• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gastrassen portaal

Hoi allemaal, ik ben inmiddels net over naar het hoofdstuk van de halflingen. Komt er hier een opdracht om de campus weg te halen of kan ik dat gewoon doen?
 
Zodra je een opdracht krijgt voor 200 dia is dat meestal de laatste opdracht van dat betreffende hoofdstuk.
Kan portaal verkopen zijn maar ook een heel andere opdracht. Ligt er aan hoe ver je met de hoofdstukken bent.
 
Voor de meeste hoofdstukken heeft gems wel een quest lijst, daar kun je even kijken of er een portaal verkoop opdracht bij zit aan het einde
 
portaal opdrachten zijn altijd en onder elke omstandigheid weigerbaar.

Als ik me niet vergis activeren ze ook als je een dwargenportaal bouwt en direct afbreekt 2 seconden later (je hoeft dus niet te wachten tot die uit de steigers is)
Dus zelfs als die komt en je wilt de rewards dan is er een 5 second fix.
 
Dank jullie wel. Ik moet nu een provincie verkennen en heb al de bronboom onderzocht en geplaatst en het handelsgebouw ge upt dus ben al onderweg met de halflingen. Zal voor de zekerheid nog even op elvengems kijken maar ik denk dat ik hem wel weg kan halen.
 
Bovenaan