijkt er naar bij ons, we doen maar wat wat weer van alles tot gevolg heeft. De helft doet dingen dubbel, of doet gewoon niet mee omdat er teveel tijd in gaat zitten. Kortom niet bepaald onze favoriet.
Ik vindt het niet zo vreemd dat ze dat niet in alle talen doen. Er zijn er zo'n 20 met een elvenar server. :p

Maar gelukkig werkt google / youtube aan ondertiteling, dat zou al goed genoeg zijn. :)

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen op het forum. Er zijn genoeg mensen die het duidelijk voor je willen maken. Ook moet ik toegeven dat die video niet erg informatierijk was hoor. Je kan meer leren door 5 minuten rond te kijken in het avontuur zelf.
 

DeletedUser1327

Guest
hoi ik werk met 2 accounts de jongste zit in hst 4 en nu mag ik geen geavanceerde gereedschappen meer maken de taak is uit de opdrachtenlijst en dat zijn de enige badges die wij nog nodig hebben dit vind ik echt niet toff
 
50 maar, per set van 9 badges (3 keer 3)
Dus niet zo veel als in de gewone checkpoints, (hoe moet je die dingen in het nederlands eigenlijk noemen, ik weet het niet)

@kersepitje; Zijn het vastgestelde sets van 9 badges of mag je zelf kiezen welke badges je in de bodemloze put stort?

Onze broederschap amuseert zich overigens prima met dit avontuur. Met een beetje planning en communicatie komen we er wel. Alhoewel een aantal dingen (zoals het doorklikken van de opdrachten en het niet beschikbaar zijn van de mail op de avonturenkaart) puntjes zijn waar een volgende keer hopelijk een leuke oplossing voor komt.
 
Laatst bewerkt:
hoi ik werk met 2 accounts de jongste zit in hst 4 en nu mag ik geen geavanceerde gereedschappen meer maken de taak is uit de opdrachtenlijst en dat zijn de enige badges die wij nog nodig hebben dit vind ik echt niet toff

@hindoe, je kunt de opdrachten gewoon weigeren totdat je weer bij de opdracht uitkomt die je graag wil doen. Dus even flink klikken en dan zie je de geavanceerde gereedschappen - opdracht vanzelf weer staan.
 

DeletedUser1327

Guest
oke ik snap echt helemaal niets van je verhaal god ik ben echt te grijs en blond voor dit spel, ik klik me zelf scheel maar hij komt niet meer voorbij.
 

DeletedUser

Guest
oke ik snap echt helemaal niets van je verhaal god ik ben echt te grijs en blond voor dit spel, ik klik me zelf scheel maar hij komt niet meer voorbij.
Kijk je wel naar de bovenste 2 quest-gevers ? Daar moet hij echt bij zitten, anders misschien even uit/inloggen en als alles niet help kan je beter een in-game support ticket maken.
 
@kersepitje; Zijn het vastgestelde sets van 9 badges of mag je zelf kiezen welke badges je in de bodemloze put stort?

Onze broederschap amuseert zich overigens prima met dit avontuur. Met een beetje planning en communicatie komen we er wel. Alhoewel een aantal dingen (zoals het doorklikken van de opdrachten en het niet beschikbaar zijn van de mail op de avonturenkaart) puntjes zijn waar een volgende keer hopelijk een leuke oplossing voor komt.
Jammergenoeg is het geen put waar je een badge instopt en er x punten uitkomen. Als dat zo was, zou iedereen nu de goedkoopste en snelste badges aan het maken zijn.

er zijn 3 'quests' voor de put en na de 3de begin je terug bij de eerste.
1: 3 brouwerij, 3 treant, 3 bakker,
2: 3 timmerman, 3 boeren, 3 smids
3: 3 flacon, 3 armband, 3 kettingen.


Maw 100 bakker sparen als je maar 2 kettingen hebt, daar kan je in de put niet veel mee doen
 
Het is een heleboel klikken als je een opdracht moet hebben, en nog vervelender is dat hij steeds van de eerst plaats naar de 2e springt of anders om. Waarom niet de iconen van de badges i.p.v. de gezichten, is veel duidelijker. Of een klein uitschuifmenu met de opdrachten zou ook makkelijker zijn.
Als je meerdere fabrieken heb neergezet voor de zelfde opdracht kan je er maar 1 innen en dan weer een heleboel klikken. Er is duidelijk weer niet op de gebruiker gelet.

Pierre
 

DeletedUser1427

Guest
hoi ik werk met 2 accounts de jongste zit in hst 4 en nu mag ik geen geavanceerde gereedschappen meer maken de taak is uit de opdrachtenlijst en dat zijn de enige badges die wij nog nodig hebben dit vind ik echt niet toff

De opdrachten zouden terug moeten komen door opdrachten eventueel te weigeren, de opdrachten beginnen vanzelf weer opnieuw en de opdracht met de geavanceerde gereedschappen zou daar tussen moeten zitten, mocht je dus een opdracht niet kunnen terugvinden kan je het beste even een support ticket aanmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kersepitje zei:
Jammergenoeg is het geen put waar je een badge instopt en er x punten uitkomen. Als dat zo was, zou iedereen nu de goedkoopste en snelste badges aan het maken zijn.

er zijn 3 'quests' voor de put en na de 3de begin je terug bij de eerste.
1: 3 brouwerij, 3 treant, 3 bakker,
2: 3 timmerman, 3 boeren, 3 smids
3: 3 flacon, 3 armband, 3 kettingen.


Maw 100 bakker sparen als je maar 2 kettingen hebt, daar kan je in de put niet veel mee doen

Oke, bedankt voor de uitleg @kersepitje . Dus je kunt geen quests weigeren zoals je dat bij de 3 gekleurde paden wel kunt?
En als je veel badges van een soort gespaard hebt, dan kun je daar eigenlijk niets meer mee als de put eenmaal geopend is zonder dat je ook de andere bijbehorende badges hebt begrijp ik?
 
Bovenaan