• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Scouting provincies wereldkaart

    Hoi allemaal. Hoe worden de provincies op de wereldkaart makkelijker om te verkennen? tot nu toe gebeurde dat vaak als ik de kist/poort naar het volgende hoofdstuk opende. Ben nu net over naar hoofdstuk 13 Amuni maar de te verkennen provincies blijven nog even moeilijk. Nog een paar groene in...
  2. Spirituele goederen

    Hoi allemaal. Ik ben bij het elementalen hoofdstuk aangekomen. Hier wordt nu ook om marmer en staal gevraagd naast mijn hout als bonusgoed. Is 1 marmerfabriek van minimaal 24 en een staalfabriek van minimaal 24 voldoende of moet ik er meer van hebben? Heb ik 4 houtfabrieken nodig of kan ik er...
  3. Spirituele goederen

    Bij welk hoofdstuk krijg ik spirituele goederen als bonus? Moet ik hier andere fabrieken voor neerzetten , opwaarderen en hoeveel heb ik er dan van nodig?
  4. Gastrassen portaal

    Hoi allemaal, ik ben inmiddels net over naar het hoofdstuk van de halflingen. Komt er hier een opdracht om de campus weg te halen of kan ik dat gewoon doen?
  5. artefacten in toren

    Ik heb nu een artefact van stonnehanse gewonnen maar wat kan ik hier mee? Ik heb nog geen event hiervan meegemaakt dus ook het evalueerende gebouw niet. Kan het misschien wel een keer bij handwerken in de academie maken maar dan zit ik met zo een gebouw met maar 1 of 2 artefacten. Komt er...
  6. Vertraging

    Goedemorgen , hebben jullie er ook weer last van dat alles erg traag gaat en hapert( zelfs hier) Heb al opgeschoond en een aantal keer opnieuw opgestart en geladen maar het blijft
  7. Traagheid

    Hebben er meer mensen last dat alles zo traag gaat? Het begon al met inloggen. Heb toen gelijk voor de zekerheid de computer opgeschoond maar dat heeft weinig effect . Innen producties gaat traag net als het innen van de badges,het opstarten van het forum en zelfs hier met typen verschijnen de...
  8. Wapenkamer in dwergenstijl

    In de toren is een gebouw uit een kist te winnen.Staat aangegeven als wapenkamer in dwergenstijl maar is het niet.
  9. Opgelost weer spookmelding

    Ik heb opnieuw spookmeldingen in mijn inventaris. Nu ben ik niet zo techniesch. Ik heb met mijn bobiel foto's gemaakt van het scherm maar hoe krijg ik die nu hier op ?
  10. Geen bug Uiterlijk stadhuis

    Mijn stadhuis op niveau 15 heeft de zelfde uiterlijke vorm als in de wiki beschreven vorm bij niveau 19 . Klopt de wiki niet of geeft mijn stadhuis een verkeerd niveau aan?
  11. weer spookmeldingen

    Van morgen weer spookmeldingen in notificaties en in mijn inventaris.Zijn er nog meer spelers die hier last van hebben? Heb ook al weer extra gemeld bij mijn support aanvraag van vorige week. Misschien kan het team de meldingen in de toppics spookmeldingen en vreemde praktijken als een onderzoeken.
  12. Portaalwinst

    Als je portaalwinst hebt verzamelt in je inventaris,blijven de goederen dan staan of veranderen ze mee als je naar het volgende hoofdstuk gaat.Ik ben bijna klaar met de dwergen maar krijg/win nu portaalwinst voor koper en graniet maar dat heb ik, denk ik, straks niet meer nodig. Als ik naar de...
  13. Bonusfabrieken

    Hoeveel bonusfabrieken van elk soort is het handigste on te hebben
  14. Bonusfabriek

    Wat is het beste aantal per bonusfabriek om te hebben?
  15. ëven voorstellen

    FairyBlossum zegt "hallo allemaal
  16. Evenementen

    Komen alle evenementen elk jaar terug zodat je de kans krijgt de niet gewonnen prijzen alsnog binnen te halen of zijn ze eenmalig?
Bovenaan